Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

lehet akármilyen mintája annak a guminak hogyha kőkemény vagy épp nagyon lágy mert nemfog szinte semmit sem tapadni még homokba sem.
nem valószínülek nem mozdul el jártál már sziklás terepen? a sziklás az nem az hogy van egy 3km2-es gránit tömb xD és azon motorozol... azon is ugyanugy van por sár homok, és és vannak sziklatörmelékek amik mozognak, és a homokba sem a felső rétegbe tapad hanem a homokhoz. Te nem érted, a gumi összetétele és a mintája is egyaránt fontos...
A szikla felülete szilárd, nem mozdul el a felső réteg Ezért az anyag is sokat számít. Ezt magyarázom egy ideje Mindegy, aki érti, az érti.
elnézést..sziklás*
Van benne igazság, de ÉN úgy gondolom, hogy ebben a kategóriában ez még nem sorsdöntő.
Ez szerintem evidens, hogy nemc ska a minta számít..nem véletlen van a szikás, vagy esetleg a puha terepre való enduró gumi..ott se csak a mintázata más
mi így eltudunk beszélni egymás mellett aztán vita van de cross guminál sem véletlen vannak különböző keverési arányok, okés hogy a homokra tervezett gumi nem szeretni a kemény talajt úgy hogy én maradok annál hogy nem csak a minta számít aztán ki így ki úgy
aszfalton :) szerpentin meg város nagynéha füves földes évente 2x :D de ott mindig szívok vele mert ha kicsit oldalas a hely akkor csuszik oldalra, meg az emelkedőket sem szeretni földesen, nekem csak rossz tapasztalatom van vele. Meg régebben többször is leírtam hogy az ilyen vagy hasonló mintás gumik sehova sem jók igazán
Fű meg elszakad *
elírtam, bocs. És amiért a homok felső rétege elmozdul, hiába tapad jól, akkor nem a jól tapadó keverék kell, hanem a jól választott minta.
Ja, hogy neked is ez van...ezzel kellett volna kezdeni.
Nem tudom milyen körülmények között használod, de nekem eddig megfelelt, bár azt alátámasztom, hogy füvön csúszik (leszarom)
és blokkig érő sárban sem akart megmozdulni vele a motor, de ez már extrém...nekem megfelel, ameddig el nem kopik addig ez lesz...utánna meg majd valami más.pont.
De nem jól értetted. Fűről írtam és homokról. És hogyha ! ugyanaz ! a mintázat. Gondolj bele homokon: Ha a tapadása jó az anyaga miatt, akkor csak a felső réteghez tapad, azt meg kidobja egyből, mert laza. Homokra zsebes gumikat használnak. Fő meg elszakad. Autónál, és aszfalton közlekedő gépeknél evidens, hogy az összetétel sokat számít. Mert aszfalton a minta az a víz és szennyeződések elvezetésére van. Amúgy ez a gumi szerintem földes útra való mintával van "megáldva", se nem terepre, se nem szlalomversenyre való aszfalton.
nekem is ez a gumi van rajta ugyhogy van tapasztalatom vele... jó az tény hogy nem a mitast kelett volna leszarozzam csak ezt a gumit. És nem mindegy hogy ki gyártja, mert a mislennek más az összetétele... és ha cska a minta számítana akkor a cross gumik között is mért van hatalmas eltérés? az összetétel is számít... pl a mislennek van autóra ilyen frankó téligumija ugyanazzal a mintával van debica is azt hiszem, és a mislen sokkal jobban tapadt.
Sziasztok!

Gyári, hibátlan/ szép állapotú 80 Lc2 jobbos oldalidomot keresek.
Meg egy egész márkát szarozni...
A high-end traktorgyorsulási gumik is biztos szarok. Minden használatra az odavaló mintát kell kiválasztani. Ez az alapigazság.
Tőlem is egy:
"A minta meg lehet mitas vagy michelin, vagy noname made in china a fűre vagy homokba ha ugyanolyanra(!) formálták. "
"ha jól látom akkor mitas van rajta ami egy rakat szar." ebben a mondatodban az én gumimól beszélsz, ne érts félre...nem érdekel, hogy leszaroztad, csak az Én motoromon lévő gumiról van szó, amit lehet, hogy én jobban tudom milyen...
pénteken lett kipucolva a karbi, ezért akartam elindítani :) dugótető a kipunyilás fölött van picivel így gondolom én hogy nyitva vannak valamennyire a felömlők. Nem tudom hogy hol vannak pontosan a felömlők még nem fogtam a kezembe a hengert :D Ha lesz lánc akkor tologatom. Jah és ugye nem járt a motor, mielőtt szét bontottuk előtte járt a motor zárt benzin csappal hogy ne legyen tele a karbi, meg már rég is volt elindítva, nah és akkor elvileg nem sok olyan benya volt a forgattyúsházban amibe a pumpa nyomott olajat szóval elég tiszta benzin van benne ha igaz a tippen hogy lent ragadt az úszó és ezért fojt be a benzin a forgattyúsházba csak akkor meg ott a membrán, így utólag szerintem nagyon rosszul gondoltam de nem tudom most mi lehet vele ha lesz lánc amit remélem már holnap hoz a futár akkor megtologatom. Jó olvasást
Levi1994:
"ebből a mintásból csak a mislen"
amúgy egyetértek Veled
Mert minden márkának más a mintázata, még ha csak kis eltérésekkel is.
Jaa hogy az terepgumi, elnézést. Értem én, de mi köze a márkához/anyaghoz? Ott a mintázat kell tapadáshoz, elvégre ha a fűhöz tapad az anyaga csak kiszaggatja és forog tovább. A minta meg lehet mitas vagy michelin, vagy noname made in china a fűre vagy homokba ha ugyanolyanra(!) formálták. Tartósság megint más. De neked legyen igazad
Beforgattad a főtengelyt egybenyitási szöghöz(kipuhoz)? Olaj sem szellőzik ki. Majd meglököd ha kész lesz. Ha már láncod sincs, minek menjen
lánc nélkül meg tologathatom am meg lent van a dugó így "nyitva van " a felömlő, vagy tévedek?
mert egy enduro gumi azért. mert valszeg csak aszfalton és tiszta földön használod a motort ha endurozol. ezért mérvadó.
nem neked válaszoltam amilyen a fogadj isten olyan az adjon..
Ha lezabált, akkor talán tolni próbáld, rúgásra nem fogja kiköpködni a dzsuvát. Amúgy várhatod, hogy a gyertya lyukán kiszellőzzön a forgattyúház. Vagy a kipunyíláson, mert ezek a dugó felett vannak. Inkább told meg emberesen gyertya nélkül, majd egy tisztított gyertyával megint emberesen, hadd pörögjön. szerintem.