Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A saját tapasztalatomból kiindulva: normális keretek közt egészen nyugodtan! én állandóan "motorfékezek" /kocsival is, utálom ezt a kuplungolós barom berögződést ami sok embernke van/ és soha nincs gond.
Akkor elvileg ezekkel lehet motorfékezni, mint egy 4T-vel? Vagy azért ennyire nem adja az olajat? :o
Meg ugye nem szabd elfelejteni ,hogy motorféknél is szépen adja az olajat
Lehet én vagyok full amateur, de amikor összeraktam a gépet ,nem sok különbség volt az indulásában járásában mint az előtt ,annyi hogy jóval nyomatékosabb lett. Nagy fordulaton nyilván nem tudom milyen volt, mert 150 km-n át csak 5000 ig forgattam, aztán meg használtam rendesen. A járatás alatt én semmi erőlködést meg ilyeneket nem vettem észre.
Hello!
http://www.motorcyclespecs.co....
Ilyen bal első idom(hűtőnél levő) kellene dt-mre! Valakinek esetleg nincs eladó vagy nem tudja hol tudnék venni akár újonnan is? Köszi!
Amúgy a régi karbim úgy volt, hogy a szivattyú az úszótérbe nyomta az olajat. Fura megoldás. Szivattyús, de ha dugult a fúvóka, nézheted az olajat
Tudom, csak ezzel azt akartam írni hogy független az olajzás, az üzemanyag ellátástól.
Igenám, csakhogy a dugattyú hűtésének nagy részét maga a párolgó üzmenyag adja!

HA az kevés, akkor keverheted akár 1/1 be is az olajat, akkor is meg fog akadni, pontosan azért, amit az előttem szóló kolléga mondott.
Kis keveselésnél valban megmenti a moort a különolajozás, de pl, ha nyárra van beálíltva, és minusz tizben hidegen megütlegelik, úgy megáll mint a szög, miközben az olajozás az ugye ugyan annyi..
(tulajdonkppen az sem, mivel a sűrűbb olajat sem szavja rendesen a pumpa, szóval a hideg az kettős öröm:)
Volt...
Többi hsz.-t is olvastam, csak nem egyenként írok.
Szóval tisztában vagyok azzal, hogy nem feltétlen lehet egy ragadást észrevenni, ha nem hozzáértő az ember. Anno a Simsonomban is fel volt kenődve a kipuff nyílásra a dugó. Különbség annyi, hogy az ment úgy is.
De most már nem agyalok többet így látatlanban, majd értesítenek, hogy mi a szituésön a gépezettel.
Köszi a tippeket, hsz.-eket!
De ha a nagy hő miatt beledagad a dugó a hengerbe, akkor szerinted mekkora olajfilm marad a henger és a dugó között?
Ha van Tényleg ügyes és hozzáértő hegesztő ismerős, akkor bele lehet kukkantani, de ha elég neked így is, akkor nem érdemes bolygatni.
Ha szegény a kverék akkor ugyanannyi olajat kap mintha megfelelő arányút kapna.
Ez a nagy előnye a különolajzásnak.
Mondok olyat, hogy nem kell, hogy lefejeld a kormányt úgy megakadjon. Ha szegény a keverék, kilyukadhat a dugód teteje, melegszik, nagyobb erővel súrlódik, rosszabb a kenése. Lehet hogy egyenletesen nem megy olyan jól, nem pedig megakad hirtelen. Vagy elveszed a gázt és akkor akad meg, és motorféknek hiszed. Alattam megszorult egy motor olajhiány nélkül, első motorom, csak akkor vettem észre, amikor megakadt fémes nyikorgással, pedig előtte is jócskán kaphatott olaj nélkül. Mert akkoris jobban kopik, ha nem dagad bele a dugó a hengerbe.
Aha mert néztem gyári a hegesztés. De egy kis ablakot vágtak rá...de ott nem tudták kiszedni a fojtást. De szerintem nem bántom, mert ennél jobban nem fog menni a Kis Détém.
Biztos van a tiédben is?
Volt előző tulaj is, aki állításod szerint a műszaki analfabétizmus híve
Túlságosan nem volt olajmentes üzem. Kb annyi, hogy eldugulhatott a karbi, és szegény keverékkel járt a gép, és nagy fordulaton picit megragadt. De nem vettem észre semmit. Nem vagyok szakértő, de egy akadást azért észrevennék. Valamennyi műszaki érzékem azért van. (Vagy nincs?) :D
Na mindegy, visszacsinálni nem tudom, lesz, ami lesz. :S
Ha csinálnék egy ilyet, akkor miben változna a motor? Vagyis ha kiszedném a fojtást.
Nincs valakinek eladó új fém merevített kézvédője véletlen, vagy nem tudja hogy hol lehet jó áron szerezni?
Továbbá a tűgörgők és a csapágyak, szimeringek sem szeretik az olajmentes üzemet! Hajtókar is görbülhet, bemaródhat.
Hát attól függ hogy perselyes-e, ha igen akkor fúrás+dugó.
Ha nicasilos de nem sérült a hengerfal, akkor új dugó, de ha megsérül akkor van gond, mert vagy nicasiloztatás vagy perselyeztetés, vagy új henger (vagy használt jó állapotú).
Köszi mindkettőtöknek. Ezek szerint akkor nem kizárt, hogy már a bejáratás nem volt megfelelő?! Vagy esetleg karbi dugult, vagy csak simán nem jól volt beállítva, és nem kapott elég kaját, és megakadt egy kicsit? Sajnos nem értek hozzá eléggé.
De ha mondjuk ez volt a baja, hogy nem kapott kaját, és olajat, akkor milyen károsodások esélyesek? Dugó, gyűrűk, tűgörgő? Henger ilyenkor sérül ezeknél? Vagy mire számítsak? (Tudom, látatlanban nehéz bármit mondani, de azért mégis idegesít, hogy vajon mennyibe is lesz ez most nekem, meg milyen motorom lesz...)
Én kérdeztem köszi szépen.
Bejáratósak. Ha új gépről van szó. Gyárban nem raknak bele több ezek kilométert, hogy összekopjon. Annyira járatják, hogy megnézik működik-e gondolom, és van egy olyan szintű járatás, hogy már stabil legyen. Egy frissen összerakott motor még nem úgy indul, stb.
Ha újonnan hozza el akkor biztosan