Ezek a gépek még bejáratósak, mikor kihozza az ember a szalonból? Mert az első tulaja ugyan nem ment vele sose terepen, de egy műszaki analfabéta volt...
Persze, minden megoldható... De elég esélytelennek hiszem, hogy beszereztek gyárival megegyező csavarokat, gyárival megegyező festéket a vázra, meg újra idomozták az egészet... Bár manapság semmi sem kizárt. De igazából nem is érdekel, hogy mennyire gyári, vagy nem gyári, csak legyen jó tavaszra!
bőőőőven túl van méretezve. legalábbis nálam. Ha oda is van adva az olaj, hogy alapból a maxot kapja, akkor is van annyi helye neki, hogy teligázt húzhass. Meg annyi erővel a gázbowdent is kiszaggattad volna már rég, az egyfolytában megütközik. Ha elszakad, akkor annak vagy karbantartási, vagy anyaghibája van szerintem. Illetve a meghajtó műanyag kerék kophat el még, bár a 20-on valahány éves motoromban nincs megkopva.
Persze ez idáig ok. Csak egy járművön (akárhogy is vigyáz rá a gazdája) meglátszik, hogy ha használták. Az enyémen nem sok. A fószer azt mondta, hogy gyakorlatilag csak aszfalton ment a motor. Ez látszik is is rajta, a gyári gumik közepe van megkopva, sár egyik eldugott helyen sem található, csak amit vizes aszfaltról szed fel a kerék. Na meg tényleg a nem látszódnak a fekete csavarokon kopásnyomok, amik arra utalnának, hogy babrálták már. Persze ha ha eszetlenül hajtotta az előző tulaj, esetleg én nem vettem észre valami rendellenességet, akkor lehet akármilyen motor, tönkre megy. Utólag kár is már ezen agyalni, lényeg, hogy ne sok baja legyen, és minél előbb visszakapjam, mert már megőrülök, hogy nem motorozhatok...
Nem tűgörgő baja van...
Na meg ELVILEG 8 ezer km van a gépben. Lehet, hogy átejtettek vele, de idáig akárhányan látták, azt mondták, hogy ennyire szépen nem tudják gyári, eredetire vissza állítani. De a különolajzós dolgot csak mérgemben írtam. Én sem hinném, hogy amiatt lenne baja. Illetve hogy a különolajzás hibájából. Saját hibából hamarabb elképzelhető. De nem tippelgetek, majd szép apránként kiderül, hogy mi a kehes.
Meglazítottam a karbi 2 száján levő bilincseket, de nem tudtam kifordítani a karbit belőlük. Lehet a hideg miatt nem engedett, de inkább kibontottam az egész hátulját
Szerintem az szokott a gond lenni, hogy a szivattyú bovdenje roszul van beállítva és a szivattyú tárcsája már akkor eléri a határolót amikor még a súber nem ért fel koppig. És az össze teljes gáz húzásnál széjjel feszül az olajbovden majd elpattan és akkor jönnek a gondok. Bár energy15 azthiszem 80 km et ment el a nem keveset forgó gépével, nem nagypapás vezetési stílusában ,szakadt bowdennel....
Sziasztok!
Ránéztek a szerelők a DT-mre. Még nem bontották meg, de rámértek a komresszióra, és 4-est mértek a gyári 9 helyett. Hangja sem szép ő szerintük, mert csörgő hangot hallat a henger felől. Meg erőtlen is. Szóval esélyesen meg van a gond. Majd eztán szedik le a hengert, akkor több minden kiderül. :S
De az a lényeg hogy legyen jó nyáron Velencei-tó
Yamaha 2003 Dt50-hez keresek service manualt .
Válszotokat köszi!
Na meg ELVILEG 8 ezer km van a gépben. Lehet, hogy átejtettek vele, de idáig akárhányan látták, azt mondták, hogy ennyire szépen nem tudják gyári, eredetire vissza állítani. De a különolajzós dolgot csak mérgemben írtam. Én sem hinném, hogy amiatt lenne baja. Illetve hogy a különolajzás hibájából. Saját hibából hamarabb elképzelhető. De nem tippelgetek, majd szép apránként kiderül, hogy mi a kehes.
Esetleg ha homokos, vagy koszos az olaj, vagy szárazon jár.
azért mert egy tűgörgőnek vége lesz ,nem kifejezetten az olaj hiánya miatt lehet csak, henm mert szimplán lejárt az üzemideje
Ránéztek a szerelők a DT-mre. Még nem bontották meg, de rámértek a komresszióra, és 4-est mértek a gyári 9 helyett. Hangja sem szép ő szerintük, mert csörgő hangot hallat a henger felől. Meg erőtlen is. Szóval esélyesen meg van a gond. Majd eztán szedik le a hengert, akkor több minden kiderül. :S