Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Eladó Yamaha DT 125R alkatrészek.
GI!
Lehet elviszik a hondámat a héten. Pénteken jönnek megnézni...
Emiatt volna egy kérésem. Megyek a közeljövőben motort nézni... Van két CR250 (környékben 1999) eljönnél velem őket megnézni? Kéne helyben kompresszióviszonyt nézni, meg ilyen műszaki hibákat kiszűrni. Nem nagyon akarok szart venni. Lesz egy tesztpilóta is velünk, meg kellenél te is. Szerszámokat, mindent viszek...
Az egyszerregyújtásnak kb pont ez az oka, nem a teljesítmény.
Igen, a TDM big bang 270 fokos.
Ahogy pl az M1-es GP yamaha is bigbang.
A Fazer meg screamer.
Bár GP-ben igazából az (is) számít ma már, hogy mennyit tudsz levinni az aszfaltra, mennyire tapad be a gumi, hogy tolerála,csillapítja a motor munkaütemenkénti nyomatékcsúcsait a gumi.
tdm a fazer mellett...
khm.
Megkérdezem aput e szerintem ő sem hallott még ilyet holnap írok jó is a tdm nyáron kiderül hogy szereti a hosszú utakat meg a több mint 3500 km-ert
meg a TDM -ben van valami speckó ékelési szöge főtengelynek nem? nem olyan mint egy átlag sor2 , és ettől állítólag alacson fordulaton még erősebb. legalább is amikor egy tdm tulajjal beszélgettem akkor ezt mondta
vagy mindegy mert itt már sor2 sor4 meg 4t...
de most ám fölösleges 250-es 125-öshöz hasonlítani. 250be már van nyomaték... ugyanaz mint pl a tdm850 meg a fazer600 a fazer ordít visít forog 10ezret a tdm meg megy mellette nyugodt 7 ezres fordulaton.
ETZ-nek elég jó a fékje ám. Első példányokon Brembo nyereg volt, később természetesen másolták.
Futóműve nyilván jobb az excnek, de totál más.
van az 40, csak azok hintalovak
gyerek powerkodott h 40 lovas a gépe, és hogy az MZ fele annyi és hogy szét fogja alázni. Csakhogy az ő 40 lova igazából 20. Aztán az MZ kis fordulaton is ment rendesen. kigyorsításnál jól jön. Gyerek érdekes arcot vágott, amikor csak a füstöt szívta.
az én agyam most ezt nem tudja felfogni lemerültek mára az elemek de azért kiváncsi lennék egy szerpentinen melyik lenne a gyorsabb egy exc vagy az etz de ez se fer mert az exc-nek kicsit jobb a futóműve meg a féke
Fejét kellett volna látnotok
De érted Oké, 250-es. De melyik az erősebb? a 21lovas MZ vagy a 21(40-nek mondott, haveré) lovas cagiva(nem dété sajnos)? Röhej, a "40 lovas" motort keresztbe lenyelte a "hulladék, roncs 20 lovas" MZ. Idéztem a motor tulajától XD
Azthiszem a Kakucs ringen, volt valami ilyen robogós-kismotoros pályanap, és ott volt a belépő díjban benne a pad. Ennyit tudok a történetről, he erre téved majd fehomályosít minket
de naaa azért az 2x-akor térfogatra. ne hasonlítsuk szerintem ösze a 250-es etz-t a 125-ös dt-vel. Akor a dt legyen 22 én legallább nem túloztam senkinek mint egy két ember(nem kötekedésképp, nem itteni emberek. )

az 50es meg ugy 11 hogy főtengelyen
110 kg szárazon, de az az etz bitang nehéz amikor én már 6. at viszem ,akkor ő még 4. van. Ilyen kanyargós emelkedős-lejtős úton baromi jókat lehet mókázni ilyen kis motorral is ,a sok rövidke fokozat miatt. Amúgy egy hetedik rohadtul elférne....
Ez hol volt, mert akkor oda ne menj méretni :)
Akkor az főtengelyen legalább 13Le :)
Maximális teljesítmény 1.6kW @ 6000 fordulaton
Maximális nyomaték 3.1Nm @ 4000 fordulaton

fojtatlant nem tudok
Én mentem eggyel. Meglepődtem, sokkal jobban megy mint egy "35-40 lovas" 125ccm, 2t gyorsasági, merthogy alapjáraton is szinte annyit lép, mint nyomatékcsúcson.
Meg, hogy a kisdété nincs 150kg :)
De egyébként ezekben az am6, meg régi kisblokkokban egyedül tényleg a váltó tetszik nekem. Az jó, jó kiosztás.
ETZ meg nyilván a 130 körüli végre van áttételezve.
Energy15-é volt fékpadon, h keréken volt asszem 10.5-11 nagyon nagy ,erős tetalkatú , telivér ló erő
nemrég volt belinkelve azt hiszem te linkelted vagy képeket raktál be már nem is tudom ott volt alvázszám és hogy 27 paci
Szted miért nem GPS-t kamerázzák youtube-on az onboard videóiknál?