GI!
Lehet elviszik a hondámat a héten. Pénteken jönnek megnézni...
Emiatt volna egy kérésem. Megyek a közeljövőben motort nézni... Van két CR250 (környékben 1999) eljönnél velem őket megnézni? Kéne helyben kompresszióviszonyt nézni, meg ilyen műszaki hibákat kiszűrni. Nem nagyon akarok szart venni. Lesz egy tesztpilóta is velünk, meg kellenél te is. Szerszámokat, mindent viszek...
Igen, a TDM big bang 270 fokos.
Ahogy pl az M1-es GP yamaha is bigbang.
A Fazer meg screamer.
Bár GP-ben igazából az (is) számít ma már, hogy mennyit tudsz levinni az aszfaltra, mennyire tapad be a gumi, hogy tolerála,csillapítja a motor munkaütemenkénti nyomatékcsúcsait a gumi.
meg a TDM -ben van valami speckó ékelési szöge főtengelynek nem? nem olyan mint egy átlag sor2 , és ettől állítólag alacson fordulaton még erősebb. legalább is amikor egy tdm tulajjal beszélgettem akkor ezt mondta
de most ám fölösleges 250-es 125-öshöz hasonlítani. 250be már van nyomaték... ugyanaz mint pl a tdm850 meg a fazer600 a fazer ordít visít forog 10ezret a tdm meg megy mellette nyugodt 7 ezres fordulaton.
gyerek powerkodott h 40 lovas a gépe, és hogy az MZ fele annyi és hogy szét fogja alázni. Csakhogy az ő 40 lova igazából 20. Aztán az MZ kis fordulaton is ment rendesen. kigyorsításnál jól jön. Gyerek érdekes arcot vágott, amikor csak a füstöt szívta.
az én agyam most ezt nem tudja felfogni lemerültek mára az elemek de azért kiváncsi lennék egy szerpentinen melyik lenne a gyorsabb egy exc vagy az etz de ez se fer mert az exc-nek kicsit jobb a futóműve meg a féke
De érted Oké, 250-es. De melyik az erősebb? a 21lovas MZ vagy a 21(40-nek mondott, haveré) lovas cagiva(nem dété sajnos)? Röhej, a "40 lovas" motort keresztbe lenyelte a "hulladék, roncs 20 lovas" MZ. Idéztem a motor tulajától XD
Azthiszem a Kakucs ringen, volt valami ilyen robogós-kismotoros pályanap, és ott volt a belépő díjban benne a pad. Ennyit tudok a történetről, he erre téved majd fehomályosít minket
de naaa azért az 2x-akor térfogatra. ne hasonlítsuk szerintem ösze a 250-es etz-t a 125-ös dt-vel. Akor a dt legyen 22 én legallább nem túloztam senkinek mint egy két ember(nem kötekedésképp, nem itteni emberek. )
110 kg szárazon, de az az etz bitang nehéz amikor én már 6. at viszem ,akkor ő még 4. van. Ilyen kanyargós emelkedős-lejtős úton baromi jókat lehet mókázni ilyen kis motorral is ,a sok rövidke fokozat miatt. Amúgy egy hetedik rohadtul elférne....
Én mentem eggyel. Meglepődtem, sokkal jobban megy mint egy "35-40 lovas" 125ccm, 2t gyorsasági, merthogy alapjáraton is szinte annyit lép, mint nyomatékcsúcson.
Meg, hogy a kisdété nincs 150kg :)
De egyébként ezekben az am6, meg régi kisblokkokban egyedül tényleg a váltó tetszik nekem. Az jó, jó kiosztás.
ETZ meg nyilván a 130 körüli végre van áttételezve.
Lehet elviszik a hondámat a héten. Pénteken jönnek megnézni...
Emiatt volna egy kérésem. Megyek a közeljövőben motort nézni... Van két CR250 (környékben 1999) eljönnél velem őket megnézni? Kéne helyben kompresszióviszonyt nézni, meg ilyen műszaki hibákat kiszűrni. Nem nagyon akarok szart venni. Lesz egy tesztpilóta is velünk, meg kellenél te is. Szerszámokat, mindent viszek...
Ahogy pl az M1-es GP yamaha is bigbang.
A Fazer meg screamer.
Bár GP-ben igazából az (is) számít ma már, hogy mennyit tudsz levinni az aszfaltra, mennyire tapad be a gumi, hogy tolerála,csillapítja a motor munkaütemenkénti nyomatékcsúcsait a gumi.
khm.
Futóműve nyilván jobb az excnek, de totál más.
az 50es meg ugy 11 hogy főtengelyen
Akkor az főtengelyen legalább 13Le :)
Maximális nyomaték 3.1Nm @ 4000 fordulaton
fojtatlant nem tudok
De egyébként ezekben az am6, meg régi kisblokkokban egyedül tényleg a váltó tetszik nekem. Az jó, jó kiosztás.
ETZ meg nyilván a 130 körüli végre van áttételezve.