Aha, erről van valami írás? Gyári fojtatlan am6-okra 5kW, 7Le körül szoktak írni. Vagy a Senda annyi, pedig az már segédkipus.
"125-ös meg 27 *.* mert fojtatlan amúgy ha kérdezik én 22le-t szoktam mondani... "
21-22 a hivatalos. Yamaha szerint.
Menj egyszer egy jó ETZ250-el, az 20-21-re írják. Érteni fogod.
Régebbi RX125-ök azok voltak 27Le körül. Legújabbak meg 33-34 körül szoktak lenni.
Álltalában ezek a kis gépek emelkedőn szoktak csúnyán elvérezni. Nekem amúgy a mai napig meglepetést szokott okozni ,hogy 6. ba hogy viszi a 60-70 et emelkedőkön . Nagyon eltalált kis paripa ez. Érdekesség: gondolom a sokkal hosszabb áttételezés miatt, de a hármashatár hegyi brutál gyilok emelkedőn mi a 80asokkal ugyan olyan tempóban tudunk menni föl mint haver a 250-es ETZ vel. Természetesen vízszintesen elhagy szépen, de ennyit számít a sok rövid fokozat
Bocs, ha félreérthetően fogalmaztam, egy vesszővel elválasztottam, hogy most az ötvenesről vagy a 70-esről ebszélek, mert sebességeket írtam. Az "én motorom", meg én 50-esemet azért írom, mert nem máséról van szó meg nem hallott legendákról. A 50-est nem azért írom, hogy "bezzeg az én 50-esem", csak ne legyen félreértés.
Lehet, hogy 86km/h-ra, gianelli rezóval, aprilia RX50.
Mondjuk egy DRD hengerből többet is kinézek, de hát az is olyan, hogy jött utánam egyszer egy srác a "száz" felett menő motorjával, az enyém nem forgott bele nyomatéksávba (70-es membrános simson), az akkor kb 90-el ment. És lemarad.
ááááh ez mérhetetlen, múltkor leakartuk mérni de a dinóón beolajoztuk a görgőket és még úgyis kiakasztotta a műszereket
amúgy meg nem tudom, hivatalosan az 50-es 11le de szerintem 6nál többet nem tett le a földre. A 125-ös meg 27 *.* mert fojtatlan amúgy ha kérdezik én 22le-t szoktam mondani... csak mert ültem már exc-n meg cr-en és azok kicsit máshogy indultak meg
Ja, megfordítod a két számot és megkapod a közelítőt
Babikának valami 80km/h körül meg végre az AM6-os gyári 50-es gépe gianellivel.
Kismotorok robogók órái néha már katasztrófálisak. Ez a legjobb tuning.
Ezek az uj mocskok fojtás nélkül tuning nélkül télleg kb annyit mennek. De ugy kell őket forgatni mint a picsa. Elindulunk egyszerre ő 3 ba rakja én meg akkor rakom a 2-öt. Meg kb. erőre is ugyan az amibe már van egy kis tuning...de azt nem szereti felfogni az 50 es nép h a mi déténk 80 as és uu milyen szar mert ugyan annyit megy mint az ő mocskuk...de mégse kell szanaszét pörgetni.
így jártam én elhiszek mindent csak ne ugy legyen előadva hogy "az én 50-esem" meg hogy "az én motorom". Minhta attol hogy az enyém jobban menne mint a másé -.-"
ezek az ötvenes gyári megy 96 ot iagazk? csak mert én pl. energy dötö 80 jából indulok ki. azon giannelli van szépen leforog 12 ezret. Hát az tényleg jól megy, és neki volt a plafon asszem 105 óra szerint. Én azzal mentem párszor, meg láttam sok ilyen új ötvenest és van egy csepp különbség...
Ne bonyolítsuk tovább. Levi: ha nem hiszed, hogy a jt lánccal nem volt még bajom, akkor így jártál. Ha nem hiszed, hogy az én "régi" 50-esem mehet 80-at, akkor így jártál. Ha azt írom, hogy 70es tunyinggal ment 97-et, és Te azt hiszed, hogy azt mondtam, hogy az 50-essel, akkor így jártál. Ha szerinted 60 helyett, 97-et mutat az órám, akkor így jártál.
Amikor az órám 70-72-t mutat. Akkor a gps 73-at puszmínusz egy. 80-nál kevesebbet csal kicsit az órám. Efölött nem volt alkalmam mérni. Kielégítettem a kíváncsiságodat?
Basszus na fárassz már, menj el olvasás oktatásra. Te írtad, hogy az én régi 50esem hogy menne már 97-et, írtam rá, hogy 70es hengerrel volt. Te meg jössz azzal, hogy a te géped márpedig 96-ot ment anélkül.
Aha, erről van valami írás? Gyári fojtatlan am6-okra 5kW, 7Le körül szoktak írni. Vagy a Senda annyi, pedig az már segédkipus.
"125-ös meg 27 *.* mert fojtatlan amúgy ha kérdezik én 22le-t szoktam mondani... "
21-22 a hivatalos. Yamaha szerint.
Menj egyszer egy jó ETZ250-el, az 20-21-re írják. Érteni fogod.
Régebbi RX125-ök azok voltak 27Le körül. Legújabbak meg 33-34 körül szoktak lenni.