Mivel nem nekem címezted, ezért a srác felé hosszabbak a lejtők. Már majdnem azt hittem, hogy az én értékeimben kételkedsz, hamár odaírtam h közel GPS azonos.
nem kell oda oda semilyen 70es mhr tuned henger a teljesen gyári is tudja azt, és nem az enyémröl beszéltem... az én 50-esemnek fénykorában 96 volt a vége óra szerint aztán a dugó ment össze a henger meg tágult
3x esett le és nem csak ugy hogy menet közbe bamm leesik elöször repültem egy nagyot amikor földet értem már le is dobta, másodszor megint repültem ugyanez... aztán utána ahogy a traktor nyomok ahogy voltak kaszálás után én keresztbe mentem egyszer csak megdobta a motort aztán ledobta na akkor ez mért van?
És a 70-es 4+2szívóoldal felőli felömlős polini hengerszett már mindegy is, nem? Ha már kritizálj, olvasd, el hogy 70es hengerrel. Az én öreg motoromban meg pont ugyanúgy mozog a dugó, mint a tiedben. Annyira nem más ám a kettő alapelve. annyi, hogy a tiéd meg az enyém között van egy vizes széria.
Üzem közben jól beállítva ne már leessen a lánc, mert azon besírok. Ha beszorult és annyi örülj neki, láncszakadáskor még az sem ritka ha a felgyűrődő lánc miatt félbehasad a blokk vagy kiüti az oldalát.
az a fura hogy az am6-osok is 96 körül van a végük gyárilag kis áttételezéssel max 106, de a te motorod ami azért nem egy mai gyerek ment 97-et, lehet errefelé hosszabbak a km-ek
Elhiszem csak egyik 5 szörös áron van. Az olcsóbbal meg még nem volt bajom, bár lehet nekem nem esett le 60-nál. Jól raktam fel, és nem is nyúlt ki annyira, hogy le tudjon esni. Nem is hibásodott meg semmi, ami ilyet idézett volna elő.
Nézd meg az azelőtti hozzászólását, amit itt folytatott. Ha már előzmény. Nem viccből számolt százzal. De igazából nekem mindegy, azt írsz amit akarsz XD
nem-nem, nekem azért kell a hosszabb ha túrázni megyünk, kicsit talán nagyobb lesz az utazója, amugy meg ott a 16-os ha kell
Mcadvee, akármennyre nem is hiszed el de az a did az did, a jt meg jt
és ugy szakadt el hogy nem bírta azt hogy 60-körüli tempónál leesik és beszorul a villa meg a fogaskereket tartó csavar közé ez volt kb 2hete, de csak most szedtem le láncot és az egyik láncszem kerék felőli oldalán eltört a csapnál.
Meglett rendelve a did gyürü nélküli 428-as lánc arrol is majd mondok véleményt
Nekem a kisdété, mikor gyengusz volt, 15ös lánckerékkel, 5.ben nem csinált semmit, 72-t ment. 13as lánckerékkel ugyanez 75öt kivitte, mert nyomatékosabb fordulatszámon dolgozhatott. De a 70es hengerrel 97-et ment óra szerint 15ös foggal. 80-at az 50es hengerrel. (közel GPS azonos értékek)
Nem feltétlen fog kevesebbet menni, ha pl csúcsteljesítmény után nem esik vissza meredeken a teljesítmény a fordulatszám emelkedésével nem feltétlen fog arányaiban kevesebbet menni. Simán elképzelhető hogy túlforog valamit még.
Nem feltétlen végsebességre és gyorsulásra áttételezik gyárilag a motort. Persze tény, hogy papírforma szerint az van amit mondassz.
Leadtam a rendelést.
Amúgy a lényeg az úgyis az lett volna, hogy inkább kicsivel erősebb legyen, mint nagyobb legyen a végsebesség. Úgysem nagyo nhasználtam ki idáig sem a végsebességét. A 16-os helyett rendeltem 15-öt. Már kíváncsi vagyok hogy mit mutat vele.
MUMI!
Voltam ma pesten de nem láttalak.! Viszont láttam jó pár motorost, nah de a pizza futár robogos volt a csucs a tákolmány kézbeledugós kézvédő/melegitőjével. :D
Magyarul ugyanakkora fordulaton több mint 6 km/h-val fog kevesebbet menni.
Viszont erősebb lesz.
Egy fog elég.
Ez tényleg nehéz volt, mikor minden állandó.....:)))
Gondolom nem dötö-vel voltál...
De azért hány lovas is a te talajmozgatód?
Inkább a lejtők hosszabbak, meg több a rosszul mérő óra :)
Én is ugy reagálok rád ahogy te rám
Mcadvee, akármennyre nem is hiszed el de az a did az did, a jt meg jt
és ugy szakadt el hogy nem bírta azt hogy 60-körüli tempónál leesik és beszorul a villa meg a fogaskereket tartó csavar közé ez volt kb 2hete, de csak most szedtem le láncot és az egyik láncszem kerék felőli oldalán eltört a csapnál.
Meglett rendelve a did gyürü nélküli 428-as lánc arrol is majd mondok véleményt
érdeklődni: k.x500@hotmail.com
Nem feltétlen végsebességre és gyorsulásra áttételezik gyárilag a motort. Persze tény, hogy papírforma szerint az van amit mondassz.
Leadtam a rendelést.
Amúgy a lényeg az úgyis az lett volna, hogy inkább kicsivel erősebb legyen, mint nagyobb legyen a végsebesség. Úgysem nagyo nhasználtam ki idáig sem a végsebességét. A 16-os helyett rendeltem 15-öt. Már kíváncsi vagyok hogy mit mutat vele.
Voltam ma pesten de nem láttalak.! Viszont láttam jó pár motorost, nah de a pizza futár robogos volt a csucs a tákolmány kézbeledugós kézvédő/melegitőjével. :D
6,25X15=93,75
Magyarul ugyanakkora fordulaton több mint 6 km/h-val fog kevesebbet menni.
Viszont erősebb lesz.
Egy fog elég.
Ez tényleg nehéz volt, mikor minden állandó.....:)))