Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!

Van főtengelyem, de az RD80-ba való (30W, a keskeny fajta), felújított, de nem tudok az állapotáról semmit, így vettem ahogy most is van. Ha érdekel, beviszem Pestre, ott meg tudod nézni, aztán eldöntöd hogy kell-e. Azon kívül felújítani való van rendes bele való, de azzal még sok mindent kellene csinálni.

Üdv!

P
Nincs valakinek 80-as dt-hez kábelkötege és bal oldali kormánykapcsolója?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_pitbike-4377431

Na valaki motort?
egyes gumijai tényleg nem világrengetőek, pl a supermotoravalókat még nem hallottam hogy dícsérték volna.
Persze, ott is a 2x-es árú másikkal vetik össez, az meg nyilván jobb.
3"-os
nah jah csak neked is mekkora 3"-os felnid van nem? vagy hogy van ez? a küllős hátul 3-as vagy 2,5-es vagy kisebb ? az öntött kerekek meg gondolom jóval szélesebbek.
Ez így igaz!
Nekem elöl 120-as volt, most 100-as van, ez jobban áll, hátul 120-as van ez is jobban áll a felnin, viszont a motorhoz képest nézve kicsi.
Valszeg a felnit kéne cserélnem.
Viszont 130-ról mentem le 120-ra, és érezhetően erősebb, mert jóval könnyebb súlyban is a 120-as gumi, meg kisebb a tapadási felülete.
Magyarul jobb lett, igaz kanyarban előbb kitör a hátulja.
De mondták az okosok, hogy inkább a hátulja törjön, mert azt még könnyebb összeszedni.
Drága gumira, meg nincs love.....
tehát akkr az sem lenne egy rossz befektetés és azért jópár matyival olcsóbb mint egy bridgestone pirelli michelin...

jó hát persze... vannak olyan emberek akik azért mert valami neves gumit raknak a motorra már jobban is motoroznak nem a tudás/teljesítmény a lényeg hanem a név... -.-"
Sznobéknál erősen fikázni szokás, de jó az ár/érték aránya.
le kell feseteni a kiput, a hengerfejet lesíkoltam, kell vennem hengerfejtömítést, és összerakható

Ha már haladok nem probléma a váltás, megálláskor még haladás közben teszem üresbe, induláskor kicsit lökök magamon és már veszi is az alapjárat 1. et, mivel az 1. igencsak rövid
Boldog sok sok dötön töltött kilóméterben gazdag új évet mindenkinek!
igen én ezt tudom hogy nem tehetek rá nagyon eltérőt, csak ugye a gyár erre a felnire megadott egy 4.10-es gumit ami enduro gumi, és nekem utcai kellene és reméltem hogy van valakinek tapasztalata. Én már azt tudom hogy a 90/90 elölre nem a legjobb 100/90 vagy 100/80 lenne a jó mert ez nagyon magas és keskeny gumi.
A heidenau gumikrol mi a véleményed? elég sok simsont látok azzal menni.
Mindegyik gumira meg van adva, hoy mekkora felnire való.
Ez visszafordítva is igaz, egy felnire nem tehetsz akármekkora gumit.
A játéktér vizsonylag kicsi.
(lesz most oylan aki majd azt mondja: "denekem yxz vanrajtamégisjó")
nem kell elhinni, mert nem jó.
Az a gumi, a keskenyebb felnire van felerőltetve, mint amire való, az xar, mert behúzódik az oldala,gyakorlatilag mgkisebb felületen fog mint a rávaló
szerintetek az o és a gyűrű nélküli lánc között megéri az a ~14 000 forint különbség?
fortune gumimárkáról hallottatok már?
Jah 50-esre . Most mitas 4.10-es enduró van rajta ami csak kizárólag utcára használható
csakmert 4.10-essel jött ki a gyárból de az enduro gumi akinek utcai van rajta az legyen szíves írja le mekkora és milyen érzés döntögetni
de ha az 50esre akkor inkább a keskenyebbet


amugy szerintetek a 110/80vagy/90
vagy a 120/80 /90 et rendeljek inkább? utcai gumma bridgestone bt45
azért is kérdeztem mert 3000pénz a különbség a két méret között.
legalább ezt is tudom már...
sziasztok KM ben gazdag boldog újévet kívánok!
köszönöm a segítséget! akkor kb 1.5cm a különbség /szélesség,magasság/
Az enyémen hátul 4.60-as van.
Amikor egyetlen szám szerepel a kerékátmérő előtt(ez esetben a 18 előtt egy 3,5 például) az azt szokta jelentani, hogy a gumi oylan széles, mint a miylen magas.

Pölö: 80x80x16 az 80mm széles gumi, a magasság a szélességnek 80 %-a és a kerékétmérő 16 coll.

Tehát az első szám a szélesség, utána a megasság a szélesség százalékban kifejezve, és utána a kerékátmérő