Azt megköszönném mert a tzr-be lehet érezni majdnem minden sebességbe hogy van erő az ember alatt itt meg 3.tol már nem nagyon. Legalábbis nálam, mert 3tol 9-10-ig kiforgatom és és ugye rakom feljeb akor is 4. 7ezer körül aztán megint 10 ig aztán 5.be vissza 8ezer aztán 10ezer aztán egy 6. és visszamegy 7 ezerre és onnan már cska szép lassan
Nézőpont kérdése, hogy mi a kevés. 120al nem fog felmenni kétszeméllyel a mátrába az biztos, de nem is hiszem, hogy arra használná a srác. Ha simsonnal el járkáltam itt a mátra lábánál utassal, akkor a dt is elég lesz - így gondoltam, és így is lett Terepre szerintem nem olyan jó a kétszemély de ki hogy szereti. A munkába járáshoz meg teljesen hibátlan, kevesebbet eszik mint egy benzines kisautó, biztosítás is jóval kevesebb, gumi is csak 2 kell rá.
csak figyelj hogy milyet veszel, mert én vettem az enyémre. 4000/pár fasza halogén izzókkal, amikröl utólag tudtam meg hogy 700ft/db, és 2-öt kivert mert semmi csillapítása nem volt az indexnek, mi meg valami zárlatra gyanakodtunk Aztán csináltunk neki jó kis gumiágyat most már nem veri ki. De sikerült hátulról letörni mind a kettőt mert annyira merev hogy balos egy fa ütötte le a másikat meg a csizmám Szóval ha veszel akkor olyat vegyél és ha endurozol ami gumis, vagy valami műanyagra fogasd ami hajlik
Ez a gyári blokkja még elvileg teljesen bontatlan, és tényleg a hengerfej csavarokon sem látszik nyoma hogy lett volna buzerálva, de aztán kitudja...
és gondoltam ezt kiveszem és megy bele a másik és akor nincs olyan bajom hogy ha megakad tönkretesz a hajtókart vagy akármilyen baja lesz a főtengelynek meg mindennek. Ha találnék valahol 20-30 ezerért egy jobbacska blokkot beletenném aztán ami kifér végig nyélen menne mindenhol leszarnám mi lesz vele, aztán amikor akarom eladni akkor csak teszem vissza a gyárit.
utcára gyenge ez nekem (szerpentin meg túrákra)
a tzr blokk végül is nem ugyan az mint a tied? ,gondolom a váltója máshogy van osztva, más áttétellel, és más ablakolású, de kívülről megegyező hengerrel? miért nem inkább csak egy tzr hengert-dugattyút veszel?
Mi a véleményetek arrol hogy kéne vegyek egy tzr blokkot, üzemképeset nem szétkopottat és azt rakni a dt-be, de előtte picikét a hengert megreszelni, vezérléshez nem nyúlnék csak felömlőket bővíteném oldalirányban fel-le nem.
tetejét kitekered és ami kiugrik cső abból kell hosszabb, én is most akarom megcsinálni. Nekem a gyári olaj volt még benne (10év 20ekm) és a Valvoline sima olajjal sokkal jobb lett, utcára
Hát most annyira nem volt kedvem szétszedni :D kapott friss olajat :D
valamivel keményebb , de majd tavasszal úgyis kap porvédő gumiharangot :D majd akkor megbabrálom a rugót
köszi , a válaszért !
Hali, szerintem a hidraulika olaj kicsit híg. Legalább is én ilyen direkt telóba való olajat vettem bele, és ahhoz képest a hidraulika olaj szerintem híg. szerintem sűrűbb olajjal sem úgy keményedne ahogyan szeretnéd /legalább is én így gondolom.. /, inkább talán a rugókat érdemes kicsit jobban előfeszíteni. Én egy 4cm előfeszítést adtam neki, és így számomra sokkal mefelelőbb lett.
90kg-hoz szerintem még jó a DT de ez függ a motoros tudástól is. Viszont ha már a barátnődet is vinnéd magaddal oda bizony elég kevés a DT. Jó kis gépek ezek nagyon de egy ilyen túra igencsak megterhelné az én véleményem szerint.
Hali , kikaptam az első telókat , mert elég puhák sajna , és feltöltöm olajjal :)
Azt olvasgattam a régebbi hozzászólások között hogy 10W -s olajjal kell feltöltögetni , a 10W40 nem sűrű egy kicsit telóba ?
Azért kérdem mert hidraulika olajam van , és úgy tudom hogy azzal kellene feltölteni .
Egy gyors választ megköszönnék :)
ja a gép dt125R
Mindenképp olyan motor kellene nekem aminek ha baja van ne legyen drága a helyrehozása. van olcsobb drz 400 is de ha megveszek és rákölthetem az életet nem vagyok előrébb:S már volt fejembe több variáció:S de tanácstalan vagyok sajnos
Jó motorok a DT-k, de 90 kg-os testsúlyhoz kevés. Haverom is annyi, és neki is DT-je volt. Jókat motorozott vele, de az én 60 kilóm alatt azért jobban szaggatja a tarackot a gép. Ráadásul ha barátnődet is vinni akarod, akkor az terepen tényleg kevés lesz. Szerintem. A dörzike az már jobb választás ilyen szempontból.
Sziasztok. Most töltöm be a 21-et és csinálom meg az "A" jogsit. 180 centi kb 90 kg vagyok. nem lenne kevés nekem egy 125-ös dt? melóba járni meg néha túrázni egy kicsit barátnőmmel. Hegyes völgyes vidéken lakom és endúrózni is jó lenne:) Drz 400-al szemeztem de nem szeretnék ilyen fiatalon hitelhez nyúlni. ráadásul van már kocsim és kitudja arra is mit kell költeni.. ezrt is maradtam kp-s motornál. Érveket szeretnék kérni a dt mellett és ellene:)n előre is köszönöm!
Ez a gyári blokkja még elvileg teljesen bontatlan, és tényleg a hengerfej csavarokon sem látszik nyoma hogy lett volna buzerálva, de aztán kitudja...
és gondoltam ezt kiveszem és megy bele a másik és akor nincs olyan bajom hogy ha megakad tönkretesz a hajtókart vagy akármilyen baja lesz a főtengelynek meg mindennek. Ha találnék valahol 20-30 ezerért egy jobbacska blokkot beletenném aztán ami kifér végig nyélen menne mindenhol leszarnám mi lesz vele, aztán amikor akarom eladni akkor csak teszem vissza a gyárit.
utcára gyenge ez nekem (szerpentin meg túrákra)
Hát most annyira nem volt kedvem szétszedni :D kapott friss olajat :D
valamivel keményebb , de majd tavasszal úgyis kap porvédő gumiharangot :D majd akkor megbabrálom a rugót
köszi , a válaszért !
Azt olvasgattam a régebbi hozzászólások között hogy 10W -s olajjal kell feltöltögetni , a 10W40 nem sűrű egy kicsit telóba ?
Azért kérdem mert hidraulika olajam van , és úgy tudom hogy azzal kellene feltölteni .
Egy gyors választ megköszönnék :)
ja a gép dt125R
Yamaha dt 80 LC 2 -höz keresek alkatrészeket pontosabban oldalidomokat, féktáracsát, féknyerget, fékpofákat, hátsó keréktengely, kulcsos gyújtáskapcsolót, váltó tengelyt, ülést, láncvédőt, kormányzárat, spirálokat, km óra meghajtást, és tárcsavédőt.
Ha valakinek van ilyen eladó alkatrésze az írjon megveszem.
1994es évjárat, olcsón
Eltudnád küldeni a táblázatot!? -'az.okos@hotmail.com'-