Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://www.kepesmotor.hu/fek_k...
ENDURO/KROSSZ ÚJÉVI ALKATRÉSZ/KIEGÉSZÍTŐ VÁSÁR!
NÉZZ BE, MEGÉRI!
HONDA CR CUCCOK!
YAMAHA DT ALKATRÉSZEK!
PITIBKE ALKATRÉSZEK!
Bukócső és pályagumi,
Angyalkádon tangabugyi,
Visszakettő, elől árok,
Boldog Új Évet Kívánok!

Még most BUÉK minden kedves DT-s kollegának, mert néhány óra múlva már lehet nem bírok viszonylag értelmeset írni ide.
Bár az évnek még nincsen vége ,
Lehet hogy négykézláb érünk a végére,
de addig míg stabilan állok ,
MINDENKINEK SIKEREKBEN ÉS MOTOROZÁSBAN GAZDAG BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK!
Hát, ezek a dolgok ,úgy voltk ,hogy el kéne tüntetni, és hát erre a legjobb megoldás a tűz. Természetesen újra kell festeni mert leégett róla a festék, és elég csúnya. Valami hőálló felirató feketét fog kapni. Ja és a tömítő gyűrűt, ne felejts el leszedni a kipu tövéről mielőtt tűzbe rakod!
Azt a rohadt Sztem több idő ezeket a tárgyakat összeszedni mint egy komplett motort összerakni. De látom te nem bíztad a véletlenre
Gondolom egy ilyen móka után kap egy új réteget. Milyen festéket használsz?
Arra kell figyelni ,hogy kellően emberes tüzet rakj. Jelen esetben 10l fáradt olaj, 2 rekamié, székek, 2 iskolapad, 1 íróasztal, és egy fa állványzat szolgáltatta a megfelelő hőt . Olyan fél órát volt bedobva a tűzbe ,közben vasvillával forgattam. Mikor kivettem egyes részei vörösen izzottak. Ekkor egy lecsupaszított porszívóval /ami fújt / elkezdem küldeni bele levegőt, és így szépen kiégett belőle a lerakódás. Igazán ilyenkor izzott fel, elég jól nézett ki. Abból lehet tudni ,hogy kiégett, hogy mikor fújod levegővel, kezdi abbahagyni az izzást, és már nem nagyon nagyon jön belőle láng, és kezd "elhűlni". Amikor izzik ne ejts el meg ilyenek, mert elhajolhat
Csak fogtad a kiput és rávágtad a tűzre? Csak azért kérdezem mert érdekelne mire kell figyelni, mert én is meg akarom csinálni
nekem a Cz 175 a gyengém.
Tudom, hogy álltalában erre brooáff reakció jön, de nembaj, nekem ttááciik:)
Az is iylen félótómata és pumpás vóóót.
Ég a kipu ég, el ne aludjék... Annyira sikerült megkűdeni, hogy világítani lehetett a rezóval ja, és kb fele annyi a súlya.
pl Jawa 250
Teljesen vadonat új fejlesztésű(60as évek eleje) szocialista (szarfosfinghugy) motorok között van oylan, ami félautomata puklungos.
Nyumod, vagy húzod a váltókart, és kiemeli a kuplungot.
Eygszerű mechanikus szerkezet.

Később ezt oda fokozták, hogy a berugó, és váltókar azonos, átfordítva berugó, noirmál állapotban váltókar.

Nameg különolajozás pumpával, szintén akkoriban.
Akkor ügyes voltál, jó ritmusban kezelted a gázt és váltottál. Nyáron nekem is sikerült kuplung nélkül hazajönnöm Vácról...

Félautómata? Az LC2 nem, csak tűri a kuplung nélküli váltást. Azthiszem a 50-80 Mx ben ,mintha hallottam volna valamit, hogy a váltókar mozdításakor valamilyen mechanizmussal a kuplungot is kiemeli, és félautómata? Ez csak így hallottam már nem tudom kitől , ez igaz vagy hülyeség?
Szerintem bowdent jobban lehet vágni ,ilyen kézi "multigép" be fogott vágókoronggal . Bár tényleg pro fogóval még nem próbáltam....
80as főtengelyed van még? ha van akkor milyen állapotba?
Én 10 km-ről jöttem haza kuplung nélkül, földesen. Egyetlen bajom az volt, hogy kanyarban nem tudtam a kuplunggal szórakozni, így nem annyira bírtam keresztben venni a kanyarokat. :))
az szép... :D itt falun nincs lámpa..se rendőr..(presszóba vannak)...szóval ilyen bajom sose lesz ha elszakad véletlen.. :D
Sziasztok!

Bontásból-adokveszekből-javításból-átalakításbó
l maradt jó pár DT80-hoz való alkatrészem, főleg blokkba valók, meg pár elektromos. Összeírtam táblázatba, de nem tudom ide belinkelni, ha esetleg valakit érdekel, küldjön mailt és elküldöm.

Üdv és BUÉK!

P
én szerencse csak egy lámpát mentem a mol kútig de azt is ugyhogy át a piroson mert amikor lasítottam húztam be a kuplungot valami pattant egyett aztán bentmaradt a kar xD inkább be kettőbe és szépen át a piroson
íííígy igaz...én már a 80-asal jöttem haza...de nem is recseget váltáskor nem is ugrott..talán félautómata? :O
Kuplung bovden nélkül is haza lehet jönni ha muszáj
Ha valakinek kell, van eladó DT235R-be kopó lamellaszettem. Használt ugyan, de elmegy még 1-2 szezont. 2000ért elvihető.
én szerintem vagy vegyél újat, itt 1500 ért raknak bele új belsőt, sajtolt véggel, vagy pedig az a csavaros kis hengerecske a bovden végére mert azt odarakod ahova kell, és ha ráforrasztod és berakod és minden jó 1-2 motorozásig elmész vele valahova lecsúszik a pöcök tolhatod a gépet. De a kis csavaros hengert meg arrébb rakod fél centivel és mehet is.
Köszi szépen, úgy érzem menni fog , A végére a kis cucc az mindegy miből van? Vagy azt lehet hozzá kapni boltban?
Persze, kérdés, mekkora bogdán aforralalndó, és mekkora a gambi a mit a végére kell tenni.
Egy mezei 60as pákával is sikerült nekem a dolog, egyedül a zsírtalanítás ami gondot okozhat. És forrasztó víz/zsír/paszta kell mindenképpen.