Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem tudom mennyire húzod a gépednek de nem hiszem hogy az Arol bírná a 10 000-es fordulatot.
hát ez attól is függ hogy ki mennyire gyílkolja a gépet.Neked azért megy el vele annyit mert rendesen használod szerintem...nekem valami Repsol Scooter van benne hát nem tudom..
Alattam még arol2t-vel sem szorult meg motor, persze az olaj hibájából. Egyéb okok miatt már szorult meg. És -10 valamennyiben is volt rendes mennyiségű adagolás, ellenőriztem, pár évvel ezelőtt egész telet motoroztam. Tudom tudom barbár vagyok, arolkétté XD Ha azt nézem, hogy 20 doboz olajár difiből kijön egy full felújítás prox dugóval nekem ... 30:1 benya-olaj ... 3 literes fogyasztást nézzünk, 1000km egy liter olaj... ha elmegy 20000-et a motor, akkor kell 20 doboz olaj... arol 2t : 1000Ft, egy castrol (csak mondtam vmit) 3000Ft, lehet számolgatni. 40 000Ft ! differencia. Ha csak 15 000-et megy el, akkor is kijön lazán a felújítás, csak az olajból. Ez is lehet egy szempont. Amúgy, most épp fullszinti van, mert kaptam :D
az pedig az eredetije csak szép
Igen tökéletes.
Jó.
az biztos, kocsinkaban félszintetikus van, beindítom és a 600 as alapjáraton is 6bart-mutat az olajnyomásműszer, szépen bemelegszik és ez lemegy úgy 1,5 -re, nyáron dugóban 1 re szóval jelentősen változik a sűrűség a hőm. függvényében
Hajtóműolajnak megfelelő lesz ugye?
Na ezt nem tudom, de ahogy nézem az Elfet ez is bizony hidegben érezhetően sűrűbb.
Ez szerintem 4T-nél számít legjobban.
ok!
értem mit írsz, az oké a hogy a a syntetikus melegen sem hígul ki a hideg állapotához képest /ugye ezé szokták szeretni/ ,de én nem a meleg állapotról beszéltem

Ásványi a tartályban: -5 fok "kocsonyás" ,+30 fok fincsi híg vajon -5 fokban is ugyan úgy adagolja a szivattyú a "dermedt" olajat mint a nyári melegeben? na ezt nem tudom... ezért írtam amit írta,...
NEM!
:)
azért társalogni már csak lehet róla
Sajnálom, de nincs.
Ahogy nézem neked nem gyári van benne.Szóval lehet kormány kiflik is kellenek,meg féknyereg,féktárcsa.
Szatyina Balázs:06 204 271 214
Szatyina Géza:06 203 117 614
Ők Tarjáni bontósok tuti van nekik azt hiszem múltkor darabjára 15 ezret mondtak.
Sziasztok!
DT 125R-hez keresek első teleszkóp párt! Ha valakinek van szóljon! Ja és esetleg valamelyik másik motoré nem egyezik vele? pl.:TDR, TZR vagy XT? előre is köszi a segítséget!
CR250-be milyen adalékolajat javasolsz?
Ár/érték arány fontos
Olyan kérdésem lenne, hogy nincs véletlenül rotax 123 kuplungkosár biztosító alátéted. 1db-ra vevő lennék, kicsit össze volt hajlítgatva, aztán a kedves tulaj kidobta és már a kukát is elvitték mire kiderült. Aztán próbálkozott ragasztással, egyebekkel, de hát belátta, hogy eléggé hiányzik neki az a körmös alátét :)
Épp hogy fordítva, a full szint 2T olaj (a jobbak) viszonyalg sűrűbbek az ásványi társaiknál, és pont ez a jó mert ahogy emzoli irta a a jobb szintetikus olajaknak a 100 C°-os viszkozításuk magasabb (10 feletti) mint a szar divatmárkáké (Castrol). Bár ez az adat csak az olaj kenőképességét jelzi azt nem hogy mennyire koxol, de azzal nem szokott gond lenni.
Én is Elfet használok különolajzásba is.
lehetőleg lépjetek már túl az ásványi kontra nem ásványi témán.

Ha okosak vagytok, és összefogtok, 2000 altt lehet fullszint olajotok.

A formula 3000 kft től lehet rendelni például elf fullszint olajat, nekünk legutóbb 1800 ra jött ki egy liter.
persze, meg kell venni 18 litert, szóval úgy klle csinálni, hogy be kell tárazni mindnekinek több litert, akkor mindíg jó olaja van olcsón.
Hát lehet igazad van :D de nem panaszkodok a gépre , szedi a lábát rendesen ,előfordul hogy elhagyom a fedélzetet
Csak ne lenne ez a 7000 feletti dadogása üresbe
sebességbe is csak 7-et kipörgi és nincs tovább
szerintem annyiból nem jó az ásványi különolajzáshoz, hogy különböző külső hőmérsékleteknél, elég különböző lesz az olaj sűrűsége a tartályban. És szerintem ez álltal változhat az adagolt mennyiség is. Ugye ezek a fél szintetikus-szintetikus mittoménmicsodák, valószínűleg kevésbé sűrűsödnek be ha hűvösebb az idő. Amit te használsz az olyan 3000ft vagy fölötte van ugye? Én repsol scooter 2t sintetico, vagy repsol moto 2t sintetico val megyek már mondhatni évek óta. Nekem eddig ezzel semmim sem ragadt, szart be, bár ugye nem csak az olajtól függ pl a ragadás. Viszont ez félszintetikus és 2000 ft körül hozzá lehet jutni. Szerintem nyugodtan használd Te is ezt
VAnnak az olajnak paraméterei, azt kell nézni, nem a márkát meg az apitc és hasonló semmitmondó izéket.

Ma minőségi kategórián belül, egyértelműen a legdrább a shell, és a castrol (sok pénzért nem tud semmit)
Fordatva, a legjobb ár/érték arány egyes igol, agip, de leginkáb ELF olajoknál van.
Ár érték tekintetben a repsol a kozepesnél kicsit jobb.

A jobb minőségű olajat minden motor meghálálja, még a leg szarabb 80éves ócskavas is, ha mással nem, akkor azzal, hogy nem kell a koxot vakarászni belőle.
Összeraktam a hondát, kis segítséggel, de elindult