Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jobb oldalt a fékkar magasságában a deknin.
Üdv.
125-ös Dt-R-en hol találom a az olaj leersztőt? Nézegettem a blok alját, de nem találtam sehol?. Legyen szíves valaki egy képet, vagy elmagyarázná.Köszönöm.
És mégvalami, kimostam a légszűrőmet, mivel kezeljem? speckó légszűrő olajom nincs, mi helyettesíthetné?
Előre is köszönöm a segítséget.
Motul iszonyat drága...
én a MOTUL-ra esküszöm, de sokan használnak CARTROL POWER1-et is. De jó még a PUTOLINE is
Azért köszönöm!
Agip Cross 2t, Elf Moto2XT vagy a Competition 2T is jó. 1:25-1:30 aztán csókolom. Vagy raceolajok.
Cr250be milyen olajat javasolsz? benzinhez...
Nem, Csak Progrip cuccokat
Mondjuk fater suzuki tvs-ével volt, hogy 2 hetekig járt tiszta benzinnel, nem szorult meg, persze nagyon hamar elkopott. Van ott még 4 komplett blokk, szal nem kell félteni.
SHIFT cuccokat is forgalmazol? Tesómtól kaptam egy cross nadrágot karácsonyra, de mezt is szeretnék hozzá. Viszont fogalmam sincs, milyen a nadrág. (mármint márkán belül típus) aunerben vette...
ki, annyit még kell tudni ,hogy ez nem egy benzinüzemű motorkerékpár motor volt, hanem egy alkohol üzemű mod. repülőgép motor. amúgy még a hajtókar alsó felső bronzperselye sem ment tönkre. csak a csapágyak. olyan 8.000 fordulat környékén mehetett olyan 20 percet.

ez mint írtam egy direkt teszt volt, és elég elgondolkodtató volt amikor szétszedtük / még a gyűrűnek sem lett látszólag semmi baja /
Helló!
Valaki tudna nekem egy pontos méretet a DT hátsó lánckerekéről? Vagy MTX -éről. Nem találtam sehol olyan képet amin méret is van.
Előre is köszi
Ha nem jár nagyon nagy terhelésen a motor, elképzelhető, hogy a csapágyak, de főleg a görgők hamarabbpurcannak ki, mint a dugó.

Elégtelen kenéssel járó motort láttmmár belülől, annak is viszonylag épp maradt a henger-dugó szettje, viszont mindkét csap ellilult a hajtókarral együtt, szóval annak igencsak melege volt ott.
Kibírt annyit?
Ezért szerintem járjunk olaj nélkül! Múltkor járattam 2t motort full kenés nélkül, és kb 20 perc múlva beálltak a csapágyak, és kiégtek a tömítések, de henger dugó látszólag sértetlen volt.! /keménykrómos henger/ Mondjuk ez egy direkt kísérlet volt.
-.- mindig szóismétlésbe esem, ha utólag javítom át a mondatot...
Ez a legjobb alternatíva. Viszont, ami késik, nem múlik, viszont így sokkal többet spórol az ember, mire eljő a nagyszerű halál a hengernek és egyéb alkatrészeknek. Az olaj csak késleltet. Erre találták fel
Nagyon egyszerű, ezért kel olcsón venni jó olajat:)

Pár éve konkrétan arol árban vettünk repsolt, mert kifutó árú volt a kiszerelés.
50 literes hordókban voltak, vehettük volna tobb 1000 litert 1000 /liter áron.
Annyi pénzünk nem volt így csak 150 litet vettünk.
Akkoriban a trabantok is repsollal jártak a környéken:)

szóval oda akartam kilukadni, hogy ha jóárasítva veszed az olajat akkor abból ki nem jön a gíynegébb olajból következő müszaki problémák megoldása.
Ha lenne keretem egy rendezett papíros kifogástalan állapotú 2005-ös 125ccm-es Dt-re (bár akkor lehet másfelé is tekintgetnék, nem biztos, hogy jármű), akkor a fenntartási és javítási költségekhez mérten nem ér annyit a differencia... túl sokat zabál, túl drág aaz alkatrész, átírás, stb.. ha lenne rá keret, akkor már vennék szintetikusat gondolom, ha már van miből, fene tudja. De nem is mondtam az ellenkezőjét. Párszor utaltam is arra, hogy az én számításom rám vonatkozik.
Te tudod akkor használj Arolt, de ne mond hogy ha lenne pl. egy 2005-ös szép jó állapotú 125-ös Dt-d akkor azt arollal használnád.
Ezt neked mondanám, csak fordítva.
Nézd meg milyen motorom van. Szerintem 8 körül a leghasználhatóbb, mint a Dt 80asok is úgy emlékszem. Saját esetemet írom le. Más nevében nem tudok nyilatkozni.
Azért ne egy 50-est hasonlíts egy 125-öshöz.
Ezen felröhögtem :D Én rendesen? :D Nálam a gázkar helyett lehetne egy on-off kapcsoló is XD Kapartatás, egykerés stb megyeget, meg porban, homokban, tépni kell neki