milyen színü? mert ha kék akkor egy cserébe kis ráfizetéssel benne lennék. adom az enduro szetett, plusz sárvédőt meg még pár ezer forintot, sztem endurot jobban megveszik ha nincs papírja. kérdezd már meg a sráctol légyszíves :)
igen... visszaolvastam nem tudom mit akartam írni xD sokvolt a pálinka :D
Hát azért van benne 20-25 ezer km erdei használat... Eléggé ütött-kopott, nem hiába ennyi az ára. De ha volna rá pénzem, meg venném. Jó volna rengeteg pót alkatrész, meg SM szett az enyém alá...
Na látom a Te íráskészséged is helyrejött már tegnap óta...
Ha valakit érdekelne 2004-es évjáratú DT125X supermoto, akkor van itt a faluban egy eladó. Most volt dugó cserélve, a blokk többi része bontatlan. UFO kézvédő, Arrow dob, nem tudom milyen kormány. 250 ezer körül adnák. Papírja nincs, smkp-ként használták. Ha esetleg valakit érdekel, szóljon, és akkor elkérem a srác elérhetőségeit!
így körbevan fényképezve anyi a különbség a képekhez képest, hogy a jobb ülésalatti idomon a fehéren van egy nagy karc, de oda kap egy új matricát. És az idomok meg egy polírt, hogy a karcok eltűnjenek, vélemények a polírozásról?
a hengerfejben van a porlasztó csúcs, tehát a dugó fölé adagol. résvezérléses, de saját olajzással bír. /mivel a forgattyúsházban nem sűrít/ Van kipuszelepe, és elvileg van rajtuk valamilyen feltöltő, kompresszor. igazából a dugattyú-résvezérlés csak a szívás pillanatát, időtartamát szabályozza
T- valahanyas tankok is 2t dízelek voltak, és sok hajó is(mert meg lehet fordítani a fográsirányt váltó nélkül is). A kétütemű motor meg valójában 7 ütemű Úgy tudom, hogy a 4t motorok 2 fordulatonkénti hasznos munkaüteméhez viszonyították, hogy ez meg fele annyi fordulatonként végez hasznos munkaütemet, és az elnevezés így terjedt el. De nem tudom biztosan.
További érdekesség, hogy egyes típusoknak úgyan úgy változik a kipufogószöge, mint a kis motoroknak, magyarul "power" van bennük, mechanikus meghajtású.
igen... visszaolvastam nem tudom mit akartam írni xD sokvolt a pálinka :D