2 hely van ami nem szerti a vizet. 1. kb a karburátor felett, van egy csatlakozó, amely egy hűtőbordás fém "dobozra" megy rá. ez lesz a gond nálad is. ezt a csatlakozást én Loctite 1540 Quick Gasket szilikonos blokktömítő anyaggal bekentem elég vastagon, úgy hogy még a vezetékek közt se tudjon bemenni a víz a réz érintkezőkhöz. Ezt Te is követsd el ,mert biztos vagyok benne ,hogy ez a gond. a Másik valószínűleg, hogy a gyújtásdekli nem tömít jól és a ledkerékhez befolyik a víz, ez nálam csak blokkig érő vízbe jön elő. Ezt is kitömítettem de még nem próbáltam ki. Sok sikert!
ui.: ezt a "membrán fölötti fordulatot" ne említsd, mert ez butaság, a membrán nem powerszelep, és ha forog a főtengely akkor a membrán nyit-zár...
Azért írok először is ide hogy a múltkori hibát amit a berugókar okozott azt sikeresen megoldottam kb: 500-ft-omba került és azóta jó,
De most előjött egy ujjabb hibája amit azt eredményezi hogy ha kicsit (nah jó nagyobb) vizbe megyek akkor a motor elkezd dadogni rángadni magasabb, membrán fölötti fordulatszámnál, de ha olyankor leáll a motor és hagyom pihenni vagy 5-percig és utána rárugok akkor már megyen. Nem tudom hogy ennek mi lehet az oka, valahol beázhat vagy esetleg valami más?
Válaszotokat és segítségeteket előre is köszönöm, és BOLDOG KARÁCSONYT.
Monnyuk, a kamionok motorjában jó sok tolattyús karburátor van.(illetve BÁRMIYLEN:) karburátor.
Sohasem értettem, azt a szakami "kihanemén" arroganciát, amikor valaki egy tök másik területre tévedve azt hitte, hogy mivel egy rokonszakmában dolgozik, akkor majd a másik is menni fog neki.
Én ugye asztalos voltam eredetileg, de bútor, és eszem ágában sem lett volna egy ablakhoz jobban érteni, mint a specializálódott szakember, pedig látszólag mindkettő faipar, csk aéppen más szabványok,más tűrések, más célszerszámok, és egyáltalán más logika.
De persze "nehogymáegyszarosszimszontnemtudokbeálíltani"
Márpedig rendszerint nem.
Másik fórumon volt olyna, hogy a kamionszerelő, akihez képest ki vagyok én, hiszen ő már mennyi kamiont milyen faszán megjavított, hogy az "állítható tűszeleppel állították a benzinszintet".
Még a dellorto katalógust is fellapoztam, mire leesett, hogy ennyire hülyék :)
Mert hát természetesen a kamionszerelő nem benzinszintet állított és nem is az "állítható" tűszelepet, hanem a tű clipját, ráadásul full terhelésre és csodálkozott. De ő már mennyi kamiont megjavított :)
Helló.
a Power motort úgy tudod le ellenőrizni, hogy a csatlakozóját széthúzod. Ha jól tudom 3 vezeték van, (1 test, 1 12V) és 1 amiről a fordulat jelet veszi. Egy akkumlátor kell hozzá csak, és 2 vezeték.
A barna vezetéket tedd a az akkumlátor poztív pólusához, a feketét a negatívhoz. (magyarul adj áramot a power motornak)mikor áramot kap a power motr egy teljes elfordulást csinál job illetve bal oldalra. (oda vissza fordul egyet). Ha ezt megcsinája akkor 98% hogy a motornak nincs semmi problémája.
Remélem segítettem.
ÜDV!
milot9
az 1 mm kicsit talán sok, az én esetemben. Nem tudom neked milyen vastag kell. Mivel ez döntően befolyásolja a présmagasságot, és kompresszitó. Jónak tűnik, csak kívül kicsit könnyezik, de biztos vagyok benne ,hogy nem a tömítésem rossz, hanem a hengerfejem van elvetemedve. Azt majd most fogom megcsinálni, mivel amikor raktam össze még nem volt élvonalzóm, de most már van
Én nekem csak az egyik készítővel van tapasztalatom, mert a másik szabadságon volt. De mindenképp vinni kell a mintát, mert értelemszerően fogalmuk nincs ,milyen hf tömítés van pl a dt-dben. Azthiszem meg is lehet várni, olyan 1000-1500 ft körül van az ára. Én 1mm vastag klingerit-et csináltattam
Köszi:) És ez,hogy működik? Bemegyek,és mondom,hogy 1998as dt 128 r-be kéne nekem egy hengerfejtömítés?! Vagy beviszem neki esetleg a tömítést amit kiszedtem belőle?!:)
Aztán mennyi idő még kész lesz kb? köszi a választ
és csak az a szilikonos cucc-fog beválni amit írtál vagy esetleg valami más pl.: FBS -?