Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is így gondolom, de van egy tdr a faluban, majd megkérdem a gazdáját, hátha tud róla vmit mondani.
Ok. Akkor szerzek koyot.

Az első felfüggesztés problémámra nem tud senki semmit mondani?
hi szerintetek kell tömítés a kipufogócső és a henger közé?
most szedtem le festeni de semmi nem volt
ennek így kell lenni?
köszI!
Üdv

Ti jártatok már úgy a mocitokkal hogy elégett a gyertya vége , és a dugó is elolvadt ? haverom a bolond széthajtotta az aprillia af1 es ét komolyan nézett ki az öszeolvadt dugó de holnap már menni is fog az új wertex dugóval mi a véleményetek elröl ?
Heló mindenkinek!

Eladó az adatlapomon látható full gyári 1998-as DT125RE tipusú mocim/megvannak a svájci papírjai ezért levizsgáztatható/,akit érdekel írjon erre a címre taki_jani@freemail.hu vagy itt írjon
Emberek keressétek már meg iwiw-en ezt---Yamaha DT 50cc, 80cc, 125cc, 200cc
és pesze jelöljetek is ! Fontos lenne!
szevasztok
kéne egy kis gyors segítség. Kiégett a tompitottam és szétkaptam kivettem, Azt szeretném megtudni hogy lehet e helyete halogént belerakni? vagy ahoz át kell e alakítani valamit és ha át kell akkor mit? Léci segítsetek mert nem szeretnék hétvégére motor nélkül maradni... (philips duplo-d R2 12V-os 45/40W- os ízzó volt benne)
hi!
egy 88as 125ös és egy 94es 80as mennyire hasonló?
váz teló kerekek kormány kapcsolók
képről elég egyformánal tűnik....
TZR250rc.
Hello chevy, milyen tipusú az az eledó Yamaha gyorsasági és hány ccm?
koyot rakjál bele.
DT-TZR-TDR ugyanaz a blokk,max a henger nicasilos(de a henger lehet hogy évjárat függö)
pár szerelőt kérdeztem, kivétel nélkül skf csapágyat ajánlottak, már ha nem egy-két évre akarom megcsinálni
de a főtengelycsapágy feltétlen az legyen
sokkal drágább mint a többi de megéri...
Sikerült megforralni a DT-met. Egyébként is bele akartam nézni, de ezekután muszály volt.

A dugó 3 helyen berágott. (miután elment az olajszivattyúja)

Aztán megadták magukat a főtengelycsapágyak. A hajtókar is kotyog. És a legszebb, hogy 35000km, 15 év, és gyári szimeringek voltak benne. Ezért nyomtia ki magából az olajat. Egyébként nem túlfolyó, hanem vmi szellőztető az a kis pöcs a ford.mérő kihajtása mögött.

Elvittem megcsináltatni a főtengelyt, meg a hengert, és állítólag TZR főtengely, henger, meg dugó volt benne. Amit nem értek, mert a blokk közepe még nem volt széthúzva.

A kérdés az, hogy hogy lehet megkülönböztetni a DT hengert, dugót, főtengelyt a TZR-étől.

Más:
Ha nagyot fékezek az első fékkel, mintha vmi kattanna benne, és engedne a kormány vhol 1 milit. Viszont a rángatom, mozgatom akkor semmi. Csak ha fékezek, vagy tolom hátra, és hirtelen berántom az első féket. Ez mitől lehet? Vmi csapágy csinálhatja?

FAG csapágyakról tud vki vmit? Szervizbe ezt ajánlották, mert állítólag jó az ár/tartósság aránya.
kipufogómon rajta van hogy 80km/h
lehet ezért megy max 75km/h-val?

szerintetek hol ázhat be a karburátorom?
bowdenen van gumiharang, bilincsek jók, légszűrőháznál a csövet leszigeteltem
lehetséges a szellőző csövön megy be a víz?

itt-ott belegázoltam térdig érő vízbe és megadta magát
utánna már csak szivatóval indult be és ment, de alig röffent be a gép
szikra van rendesen
Sziasztok!

Nem vagyok szakértő, segítséget kérnék:
Yamaha DT 125R (1996) jelnleg enduró gumi van rajta:
elől: 2.75-21-4PR hátul:4.10-18-4PR
Gondolom a 2.75 colban a szélessége, azaz durván 70mm, a hátsónál 104 mm-re jön ki.
Kellene rá bütykös crossgumi változó (köves, sáros, aszfalt, stb) terepre ,
szimpla hobby endurózáshoz.

Kérdések:
Mit ajánlotok(előre, hátulra)?
- Szélességre, illetve /számra, azt gondolom, hogy -18 és -21 -es kell rá, a további varázsszámokról pedig fogalmam sincs... (előre talán 70/100-21, hátra talán 100/100-18)
- Kerékátmérőben mondjuk a 100/100-18-as mennyivel nagyobb, mint az eredeti enduró gumi?
(Erők miatt kérdezem, úgy számolgattam, hogy előre a 16-os fogaskerék helyett egy 15-ös elkéne,
már csak a tapadás miatt is)

Köszi.
Szívesen.
gondoltam megosztom nekem mi volt ilyenkor a problémám. De kiváncsi leszek mi a baja.
Erről szól a fórum, nem?
Sok sikert a probléma kiderítéséhez.
Heló Libli.

Alig egy hónapja kaptuk szét a blokkot szerelő haverral de semmi sem volt benne olyan állapotban, hogy tönkre menne. Nem voltak széjel kopva se a fogaskerekek se a tengelyek szóval szerintem csak símán elhalt a szimeringem. De majd csere után elvállik hogy mi is az igazság :) Azért köszi a tippet

A képről pedig! Neten jobban utána jártam és kiderült hogy egy 1981-es RD 350 Jim Lomas féle kipufogóval (bár a kipufban nem vagyok teljessen biztos).
A Yamma a képen szerintem egy japán belpiacos R1Z Havernak volt egy nagyon zsír!
Hali Alien.

Nekem is volt ilyen problémám, és nekem az volt a baj, hogy elkopott a váltóban a fogaskeréknek a perselye, leesett, és letolta a zégert, és ki be járt maga a tengely.
Szétszedtük, és akkor láttuk, hogy lóg benne minden, a hajtórúd, a dugó is szar volt, és a főtengely is fel lett újítva.
De egyébként 2-3000 ft-ból, meg lehet perselyztetni, és már müxik is.
A képen, a két fogaskereket bejelöltem amit megperselyeztem, szerintem nézd meg nem-e az a baja.
Sok sikert hozzá...
Köszönöm a segitséget!:)MIndenkinek szerencsés napot:)
hello dt 80 as blokkjával lenne 1 nagyon fontos kérdésem mijen gyártmányút érdemes megvenni olasz német vagy mijet ?
azt halottam hogy egyes blokktípusok hamar gallyaramennek ez igaz ?
hogyan lehet megállapítani a blokkról hogy mijen gyártmányú ?
Szép jó napot mindenkinek! Szerintetek milyen probléma jelentkezhet akkor ha a váltóból teljessen kifogy az olaj? Jelenleg használat után egy olyan 10-15 cm-es tócsácska lessz a motor alatt. Valszeg a váltókar szimering a ludas de nincs se kedvem se pénzem a cseréjéhez, szóval most inkább folyton utána töltök az olajnak.

A másik: Tudom nem DT de szerintetek ez milyen yamaha a képen? Én ahogy utána néztem valamiféle RD 250-re tippelek.
Köszönöm szépen!

Igy már ok
Szerintem a YEIS nem annyira nagy dolog, mint a YPVS (power szelep).
A YEIS nagyabol arra jo, hogy ha a szivo toroknal levo memran lezarja (ez akkor van, amikor a dugo eppen zarja a beomlo nyilast) az addig szabadon aramlo (LENDULETBEN LEVO) levego benzin keverek utjat, akkore ez a lenduletes keverek ne megaljon, hanem lenduletesen a YEIS taralyba menjen, ahol igy egy keverekben gazdag, kicsi nyomassal biro keverek jon letre.
Amikor a membran ujra nyit, es a motor sziv, akkor a karburatorban all a levego tehetettlenul. Gyorsulnia kellene, de ez nem megy eleg gyorsan. Amig nem tud begyorsulni, addig szerencsere ott van a tartalyban levo keverek, ami szabadon megindulhat be a motorba. Es meg is indul, mert nyomassal birt es nem fert bele a tartalyaba.
Ennyi!
Arra jo, hogy a szivas uteme alatt tobb keverek jut a forgattyushazba, raadasul egy kicsit nagyobb is a nyomasa (kicsit elosuritett). Persze a forgatyus hazban meg a dugo vissza fele jovett jol rasurit, hogy majd a felomlokon at felszaguldhasson. (A kulcs amit ehhez erteni kell az az, hogy levego benzin keverekenek is van lendulete, amit ez esetben a YEIS kihasznal)