kivettem az akksit a motoromból télre, de most kimennék egy körre...
az baj, ha nem teszem vissza bele, csak anélkül kimegyek vele egyet?
és ha baj, akkor miért?
am nincs indexem se...
Alapjáraton elég sokat befolyásol, de akár szimeringes is lehet. Gyújtásoldalit nézd meg. Lehet ott falschol.
Tanács az, hogy szisztematikusan nézz végig mindent.
a rendszámtartó tábla ára:2000ft
a hátsó sárvédő toldat ára:3000ft
indexek:2500/pár
csomagtartó:3000ft
hátsó fékcső:1500ft
hátsó lábtartó:3500ft
sárvédőtoldat alatti toldatok:2000ft
ennyi
Amúgy ugyan ez volt nekem is, annyi különbséggel, hogy nekem buborékozott a víz a kiegyenlítőben. Be lett pasztázva a tömítés és a hengerfej, azóta rendben van, de ez elég gány megoldás, órák napok kérdése és beteszem az új tömítést. Szerintem ne találgass, tömítést neki.
Azt még megpróbálhatom hogy kimosom a légszűrőzsivacsot , tegnap levettem a karbit megpucoltam nagyon nem volt koszos , visszatettem és este kicsit mentem rakoncátlankodott , nem akart felvenni a fordulatot , dadogott , azt egyet gondolt akkor meg pörgött , a levegőcsavar állítás sztem ennyit nem befolyásol , alig tudtam kijjebb tekerni , sztem belekerült a karbiba kosz ahogy összeraktam , remélem kiköpi , nincs kedvem megen szétszedni vagy esetleg valami tanács ?
Megnéztem , járó motornál levett hűtősapinál nem buborékozik , nem köpködi a vizet , nem hinném hogy hengerfejes lenne . bizonyos szint alá nem megy a tartályba a víz , a hűtő meg mindig teli van, ha üres a tágulási tartály akkor sem nem fogy a vizem ,amit kinyom a tartályba azt vissza is szívja , csak a tartályból valamiért kifolyik a túlfolyón ha rendesen fel van öntve (A vizet sem forralja fel)
De lehet hogy én vagyok a hülye
Egyszer behúzom az első féket, nem fog semmit, beesik a fékkar. 100m múlva megállok, pumpálom újra fog. Indulnék el, és -anélkül, hogy behúztam volna- satura befog az első fék, de olyan szinten, hogy egy milimétert nem mozdul az első kerék.
Bocsáss meg ha nem pont ez az, de felhivod egüéket mondjuk, példának okáért és max 1-2 hét alatt meghozzák. De hát akár külföldről is megrendelheted :)
Csak 1 perc alatt googleval. Pro race 2-ből van többféle hajtogatással is, nem csak rotyogókra akár ezen a lapon is.
De ne érts félre, nem azt mondom, hogy rossz az ajánlatod, bár ennyiből megcsinálnánk inkább a copyját, ha pont ez kéne, de hogy ne lehessen megvenni, azért durva :)
Úgy érti , hogy vannak pl kéthengeres motorok És hát arra balos és jobbos karbi is kell, egyiknek baloldalon, másiknak jobboldalon lesz az állítási lehetősége értelemszerűen. A karbi öntvénye pedig közös, benne van mindkét lehetőség.
Elgörbíteni nem fogja még 2x akkora sem, viszont detonálástól a görgők elöbb beadják a kulcsot, no persze ha a csilingeléstől a gyűrű nem törik, vagy gyertya túlhevülésetől a dugó ne égne át.
az baj, ha nem teszem vissza bele, csak anélkül kimegyek vele egyet?
és ha baj, akkor miért?
am nincs indexem se...