Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sajnos már elkelt
A lánc akkor nyúlik csak, ha nagyon rá van spanolva, és ha ráülsz feszül.
Erre rájöttem én is.
Azóta kicsit lazábbra hagyom, és nem nyúlik.
Csak kurva szar belőni, mert terhelve kéne nézni, az meg nem 1X-ű.
Csakis erőszakosan....!
yamahás szivacs és a hátsó lábtartó párért mennyit kérnél?
Az a Hondás szivacs mi pénz?
most elolvasva kicsit letámadónak tűnhet az írásom, ne haragudj, nem szánom annak
Ha nem akarsz új lánckereket venni, csak megnézni, hogy milyen lenne a másik áttétellel, milyet érdemes rá venni legközelebb. Megéri megvenni ha tényleg OLCSÓ
Honnan rendelted a JT láncot, mert az enyém marhára nem nyúlik. Másik: Mivel kented a láncot és milyen időközönként? Amúgy meg nem kéne keverni a méreteket, egy 420-as lánc lehet gyorsan nyúlik, míg egy nagyobb meg lehet, hogy normálisan. Másik meg, hogy az sem mindegy mekkora lánckerekek hajtják a láncot.
Értem, akkor holnap majd ezzel próbálkozok, lehet, hogy a hideg is segített neki. Itt bent talán enged kicsit. És amúgy eddig sosem jött ki egyben. Szóval rárohadva biztos nincs csak talán a hideg vagy nemtom. Amúgy ha nem enged akkor lehet vele erőszakosan bánni?
Van sok olyan ember, akinek nincs tizenezerje egy láncszettre, viszont meglátja itt pl 5ért, és megveszi.
valahogy éreztem csak megláttam ott azt a benzinszűrőt és beindult a fantáziám :D
figy! nem ezeket veszik, de azért köszi
nem szeretnék kötekedni, de menyire megy ez a biznisz? mert sztem nem sok ember vesz használt láncot fogaskereket, és egyéb ilyen dolgokat. Meg mint a benzinszűrő... eladod tegyük fel 1000Ft-ért és még a posta... senkinek sem éri meg.
ELADÓ!
gyári fejidom+gyári lámpa!
csomagtartó, első sárvédő
kormány,indexek
gumik...kiegészítők
LÁNCOK OLCSÓN!
http://www.kepesmotor.hu/fek_k...
YAMAHA DT ALKATRÉSZEK!
ENDURO/KORSSZ KARÁCSONYI ALKKATRÉSZ/KIEGÉSZÍTŐ VÁSÁR!
NÉZZ BE, MEGÉRI!
Az a cső, a 2 csapágy távtartására szolgál, a belső gyűrűk között.
Mivel ebben egysoros golyós csapágyak vannak.
Valszeg rárohadt a tengelyre.
Felteszed a tengelyt satura, vagy üllőre, és körbekopogtatod kalapáccsal a csövet.
Kicsit megnyúlik a cső, meg a varangy kirezeg közüle...
Le kell hogy jöjjön...
az a cső egy távtartó a két csapágy között és igen lehet hogy elgörbült a tengelyed és azért nem engedi kicsúszni. De hátrafelé kitudod húzni a kereket és akkor ki lehet kopogtatni a tengelyt a helyéről.
Nem lehet, hogy a hidegtől össze van gyógyulva?
Hát én is ezért nem háborgatom a karbi hűtést , lehet azért is van kikövbe mert ereszti mondjuk a vizet,
és az a benzinnel nem valami mókás
Helló!
Lenne egy kis problémám és kíváncsi lennék rá mit gondoltok. Ma úgy döntöttem, hogy lepucolom a felnit. Ki is szedtem a hátsó kereket de a szokotthoz képest kib*sz*tt nehezen jött ki. Kihúztam a kereket és a tengelyen rajta maradt egy a tengely körül lévő fémcső, kb 30cm lehet. De nem jöttem rá, hogy mi a fenére jó az ott? Azt is furállom, hogy eddig még sosem jött az onnan ki, most meg leszedni sem lehet. Továbbá mikor össze akartam rakni meg nem tudtam. Egyszerűen nem tudom visszatenni, a féktárcsa felöli távtartó az istenért sem megy helyére. Meg a csapágy sem igazán megy be a helyére.

Első kérdésem az lenne, hogy mi az a fémcső a tengelyen és mire jó? Továbbá miért nem engedi kicsúszni a tengelyt, létezik, hogy megferdült volna a tengely és azért szorult rá?

Válaszokat köszi!
Apucit kérdeztem ha jól emlékszem, még tavasszal, és mondta, hogy semmi értelme mivel télen nem használom, nyáron meg minek fűtse pluszba a benzint.
mondjuk, én biztos bekötném a helyedbe, ha már ott van. Egyébként valószínűleg csak hideg időben van értelme, bár ebben nem vagyok biztos, talán majd valaki hozzártő ír róla valamit
Nem értem félre :)
mondjuk be sincs kötve a rendszerbe a karbi "hűtő" , a régi tulaj műve. én meg nem foglalkozok vele , mondjuk az gyanús volt , hogy a hengerfejen 2 csöcs egymással van összekötve egy direkt vízcsővel.
De nem sok értelmét látom annak hogy a karbi is bel legyen kötve a hűtőrendszerbe .
Nem keresztezik a power bofdenek egymást .
Mondjuk, nekem furcsa volt hogy ami a powermotnál van irva 2-es az a hengerbe az 1-eshez megy a bofden , amit ha megcserélek akkor meg keresztezik egymást :(tovább pörög 7nél csak dagog 7 től kb 9 ig és tovább nem megy
érdekel a fejidom ha a dt ről van szó mennyiért hol van?