Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

alapból a láncokat nem 2 3 as biztonsági tényezővel gyártják hanem 20 as minimum és akkor nyúlna meg ha pl 20lovas motorra tervezett láncot egy 100 lovasra raknak akkor megnyúlik egy minimálisan de ha eléri a folyaáshatárt kibaszottul elszakad nah ma már többet nem írok mert már felbasztam magam:D
csapszeg kopik és azért lesz hosszabb nem nyúlik veszel két lánszemeg a görgő kívülről kopik de ha egymásnak feszült a belseje is kopik így lesz nagyobb külseje belseje kopik de holnap lerajzolom és beküldöm
baszki a kúrva láncszem nem nyúlik itt tervezem ezeket ne basszatok fel
wáááh már részeg vagyok pedig holnap vizsgázok anyagtudományból :D de holnap lerajzolom neked és belinkelem:D nah jóccakát midenkinek
Helló!

Lenne egy új kérdésem. Azon gondolkoztam, hogy kicserélném a dugón a gyűrűket, most kb. 17 000km van a vasban. Érdemes lenne kicserélnem vagy maradhat a régi?
Oké, köszönöm. Csak eddig valaki itt a görgőket mondta, meg, hogy a tanszék nem tudom kivel (elnézést, hogy nem keresek vissza) kielemezték. Más meg igazat adott neki, ezért nem értettem.
Nem a görgőkopástól nyúlik a lánc!
Ha erre vagy kíváncsi.
Mivel egymásután következő csapok távolsága adott.
A görgő megkopik a csapon, annak lógása teszi tönkre a lánckereket.
Amaz meg megnyújtja a láncszemeket.
Egymást teszik tönkre folyamatosan!
Családi kör.:)))
Nem tudok Kicsit bonyolultabb összefüggésekre kérdeztem rá. Görgő(!) kopás - lánc hosszának növekedése. Szerintem hülyeség és nincs meg az állított összefüggés, de valaki, aki 100%-ban biztos ebben az majd megerősít, kijavít.
Persze hogy nyúlik komplemente a lánc.
Hisz akkor egyesek nem vennének ki belőle szemeket, mert nem tudnak utána-feszíteni.
Amúgy meg egy kopott 134 szemes lánc hosszabb is mint egy gyári...
Na most már tudsz aludni?
Én azért szeretnék többet is tudni, minthogy hogyan kell ügyesen beindítani a motort és menni vele.
Nekem az nem világos, hogy attól, hogy a görgő kopik, miért lenne hosszabb a lánc. Ha a görgő kisebb, akkor a lánckeréken lazábban van, ebből kifolyólag utána kell állítani, de ha maga a GÖRGŐ kopik, az miért szólna bele a feszítésbe, azon a részen ahol a lánc nem ér a lánckerékhez? Ha van 2 db 20cm-es zártszelvényem, azokba fúrok 2cm-enként furatokat és rudakat rakok bele. Ha a rudak el vannak kopva, akkor se lesz hosszabb a 20centis szelvény. Könnyen lehet, hogy nem jól látom, de én nem értem.
Jaj ennyit agyalni.....
Elkopott? Csere!
Kész passz...........
Most a csapok kopása vagy a görgőké? Nem mindegy. A kollégád a görgőket írta. Maga a görgő ha kopik, attól a csapok közötti táv(lánc hossza) miért nőne?
Hátvagymiafaszomazaszürkeszutyok....
Arra gondoltam, a másik fele lemez nem?
Köszönöm!

"klingerit felét" ?
Ha elakadsz, vagy valamiben nem vagy biztos, hívj fel.
06-20-3308-392
yahzee leírta.:)
Fémtisztára lecsiszolod, a hengert is, meg a fejet is.
A fejet érdemes lenne üveglapra tett csisz. vásznon körkörös mozdulatokkal.
Akkor látod a csisz helyét is.
A tömítés klingerit felét kend csak be.

Ha feldobod a h.fejet, kapasd rá az összes csavart-anyát, és tekerd le koppig, de ne húzd meg erősen!
Majd átlósan húzd meg.
na majd dokumentálom mire jutottam
A régit mindenképp távolítsd el! Szép tiszta legyen a hengerfej, mert ha ganyés, akkor nem fog tömíteni szépen. Lekaparod egy éles szikével úgy, hogy ne karcold meg a fémet, áttörlöd és ha tiszta akkor apuci és mumi instrukciói alapján mehet rá az új!
A hengerfejen már rajta lévő pasztát lekaparjam és a tisztára tegyem rá? A lemez tömítés teljes felületét bezsírozzam? Múltkor Mumi jelenlétében és irányításával csináltam/csináltuk...Megy az majd, csak szeretnék tutira menni
Vékonyan kend meg zsírral, lehetőleg még ma este.....
Holnap mire beteszed, felszívja.
Kell segítség?
Ez az új hengerfej tömítésem. Holnap teszem be. Be kell kenni újra a hengerfej szélét tömítő pasztával?
Én is toltam kicsit több mint 1 éve amikor megvettem és nem sokkal később a gyűrű rendet rakott a hengerben Én is kb 2 km-et toltam csak nekem annyi különbséggel hogy végig felfele 600 fokban Azt hittem az egyik dombon megdöglök olyan meredek és hosszú volt. Én sem tudom hogy de valahogy feltoltam. Miután ez megvolt pár percet döglöttem a domb tetején mert majd kiköptem a tüdőmet, pedig strapabíró vagyok Miután hazaértem csak be a garázsba a vasat és egyből a hideg vízbe.
Az is egy kellemes séta volt.
Hát én biztos, h nem tolom 1km-t a motort. Akkor ott hagyom, szerzek egy terepjárót vagy futót, és elmegyünk érte.