Nekem olyan 5-5,5 kilómétert sikerült tolnom egy szép tavaszi reggelen amikor suliba menet hátsó defektet kaptam. Rögtön hívom Apám, hogy hozzon defektsprayt /már 2 gázos helyzteben "megmentett"/ hát most nem, 2 flakon belement... semmi. és szépen reggel lapos hátsó kerékkel hazatoltam a városban...
jaja
eddig is így ment , ugyan ez volt a helyzet mint amikor nem ment power motorom sem , így azé jobb lett mint az állandóan nyitott powerrel
De ez hogy nem akar rendesen kipörögni
meg a gyertya gyujtófeje tiszta fekete koxos .
Na most kihámozom a karbit valahogy és szétkapom , meg azt a fránya levegő csavart megpróbálom kihajtani valahogy :D
majd jelentkezem.
hm.. ezt nemtudom. hülyeséget meg nem akarok mondani.
de próbáld meg a levegő csavart valahogy csavarni kifelé vagy befelé. másalnemhiszem gond lehet eddig így ment ez a motor nem?
Hát a súberen pont most állítottam lejjebb , most van közép álláson .Eddig majdnem a legalsón volt , most jobban veszi a lapot , de az a gyertyának is köszönhető sztem .ő még egy kérdés Az alapjárat állító csavarral szembe a túloldalon van egy menetes furat , és mintha ott nekem nem enne benne csavar , az gázos vagy oda nem kell semmi ?
Mert egyik barátomnak is dt125R -je van csak asszem a 96-97 körüli évjárat , és az alacsonyabb vagy az enyém túl magas , de az övéről sima a lápletétel az enyémről , meg sajna nem simán ér le .
ami nem túl jó egy esetleges dőlésnél.
Hali !
A karbit még nem volt időm szétkapni :D
de gyertyát cseréltem próbaképp most b8eg gyertya van benne ,
ezzel jobban veszi a lapot , de 7,5 -8 felett még mindig dadog de felmegy 9-9,5 ig .
Szóval valami jobb lett rajta De a karbi kihámozás még kelleni fog sztem , apropó az alapjáraállító csavar mellett jobbra lentebb van ugye a levegő állitó csavar , na nekem az tökre be van tekerve , a csavar feje megbaszva nem tom kitekerni . nem lehet hogy az miatt szarakodik nagy fordulaton ?
Na a csavart állitgattam , valamit alacsonyabb lett , de lehet azt a két zsirzó tengely közti távtartót fogom meg nagyobbbíttatni akkor látványosan lejjebb kerül a valaga a mocinak :D
nah tehát kiderült hogy nem a görgő nyúlik hanem ahol a két vasdarab összevan akasztva egy pálcával a pálca kopik a a vasdarabok távolodnak nem csak te ittál ma
sziasztok lenne egy kérdésem
80-as dt -ról van szó
na szóval ha fel melegedett és pörgetem 7-8 ezernél nem pörög többet utána meg ledadog
Vajon mi lehet a baja? vagy valakinek csinált már ilyet?
előre is köszi
Kellemes ünnepeket!
eddig is így ment , ugyan ez volt a helyzet mint amikor nem ment power motorom sem , így azé jobb lett mint az állandóan nyitott powerrel
De ez hogy nem akar rendesen kipörögni
meg a gyertya gyujtófeje tiszta fekete koxos .
Na most kihámozom a karbit valahogy és szétkapom , meg azt a fránya levegő csavart megpróbálom kihajtani valahogy :D
majd jelentkezem.
de próbáld meg a levegő csavart valahogy csavarni kifelé vagy befelé. másalnemhiszem gond lehet eddig így ment ez a motor nem?
Íme a balos és a jobbos oldal :)
az lenne a legjobb.. mert így eléggé érdekes.:) a karbiról képet.
ami nem túl jó egy esetleges dőlésnél.
A karbit még nem volt időm szétkapni :D
de gyertyát cseréltem próbaképp most b8eg gyertya van benne ,
ezzel jobban veszi a lapot , de 7,5 -8 felett még mindig dadog de felmegy 9-9,5 ig .
Szóval valami jobb lett rajta De a karbi kihámozás még kelleni fog sztem , apropó az alapjáraállító csavar mellett jobbra lentebb van ugye a levegő állitó csavar , na nekem az tökre be van tekerve , a csavar feje megbaszva nem tom kitekerni . nem lehet hogy az miatt szarakodik nagy fordulaton ?
Te Raptor végdob robbantott rajzot hol tudok szerezni? Kerestem neten, de nothing.
80-as dt -ról van szó
na szóval ha fel melegedett és pörgetem 7-8 ezernél nem pörög többet utána meg ledadog
Vajon mi lehet a baja? vagy valakinek csinált már ilyet?
előre is köszi
Kellemes ünnepeket!