Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello érdekelne a fejidom?hol van mennyiért?
félre ne értsd, nem okoskodásból jegyzem meg, de tudtommal az inkább "fűti" a szívótorkot, nem hűti
Nálam, 428 as méretben az erősített DID lánc szánalmasan nyúlik ....
Sziasztok azt szeretném kérdezni hogy DT villába kompatibilis a Tdr első kerék?
Ha nem akkor mint kéne hozzá alakítani
Lehet hülye kérdés...
Köszi a válaszokat.Írjatok csak
ne erősítettet ;) az kamu, csak gyűrüs láncot lehet hogy drágáb 7-10 ezerrel de sárba megfog térni az a pár ezer forint

és jt láncot én szerintem ne, erősítettet nyújtotta az 50-es dt-m ... -.-" nekem cska a rossz tapasztalat van vele. Origi did lánc van a 125-ösön 25e km mióta nálam van kapja az egykereket mindent és még így sincs vészesen megnyúlva. 7.pöttyben van ;)
Itt nézelődj....
Jt lánckerék elég, meg DID erősített lánc.
Kompletten szettben cseréld!
15 ropi kb, + posta.
Korrekt társaság..
Mielőtt szétszeded a karbit, nézd meg a pover bovdenjeit.
Ha körösztözik egymást, akkor folytva van, és a pover 7000 Rpm-nél lezár.
legalább olyat ami bírja azt a hatalmas nyomatékot meg lóerőt amit tud a dt.. sztem olyan 70-80le közötti láncokat nézz ;)

amugy meg 30 sztem és akkor bőven a dt fölé vagy állítva :)
Sziasztok!
Kéne vennem új láncszettet a vasamra de fogalmam sincs hogy milyet és mennyiért érné meg. Inkább a lánccal vagyok bajban. Terepre kéne. Nem akarod valami kis gyenge vacakot venni. Szerintetek hány Le-s láncot vegyek rá.
'92 125 R-em van.
br8es én szerintem legalábbis nekem az volt benne ngk japan,talán ezzel jött ki a gyárból. meg hideg van sztem jobb a kisebb hőértékű.
Okés , előfordulhat hogy beletelik pár napba amig lesz rá időm , de ha megvagyok vele jelzek :D
Vegyél bele egy új gyertyát, (BR9ES)meg takarítsd ki a karbiban a kehelycsövet.
Szétszeded a karbit, kiveszed a főfúvókát, leveszed az alátétet, főfuvi vissza, és kiütöd a kehelycsövet a tolattyúház irányába.
Megtakarítod a csövet, kis apró lukak el lesznek koszolódva, meg a helyét ahová visszamegy.
Csak egyféleképpen megy vissza, stiftre figyelj.
Majd számolj be milyen lett.
125 ös 2000.10 havi a DT 3bn mikuni vízhűtéses karbi , hogy mekkora fingom sincs azt nem tom.
Minarelli am 6 hoz tuning dolgok . 70-80as hengerek fotengelyek karbik tuning rendszerek specko dugok fotengelyek beszerzese. 06703122035.
köszi hogy segítettetek arra nem is gondoltam hogy az lehet a gond holnap megnézem
nézd meg a súber oldalán a bevágásban nincs-e valami kosz, rugót jól raktad-e bele. Ha nincs meg a kellő feszítése, akkor az elosztónál megakad, nálam ha az olajat kiakasztom, vagy a karbit, akkor nem tudja visszahúzni, mert keresztbe fordul a kis műanyag az elosztóban. Ha az elosztót is szétszedted, nézd meg nem-e fordítva raktad bele a dugattyút.
Nem tőled kérdeztem.
Timo-tól.
Nézd át a bovdenokat.
Jobbat nem tudni így messziről.
Amúgy a bowden két részes és ha szét van szedve külön-külön visszahúzza az olajozó is a bowdent de ha egybe van akkor nem akarja.
80-as lc2
gyári karbi a pontos nevét nem tudom
de a karbiban mindent rendesen visszatettem.
Milyen dt?
Milyen karbi?
Jah, bovdenházra gondoltam...
Szia.
Nem lehet hogy a ház nem ment vissza teljesen a feszítő menetes orsóba?
Általában felgyűri a műanyagot, és elakad.
Először azt állítsd be az orsóval, hogy legyen minimális holtjáték a karon.
Ha hirtelen elengeded, a karbiban koppannia kell az alapjárati csavaron a tolattyúnak.
Az biztos nem szorul mert ugyanakkora mint az előző, meg amúgyis az amit ráforrasztottam az a vége ami a tűt húzza.
Szorul a házban a bigyó amit felforraltál.