Hát a történet itt is hasonlóképp nézett ki.
Kimentem, elestem, lefulladtam, rúgdaltam, kiköptem a tüdőm, hazasétáltam, átöltöztem fél óra múlva visszamentem, 20ik rúgásra indult, hazajöttem, megfáztam
Kimentem egyet havazni... estem keltem, ezzel nincs is probléma, de egy ásónyom ruha volt rajtam, és megszívta magát a suzuki. Mire kirúgdaltam belőle, majdnem megfulladtam... utána megint nem indult el, uh otthagytam... aztán nemrég visszamentem érte, kiköptem a tüdőmet, mire csizmában hazabattyogtam 1kmről hóban... első-utolsó havas motorozás volt az tuti. Meg miért nincs egy motoron önindító? Ezt nem tom...
Hát ma egyet eldöntöttem...
1. Soha többé nem ülök fel olyan motorra, amin nincs önindító.
2. Egyedül semmilyen formában nem megyek ki motorozni.
3. Öreg motorom sem lesz többé... a tököm, aki rúgdalja egy órát a hóban ezt a GEECIT!
már csak abba gondolj bele ha valamit folyáshatáron készítenének és az anyag képes lenne képlékeny alakváltozásra akkor alkalmatlan lenne egy ilyen felhasználási célra. Az a 4cm meg összeadódik hasonlíts össze egy új láncot egy használttal mérd meg lehetőleg digitális tolómérővel egy egy görgő átmérőjét majd szorozd meg a görgők számával és a különbségnél ki fog jönni az a 4cm.
Az sem biztos hogy egyenesen arányosan csal...crm is 50nél már 6ot(44valós)...130nál viszont 2őt(128 valós)! Ha meg arányosan néznénk,hogy 50nél 6 ot,akk meg már sokan levonnák,hogy 130nál vagy 15öt...Az rx meg pl 130nál már kevesebbet is mér mint a a valós...pedig 50nél még csal...(felfele)...
Belelehet kötni itt mindenbe,minél is mennyi az a valós! Astra 70nél 7 et csal(GPS szerint 63...)! Hiace 100nál 10et...stb stb...Nekem is volt SR,gianelli reverse kipuffal gyári 12,5ös karbival,volt hogy 102őt is megfutotta:) Érdekes hogy 17,5 karbival és motoforce 70es öntöttvas hengerszettel sem ment gyorsabban...Persze valósan fene tudja,de azért csak nem csal annyit,hogy 80ne lenne meg...
Végül is logikus amit írsz, bizonyára így is van.Csak számomra hihetetlen, hogy a 126 szemes láncom ami már olyan 4cm et "nyúlt",/ha nem többet/ ,mindez kopásból lenne. 126 szemes lánban, ugye 126 csap van? ha 4 cm "nyúlást" számolok, akkor csaponként/furatonként, ez úgy ~0.32mm .EZ rengetegnek tűnik
jah amúgy annyit megy a robesz és annyit is eszik tudja tartani a gyári adatot bár olyan lomhán gyorsul, hogy az eszméletlen de valamit valamiért boltba járásra jó volt
"Nyúlik" úgyis, főleg ha sokat gyorsítassz ki, van erő a motorba. Persze ha alapból feszes, akkor jobban.
De egyébként kollégának igaza van, láncszem csapok adódnak össze.
Kimentem, elestem, lefulladtam, rúgdaltam, kiköptem a tüdőm, hazasétáltam, átöltöztem fél óra múlva visszamentem, 20ik rúgásra indult, hazajöttem, megfáztam
- amik még megvannak :
lendkerék (3500 ft)
első fékbowden (1000 ft)
hűtő (4000 ft)
hűtőidom (1500 ft)
lábtartók (1000 ft)
láncvédő (1000 ft)
blokkvédő-haspáncél (1500 ft)
első teleszkóppár új ATHENA simeringekkel (8000 ft)
hátsókerék tengely + láncfeszítők (1000 ft)
első sárvédő "műanyag" (2000 ft)
Elérhetőségeim :
Mobil : 06303462198
E-mail : gabi910617@freemail.hu
E-mail 2 : gabi910617@citromail.hu
MSN : bubesz@windowslive.com
1. Soha többé nem ülök fel olyan motorra, amin nincs önindító.
2. Egyedül semmilyen formában nem megyek ki motorozni.
3. Öreg motorom sem lesz többé... a tököm, aki rúgdalja egy órát a hóban ezt a GEECIT!
http://www.megazip.ru/ru/bike/...
Nyilván DT80-hoz nincs....
ugye a 70 es speciálok /aminek az utcai robogóhoz annyi köze van hogy 2 kerekű/ tudnak azthiszem 110-120 körüli végsebességet....
De egyébként kollégának igaza van, láncszem csapok adódnak össze.