Ma össze akartam rakni a motoromat mert a gázbowden végéről leesett a fej rézből forrasztottam rá egy újat tök jó lett összeraktam beindítottam és felpörgött mint állat nem húzta vissza a gázkart visszanyomtam és úgy is pörgött, megint szétszedtem olajba bemártottam megmozgattam hogy végigfollyon összeraktam és ugyanúgy nem húzta vissza a gázkart mi lehet a baja nem tudom már mi nem stimmelhet?Légyszi valaki segítsen.Már tiszta ideg vagyok Holnap még megpróbálok valamit.
Halihó
egy kérdésem lenne ismét a 125ös dtmmel kapcsolatban . Mi lehet az oka hogy üresbe óra szerint csak 7-ig pörög ki , utánna meg darabosan felmegy 9 ig .gyertya gondom van vagy esetleg gyujtás , vagy az óra nem teljesen jó ?
várom a tanácsokat . előre is köszi.
Amúgy teljesen megy a gép de kevesellem ezt a fordulatot.
HA az optimálishpz képest jóval kevesebbet kap, akkor furi, de többet eszik.
Ez a sokkal rosszabb hatásfokkal, magyarázható, nameg azzal, hogy ha nem kap nyálat, nem is megy, és cibálod, ha kell, ha nem.
HA meg megy, akokr kevsbé.
Igaz 30-an elmondták neked (én is), hogy attól, hogy állítod a keveréket nem fog érezhetően többet enni. Motoron fogyasztást nem tudod ráállítani. A keveréket lehet behangolni. Attól ehet kevesebbet, hogy most jól beállítva erősebb is, kisebb gázzal tudod használni. Amúgy csalóka, mert ha a keverék csavarod a levegőt szabályozza, akkor ha több levegőt adsz neki, szegényebb lesz a keverék, de a benya ugyanannyi. (sőt mivel nem megy jól, ezért nagyobb gázt is kell neki húznod)
Itt találtam a nevet. Azt írja, hogy az alapanyagtól függ, a barnától a feketéig változik. Ilyen barnított csavart vettem a simsonhoz, és én is feketének kértem, aztán világosítottak fel
Üdv Emberek!
Ugye még a múltkor mondtam, hogy be kell állítanom a karbimat, mert kevesellt. Állítottam a tűn, meg a levegő csavaron. Érezhetően jobb lett....nem kell már olyan sokat melegíteni, hogy eltudjak indulni vele. Ma kimentem küdni a hóóba...egy másfélórát de szinte végig nyeleltem és megevett kb. fél liter benzint! Azt hittem, hogy 1-2 liter meg fog enni, mivel rá is állitottam...demsot mgé csak kevesebbet evett!
benéztek a gépek alá és van két kutyacsont amire a teló "rá van rakva" azt hasonlítsátok össze, mert azzal lehet magasítani meg alacsonyítani meg alapbol is ha tekergeted azt hiszem lehet 5 cm-t változtatni a magasságon mármint ha a telót tekergeted.
Üdvözlet !
Mi lehet annak az oka hogy magasabb a DT125R ami nekem van mint egyik spanomnak( mármint ülésmagasság) az övéről simmán leér a lábam erről meg neccesen , van vagy kb 10 cm külömbség .
lehetséges hogy nekem nem a gyári központi-teló van bennt a gépbe ?
én is leakarom csiszoltatni a könyököt..meg lelakoztatni mert jó lenne ha fémszerű lenne de be is kékülne..meg a végdobomat kiüriteni és megcsinálni gyapotosra...
Elővettem flexet, csiszolót, drótkorongot.
Hülyéskedtem 1 órát, és lecsiszoltam a könyököt.
Bedurrant az agyam, felmentem raktam jó nagy tüzet fenyőből, oszt bevágtam a dobot....addig meg bementem vacsizni.
Úgy látom el is pakolhatom a szerszámokat......
Ha felcsisszantom így és leolajozom?
Felmelegítve ráég az olaj a fémre, és korrózióálló bevonatot képez?
Lehet sűrűn kell olajozgatni majd....
Hülyeség?
egy kérdésem lenne ismét a 125ös dtmmel kapcsolatban . Mi lehet az oka hogy üresbe óra szerint csak 7-ig pörög ki , utánna meg darabosan felmegy 9 ig .gyertya gondom van vagy esetleg gyujtás , vagy az óra nem teljesen jó ?
várom a tanácsokat . előre is köszi.
Amúgy teljesen megy a gép de kevesellem ezt a fordulatot.
Ez a sokkal rosszabb hatásfokkal, magyarázható, nameg azzal, hogy ha nem kap nyálat, nem is megy, és cibálod, ha kell, ha nem.
HA meg megy, akokr kevsbé.
Ugye még a múltkor mondtam, hogy be kell állítanom a karbimat, mert kevesellt. Állítottam a tűn, meg a levegő csavaron. Érezhetően jobb lett....nem kell már olyan sokat melegíteni, hogy eltudjak indulni vele. Ma kimentem küdni a hóóba...egy másfélórát de szinte végig nyeleltem és megevett kb. fél liter benzint! Azt hittem, hogy 1-2 liter meg fog enni, mivel rá is állitottam...demsot mgé csak kevesebbet evett!
- amik még megvannak :
lendkerék (3500 ft)
első fékbowden (1000 ft)
hűtő (4000 ft)
hűtőidom (1500 ft)
lábtartók (1000 ft)
láncvédő (1000 ft)
blokkvédő-haspáncél (1500 ft)
első teleszkóppár új ATHENA simeringekkel (8000 ft)
hátsókerék tengely + láncfeszítők (1000 ft)
első sárvédő "műanyag" (2000 ft)
Mobil : 06303462198
E-mail : gabi910617@freemail.hu
E-mail 2 : gabi910617@citromail.hu
MSN : bubesz@windowslive.com
Mi lehet annak az oka hogy magasabb a DT125R ami nekem van mint egyik spanomnak( mármint ülésmagasság) az övéről simmán leér a lábam erről meg neccesen , van vagy kb 10 cm külömbség .
lehetséges hogy nekem nem a gyári központi-teló van bennt a gépbe ?
Hülyéskedtem 1 órát, és lecsiszoltam a könyököt.
Bedurrant az agyam, felmentem raktam jó nagy tüzet fenyőből, oszt bevágtam a dobot....addig meg bementem vacsizni.
Úgy látom el is pakolhatom a szerszámokat......
Ha felcsisszantom így és leolajozom?
Felmelegítve ráég az olaj a fémre, és korrózióálló bevonatot képez?
Lehet sűrűn kell olajozgatni majd....
Hülyeség?
de most sem vagy fenn!
pedig írtam neked tegnap reggel msn-re...dt-vel kapcsolatban!
lenne egy kérdésem!dt80lc2-höz karbon mintájú gianeli végdobod van-e?és ha van menyibe kerül?
Előre is köszönöm a Válaszod!