Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És a görgők kopása miatt kell idővel akár 3cm-t feszíteni a láncon? :O Nem is tudtam, módfelett érdekes infó :)
A lánc nem nyúlik mivel akkor folyáshatáron gyártották volna. A láncszemek között azért nő meg a rés mert használat közbe a görgök nagyon minimálisat kopnak miden egyes használatnál, így tehát megnő a távolság a két görgő közt. Tehát a lánc nem nyúlik, csak kopik!

Ha ráülsz úgy, hogy túlságosan megvan feszítve a lánc akkor a feszítő szerkezet enged vagy törik valami esetleg alak változik.
*megfogadtam
ja, amúgy asszem nem ezen ,ahnem az egy hónappal utánin ,hogy jártam: szépen mentem a menetben egy dl 1000 mögött ,ami nem abból a halk fajtából való volt. Tetszett is. csakhogy. beértünk az alagútba, besűrűsödtünk, a srác kicsit odakokszolt a v2 nek, majd szerintem elvette a gyujtást és vissza. Majdnem lerepült a bukó a fejemeről, és kis híján széklettartási gondjaim lettek. Amúgy baromi jól szólt, csak ez az egy eset nem kellett volna ,akkor megfogattam az alagútban soha többet nem közelítek rá egy nyitott csöves komoly gépre sem!
Jóóól látod én vagyok, meg balra kicsit mögöttem Gergő haverunk! mennyirreee ááállat fíííling ezzz! legyen má tavasz! jöhetné majd Te is!
No problemo, sok dolgot hülyén írok le, vagy éppen olvasok el. Emberek vagyunk.
Lehet Dt 125 re kiput csináltatni? Valami jó lemezhangút... Kinél kell érdeklődni?!
jó hát figyelj, bocs hiába voltak vesszők meg szépen leírva, így hogy másodszor elolvasom értem. De elöször félre értettem a dolgokat. A 3.ban egykereket is félre értettem, azt hittem ott veszed fel kerékre. Én is holtpont közelében tartom a motort amikor kerózok ez teljesen egyértelmü ugyhogy bocs én néztem el a dolgokat
Mumi!

1:25-nél nem te vagy?
Tényleg Csak ott maradtak ki, ahol jelentésmódosító szerepük van.
Szerinted miért írtam, hogy más típusú lánc meg lánckerék? Azért, mert két külön motorról van szó, egyik 50-es másik 125-ös. Szövegértés.
A 3.-ban kerékről csak annyit, hogy nézd meg youtube-on, az 50es robeszokkal hogy kerekeznek! Megsúgom: nem a motor tartja meg magát nyers erőből, egyensúlynak hívják a tartó erőt. De inkább ne hidd el. Nem igazán izgat, én sem hiszek el sok dolgot. Nem kötekedésnek szántam, csak éppen rákérdeztem pár dologra, amit írtál. fulsztáp
igen persze 3.ban kerék az 50essel nekem am6-os 50 esem volt teljesen más... és akármit mondasz akkor is kurvára nyúlt ennyi a jt nekem csak rossz tapasztalat. És lehet a szövegértésed nem alegjobb mert én 2 külön motorrol beszéltem 1.50-es a 2.125-ös.... Az se garancia semmire amiket te állítasz kötekedjünk még?
25k van benne... 5k-t mentem én vele
Kimaradt egy vessző.
Alattam még az se nyúlt szét, igaz a motor "nem is volt" igénybe véve, 3.-ban egyekerék, kapartatás, ugratás volt az alap. Megint csak azt mondanám, hogy két más típusú lánc nem feltétlenül ugyanolyan igénybevételt bír ki relatívan a méreteihez.
Most már csak 5k km? Múltkor még 25000km-t írtál.. ennyit erről. Segíts: "elég sokat alig nyúlt " .. őő akkor most melyik? XD Amúgy nem piszkálásból, de az, hogy apud nézte, hogy jó-e, az még nem garancia. A lánckereket nem azért írtam, mert azt hittem, hogy nem gyári, hanem az 50esen és a 125ösön másak a méretek.
akkor is ott van minden szemen a jt felirat
szerintem jó a JT lánc kisebb kategóriás motorokra (420,428)
Fontos a jó beállítás és a megfelelő karbantartás és nem lesz vele gond.
A Quadoknál teljesen más az igénybevétel, nem véletlenül készítenek kimondottan Quad láncokat.
Asahi szar kínai fos lánc van a quadokon is....az nem jó semmire sem...
benzinszűrő és még mi?,,
töröd a magyartot.. :D csak vicceltem :D
BVenzin szörő és akét spnaolom iylken áérba van?
érdekes nekem ha lógott akkor is nyúlt, 200km-enként állítani kelett én rajta ültem, apu nézte hogy jó-e, ennyit erről a 125-ösön meg a d.i.d. mióta nálam van 5000 km és egykerózok vele elég sokat alig nyúlt valamit, én ezért vennék CSAK o gyűrűs láncot

Ez most ipone teflonossal van kenve enyém is apué is, apué tdm850 és eddig 1x állított a láncon, csak mert ketten mennek és apám elég nagy darab és feszült
jt 420-as asahi chain lánc "erősített" és hozzávaló lánckerekek ugyanakkora mint a gyári 16/54 volt azt hiszem 8már nemtudom mert se a papír se a motor nincs meg :) hátulra még ha jól emlékszem 2 foggal kisebbkerült mint a gyári, pinkmotorstol lett rendelve. Putoline spray-vel volt fújva, mivel nem terepeztem ezért minden 2-3 motorzás után, zsírbázisu cucc volt... és azért egy főtengelyen 11 lovas kép nem kéne nyújtsa a láncot az én akkor még kb 50kilóm alatt
a hátsó lábtartó pár:3500ft és a kormányszivacs az úgy nézki, h ma el fog menni