először csak dugó gyűrű csapszeg görgő cserére gondoltam, meg a kuplungja gázos visít, nem emel rendesen, meg valami zörög nagyon a blokkban is
mint ha egy fakerítésen végighúzol egy botot
csak most minden nap kell nem szeretném szétszedni csak télen, remélem kibír annyit...
Sziasztok!Olyan bróblémám van ,hogy egy yamaha dt50m típusú motoromon 87-es tönkrement a gyüjtótekercs (Mitsubitsi)Ez mitől lehet?És lehet-e szerelni?Vagy lehet-e valahonnan olcsón szerezni mert a yamahába bementem és 10700FT-ért van!Megköszöntem:)nem kérem!Köszönöm a seitséget!
Ini: azt tudom tanácsolni, hogy pl. a kipufogót jól be lehet hangolni azzal, hogy a hengernél rendesen van tömítve, ha ott kifúj sok erő elveszik ott másrészről tiszta olaj lesz kivülről a henger. Ha generálozol, a főtengelyt mindenképpen szabályoztasd be. Ha a henger jó akkor elég dugót gyűrűt cserélni. Igy a motor fel is van újítva és száguldani fog. Pénzben sem olyan sok ez szerintem.
Hello! Nekem van egy 1989es dt50esem amibe egy 80as henger volt! A henger galyra ment és szeretnek vasarolni egy 50es vagy egy 80as hengert! lehet uj vagy bontott! Aki tud ilyet az irjon! SOS! bandee16@freemail.hu
sziaztok, én csak annyit szeretnék a dt mocival kapcsolatban, hogy aki most vásárol, vagy szeretne ilyet, esetleg még nem nagyon járatos a dt-k világában, inkább vigyen valaki olyat magával, aki ért hozzá. Én már 3hónapja próbálok találni egy jó dt-t, és hihetetlen hogy mindenki csak átakarja baszni a másikat. pesti vagyok, leráncigáltak párszor vidékre, és fele azt se kaptam, amit hírdettek, gondoltam veszek egy klasz kis hétvégi motort, erre mindenki hülyének néz, vagy annak akar. Igaz blokkba nem látok bele, de valami hihetetlenül átakarják az ember fejét qni. Ezek a svájcból behozom, és eladom neked, emberekkel meg nagyon vigyázzatok, egyetlen rendes ilyen kereskedőt találtam, az vecsésen van. Bocsi hogy ezt most így témán kívül leírtam, de ma már teljesen kiszakadt a bili. Nah mind1, csak annyi hogy nagyon nézzétek meg, mit akartok venni.
nekem 125-ös, de a power fix nyitott, és nekem is hirtelen 5500nél ránt egyet de alatta már 3-ikba, 4-edikbe érezhetően gyenge. Ott jön vissza jól a lökéshullám a rezóból. Amúgy a karbinál nem a YEIS-re gondolsz?
Akkor jó mocid lehet ha 6. ba leforog
azt hogy meg 5500 tól kezt megindulni sok oka lehet pl a kipufugó hangolása is sokat számít a karburátor beállítás a rezgőszelep és még sorolhatnám minden a beállításokon múlik konkrétan nemlehet igy megmondani mitől 5500 tól kerz el húzni
Ini: az nem a power miatt van hanem ügyeskezű japán mérnökök olyan Mikuni karbit készítettek. Épp ez a lényege a karbiban annak a sok kis járatnak, hogy a benzin áramlásokat irányítsa és te azt érzékeled, hogy megindul.
Dkoma: épp azért van 6 gang, hogy rendesen ki tudd húzatni. Akinek 6-ikban erőtlen ott hiba kell legyen, mert az enyém 6-ikban is megindul és el is megy 90-ig
Kösz az infót azt hittem hogy már a 80 asom már van
Azon gondolkozok hogyha nincs rajta Power akkor alul annyira nemlehet nyomatékos nem
olvasgattam pár oldalon a 80 asról de sokan panaszolták hogy 6. ba nembír eléggé menni a motor nem tudták 6. ban leforgatni az azért negatívim de lehet hogy csak nekik van ijen problémájuk
akkor miért indul meg 5500fordulat után?
olyan mint ha seggbe rúgnák a moccot
még kettesben is majd kiugrik alólam
ha nem power szelep akkor mi van benne?
Mennyibe fájhat teljesen kicserélni az összes küllőt a hátsó keréken? nekem teljesen el vannak rohadva a küllőim a motoron, nem lehet már húzni sem rajtuk, félek hogy meg fog rogyni a felni ha ilyen lazák maradnak.
Szombaton 9.30tól Csengelén motoros találkozó! Aki teheti jöjjjjön eeeeel! Ngyon faxa szokot leni! Meg aránylag ""falu szinten"" sokan is szoktak leni, 3száz körül voltunk tavaj.
mint ha egy fakerítésen végighúzol egy botot
csak most minden nap kell nem szeretném szétszedni csak télen, remélem kibír annyit...
nem akarnám 100km tolni hazáig 3 napig
Erről a YEIS-ről irhatna valaki bővebben!
Mi is ez pontosan és mire jó?
Köszi.
Yamaha DT: a legtöbb 80-as DT-én úgy tudom Mikuni karbi van, egyébként én nem vagyok régi DT-és két hete sincs meg.
de 2 vagy 3 személlyel is...
nem megy jobban
max 6500 ford 6. ban
azt hogy meg 5500 tól kezt megindulni sok oka lehet pl a kipufugó hangolása is sokat számít a karburátor beállítás a rezgőszelep és még sorolhatnám minden a beállításokon múlik konkrétan nemlehet igy megmondani mitől 5500 tól kerz el húzni
Dkoma: épp azért van 6 gang, hogy rendesen ki tudd húzatni. Akinek 6-ikban erőtlen ott hiba kell legyen, mert az enyém 6-ikban is megindul és el is megy 90-ig
Azon gondolkozok hogyha nincs rajta Power akkor alul annyira nemlehet nyomatékos nem
olvasgattam pár oldalon a 80 asról de sokan panaszolták hogy 6. ba nembír eléggé menni a motor nem tudták 6. ban leforgatni az azért negatívim de lehet hogy csak nekik van ijen problémájuk
olyan mint ha seggbe rúgnák a moccot
még kettesben is majd kiugrik alólam
ha nem power szelep akkor mi van benne?