Még ide csatolnám, hgy a vitának van egy oylan vonulata,ami negem nagyon emlékeztet a 70-es évek elejére, amikor magyarországon bevezették(kívánták, gondolkoztak rajta) a sztereó műsorszórást,lemezkiadást.
Egyes illetékesek véleméyne ez volt:
"a magyar társadalom még nem érett meg, a sztereóra"
Ez valami egészen elképesző bornírtság, hiyszen, ha a fejlődést megakadályozzuk, akkor sohasem is érik meg a társadalom a bármire.
Itt is vannak oylan véleméynek, hogy a Magyar autósok nem érettek a 15 loerős motorokra.
Ez vicc.
Rossz vicc.
ja, igazából egyik ellenzőt sem értem, de az én korosztályomat végképp nem. Annyira sz@r ,hogy az idősebbektől szedett dumát nyomják... szerintem ezek a retardált gyerekek, annak sem tudnak örülni ha kapnak egy csokit...
Nem is a te kommentedre értettem.
Illetve de, mert vannak normális hanvételű kommentek ott is.
Persze, a hőbörgés, ott is minimum fele-fele.
Az a legfurcsább, hogy a hülyeség, újratermeli önmagát.
Viszonylag fiatal emberek,pontosan ugyan oylan baromságokat tudnak szajkózni, mint valami vén balfaszok.
(száágúúdozni fognak, roncsák, majd a hírünket(mintha jó lenne:) satöbbi)
Miközben, ha hőbürgés helyett megnéznék, hogy a hasonló metropoliszokban, ahol ez lehetséges, igen sokan alkalmi motorznakamivel nyilvánvaló autóforgalomcsökenés jár együtt.
Igen igen sok, igen sötét tapló van a motorosok között (is)
pár perce írtam oda a véleményem a végére, szerintem nem írtam butaságot... nem tudom miért van az ,hogy némelyek ha 125cc olvasnak akkor rögtön a bivaly pályamotorok jutnak eszükbe. Korlátoltság * 4...
Az am6 ban lévő membrán elbír akár 28as karbit is.
A csonkot némileg alakítani kell, de nem egy nagy vaszizdasz.
Nyáron mókultam fel egy RV blokkra ugyan így, ugyan iylen karbit. rugóból megállt, aluhegesztő és jóccak.
A karbi hasnyáltan 8 körül már kapható.
Gondolom az előző gondos tulaj alkotott vele valamit, én szétszedtem, összeraktam, kicsit meghúztam és két részre vált. Gondolom, hogy szakártő volt ,mert a szívócsonk ki volt maratva nagyobb csőnek, és tömítés nélkül bele volt nyomva egy cső, amin a karbi rajta volt, de az egészet a légszűrő tartotta benne, az olajzó ahova megy nem volt letömítve, 70es tunying henger, totál szétkopva, gyakorlatilag légszűrő nélkül, de a motor festésén még ma is ott vannak a sárga odaépült pornyomok, nemtuom hol használták. Azóta generált kapott. Miért vettem meg? Nagyon! olcsó volt. Gyári minőségű alkatrészes felújítást belekarkulálva is 20k Ft-tal olcsóbb volt, mint a piaci gépek.
Mind2 keréken rajt van a tárcsa.
Mást nem, távtartót nem tudok adni, mert nem biztos, hogy ugyanazok a méretek, azt valószínüleg neked kell lemérned, és csináltatnod. azért mielőtt nagyon érdekelne a tengely méretet valahogy érdeklődd meg, mert ha nem ua.( bár szerintem igen) akkor meg nagy a gond.
Városban a normál használat egyenlő a nyélgázzal. Másképp letolnak az útról. Másrészt egy 21-es jóféle karbi ára nem biztos, hogy nekem megérné azért a kis plusz teljesítményért, hangolhatóságot. Meg ha nagyobb a terhelés jobban is kopik pár dolog. Vehettem volna papírmentes 125-öst is. Mások a szempontok. Meg a nagy karbihoz csonk, membrán (gondolom bizonyos szint után a membrán mérete lehatárolja a karbi méretet)
tennétek inkáb rá valami értelmezhető méretű rendes karbit.
VAlahogy biztosan rá lehet jűtszani egy phbg-t abból van 19 és 21 is és azzal sem fog norál hazsnálat mellett többet enni.
Engem a kényszer vitt rá. Nem egyszerű pótolni egy 1979-es TK karbi kehelycsövét, ha már a helyi legjobb motoros bolt/szervizben a márkát se ismerik. Maradt az SHA, majd egy 16os Teikei
De legalább van aki tudja miről van szó Még reggioban méregettem ezeket a szarokat Babikának, aztán végülis PVA-t hoztam neki, 17.5-öset. Azzal jobban járt tutira, mint egy 16-16-os SHA-val. Még el is fér neki, korábban is PVA volt fenn, 12-es. A PHBG nagyobb teste az meg már nem fért volna el.
Egyes illetékesek véleméyne ez volt:
"a magyar társadalom még nem érett meg, a sztereóra"
Ez valami egészen elképesző bornírtság, hiyszen, ha a fejlődést megakadályozzuk, akkor sohasem is érik meg a társadalom a bármire.
Itt is vannak oylan véleméynek, hogy a Magyar autósok nem érettek a 15 loerős motorokra.
Ez vicc.
Rossz vicc.