Én még nem buheráltam a termosztátomat...mert bele van rohadva a csavar, ráadásul imbuszos és már elforgott benne. Ezért inkább hagytam. De ma én is bepapirozom a hűtőt. Végre jó lett a benzin csapom. Meg kicseréltem az izzót elől. Eddig kocsiba való 12V 55/65W-s volt bent ilyen kék hatású. Most ilyen MZ félét tettem bele. Ilyen jó nagy gombolyú és asszem 45/50W. Refin vagy tompitototn világít szépen. Nem volt jó az a kék.fehér hatású, mert nem világitott annyira és optikai látás csalodást hozott létre!
nekem a termosztátom 70 fok környékén nyit. /kifőztem/ ez szerintem tavasztól őszig tökéletes ,legalább is a részben hiteles mutatót nézve. Ilyesmi időben szinte a teljes hűtőt be kell papíroznom olyan ifásan... ez van. Az lenne szerintem az igazi, ha ilyenkor hidegre betennék egy 90 fokos termosztátot
Félig rakott platóval meg téli gumival de jót játszottam vele tavaly a faluban... Másodikban megrugdostam a kuplungot kanyarban, és már lehetett is terelgetni keresztbe. Viccesen nézett ki, mikor keresztbe bevágódok az egyik utcába, szemben az utca végén haverom is keresztbe BMW-vel, megállunk beszélgetni, egyszer csak a másik utcán elmegy úgyszint keresztbe egy Zsiguli... Falusi élet ilyen.
Na megvan... Elég régi fotók, azóta picit le lett lakva. Ja, és itt (a mi viszonyainkhoz képest) ÜRES az autó... Majd egyszer csinálok már egy olyan képet, mikor a tető púpósra van rakva kapupanellal, a platóról kilógnak a vasalatok, a kocsi jobb oldalára pedig felállítva egy billenőkapu... Mert így néz ki egy árubeszerzős nap. Vagy a melós nap... 70x80 cm alapterületű satupad a kocsi végére felrakva...
Vicces autó. Megtoldták a polonéz alvázat platóval, oszt' jóva'... Hátsó hajtóknál ott van a kerékjárat íve, holott a hátsó kerék 1 méterrel arrébb van.
De asszem van olyan, amiben még az ezerötös benzines motor van... A mienkben 1.9-es szívódízel pözsó szív dobog. Szerencsétlen a 65 lóerejével alig bír menni, mikor megpakoljuk a verdát.
Mienknek gyújtáskapcsoló, meg generátor baja volt mostanában. Na meg fűtőradiátor kilyukadt, kiegyenlítőtartály elrepedt, kardánkereszt szétkopott... Ja meg hátsólámpa körül így konkrétan elporladtak a kábelek, meg a csatlakozók. De ez át van alakítva speckón kaputechnikához. Faterom csinálta. Nagyon komoly. (Most próbálok képet vadászni, de kb fél órája raktam fel a win7-et, és rohadtul nem tudom kezelni...
Történt, hogy a lengyelek fiatot akartak gyártani.
Volt egy alkalmas gyár, és mellette pár 10 kilométerrel egy másik város, ahol uygan nem volt gyár, de a helyi pártember nagyo szerette volna.
Épp ésszel nyilván a már elve létező gyárban kezdtek autót gyártani, de nem, ez a szocializmus volt.
MINDKÉT gyár megkapta a kispolszki gyártás lehetőségét, a kocsit egymáshoz viszonylag közeli városok gyáraiban gyártották.
NÍA de nem úgy, hogy az egyik részegységet itt, a másikat meg amott, neeem.
Minkét gyárban A tól Z ig a kispuckit :)
Ez is jó volt még az elején...csak a szervó fosta el magát mindig, meg egyszer le lett égetve a kuplung azt utánna már nem volt valami jó. Télre ráraktunk az egész platora 2db 1vagy2 centis lapos vasat, hogy nehezebb legyen a hátulja!
Termosztátom gondolkodtam...de ha elmegyünk erdőbe...hóba akkor azért már el kezd melegedni elég szépen és akkor meg lehet hogy forrna nagyon. De viszont most hőtőidom se volt rajta...lehet az is számitott. de teszek oda valami kartont mint régen a daewonknál!
Forma Terrain Eco-t vettem
http://www.crf50shop.com/produ...
De asszem van olyan, amiben még az ezerötös benzines motor van... A mienkben 1.9-es szívódízel pözsó szív dobog. Szerencsétlen a 65 lóerejével alig bír menni, mikor megpakoljuk a verdát.
Történt, hogy a lengyelek fiatot akartak gyártani.
Volt egy alkalmas gyár, és mellette pár 10 kilométerrel egy másik város, ahol uygan nem volt gyár, de a helyi pártember nagyo szerette volna.
Épp ésszel nyilván a már elve létező gyárban kezdtek autót gyártani, de nem, ez a szocializmus volt.
MINDKÉT gyár megkapta a kispolszki gyártás lehetőségét, a kocsit egymáshoz viszonylag közeli városok gyáraiban gyártották.
NÍA de nem úgy, hogy az egyik részegységet itt, a másikat meg amott, neeem.
Minkét gyárban A tól Z ig a kispuckit :)
Ehhez hasonló volt, csak nekünk volt rá szerelhető ponyva.
Ifához volt gyárilag iylen burkolat, sőt a kisipar a szemlyautókhoz is gyéártott.
kurva menő volt akinek a zsigulátorán iylen volt.)
Eseglet nem lehet letakarni a hűtőt valami mérsékelten undormány anyaggal?
Nektek mennyit kell melegíteni a motort ilyen minuszokban? Mert nekem legalább 10-20 km hogy elérje az üzemi hőmérsékletet.
Nyugodtan baszd szét a fórumot, mert nem a tied.
Sok sikert.