Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A Simmeringre figyeltem,hogy jót vegyek bele!Gyári simmeringet raktam bele!Jó drága volt és egy az egyben ugyan az,mint ami benne volt.Karbi összekötő gumi:azt is átnéztem elég tüzetesen,és hibátlan!Hengertalp tömítésen kívülről nem látszik sehol sem folyás.Membránt is néztem,a motor nem köpköd vissza,sőt kiszedtem és lehetett vele "trombitálni" is
Bonyolult kérdéssel fordulok hozzátok!

A helyzet a következő: Itt a tél, itt vannak a minuszok. Nyáron jó volt a motor, karbit "belöttem", hogy ne egyen sokat. Suber felülről egyel vissza. Levegő csavar eléggé kitekerve. Aránylag jól evett. Tudom, hogy nem igy kel beállitani, hogy keveset egyen meg ilyenek, na de nem értek én hozzá annyira. Szoval...bejött a tél, a motor nehezebb indul szivatóval is, melegiteni kell vagy 15 percet, mert elindulok vele elkezdem huzni a gázt azt befullad. Még nem nyúltam hozzá. Nem akarom, hogy ennél többet egyen, mert igy is megeszi a 6 litert. De min állítsak? Levegő csavar? mert ha jól tudom, a suberrel meg hasnolókal nem igazán a fogyasztást tudom állitani. fogyasztást az uszó szintel tudom állitani nem!?
Mondok egy sztorit. Van egy aprilia rx 125. Megmondtam a tulajnak, hogy szimeringes. Szétkaptuk, lám baromira szimeringes.
Szerez szimeringet. Hát viton alapanyagút nem tudott méretben szerezni, csak egy márkás német autóba valót.
Mondtam ne rakja be, mert ad a szarnak egy pofont.
Betette, mert hát a márkás kocsiba jó, akkor ide is. Másnap hív, hogy szimeringes. Aztán vett viton alapanyagút, azóta is jó.

Motorosboltban általában, tisztelet a kivételnek, önhibájukon kívül is a létező legszarabb, legfosabb nem olaj és nem hőálló szimeringet adják. Már a nagykerben is ahol veszik.
Némelyik van úgy, hogy 10km-t sem bír ki.
Szóval ha nemrég volt szimeringcsere és nem tutira jó minőségből, akkor ellenőrzés újra, csak jótanács.
Hengertalp tömítés is lehet ludas.
Meg a nem lyukasnak látszó, de repedt karbiösszekötő gumit is szeretik a motorok. Mivel jó olcsó, azt nem szeretik cserélni, csak akkor ha valami letérdelt.
Rendkívül egyszerű:
Mielótt a motor belét kiontod megszagolod az olajat.
hanem dohányzol érzed, ha benzin van benne.
hello
Már régóta szenvedek a motorommal(DT125R).Mindkét oldali főtengelysimmeringet kicseréltem.Utána jó is volt használtam is sokat és mostanában nagyon rosszul indul,illetve a gyertyán látszik hogy keveset kap,a keverék állító csavar teljesen betekerve!A motor füstöl,magas fordulaton kihagyogat.Már mindent átnéztem és csak arra tudok gondolni,hogy középen a blokkfeleknél szív olajat ,illetve fals levegőt.Mielőtt szétbontom gondoltam bedobom ezt a témát hátha valakinek van még valami ötlete.
üdv:Tibi
nézzétek meg a fotógalériám ma töltöttem fel :D
Állítsd feljebb a váltókart.
Úgy meg lehet szokni hogy utána cipőben alig bírsz majd váltani
Ez is szinte majdnem ugyanaz mint az enyém. Amúgy ilyet akartam venni alapból csak nem volt 43-ban.
Ma ki is mentem az elmebeteg fejemmel és kipróbáltam. Hát mit mondjak először azt sem tudtam hol a váltó Lefelé nem volt gázos a váltás, de felfelé nagyon nem tudtam vele váltani. Viszont fél óra múlva már egész jó volt és onnan már nem kellett lefelé nézegetnem hogy mégis hol a váltó De azért szokatlan még mindig
Egy próbát megér.
én is erre gondoltam elöször, de nincs nagy fordulat és 2hét állás után lett olyan mintha beállt volna megmozgatom és utána mozog jól, ugyhogy szerintem nincs berágódva csak vajon segít neki a zsír
Lehet hülyeséget mondok, de sztem "berágódott" úgyhogy kuka.
ha a kormánycsapágy "akad" szétkapom bezsírozom öszerakom utána jobb lesz? vagy ne is próbálkozzak egyböl csere ?
Eladó Yamaha DT 80 Alkatrészek !

- amik még vannak :

lendkerék (3500 ft)
főtengely hajtókarral (4000 ft), de a hajtókar cserére szorul kotyog
első fékbowden (1000 ft)
hűtő (4000 ft)
hűtőidom (1500 ft)
lábtartók (1000 ft)
láncvédő (1000 ft)
blokkvédő-haspáncél (1500 ft)
csomagtartó+hozzá tartozó idommal együtt (2000 ft)
első teleszkóppár új ATHENA simeringekkel (8000 ft)
hátsókerék tengely + láncfeszítők (1000 ft)
első sárvédő "műanyag" (2000 ft)

+ lehet van még 1-2 apróság, de nagyjából ennyi !

+ postázni tudom

Elérhetőségeim :

Mobil : 06303462198
E-mail : gabi910617@freemail.hu
E-mail 2 : gabi910617@citromail.hu
MSN : bubesz@windowslive.com
Vízhőfoknak azért lehet hamarabb illene. Termosztát?
De a blokk ilyen időben brutál lassan melegszik át.
Igen, ez a célom. Köszönöm, hogy hozzászólásoddal aszisztálsz hozzá
Semmi gond. No para.
Csak eddig is csúsztatás ment, hogy a-t meg b-t írtam. Beidézni mégsem tudta egyik ember sem :) Szóval nem lepődtem meg igazából. De ebben az esetben természetesen semmi gond. Van ilyen.
Tsr ugyan úgy mint a Dt...1kaliber! Akinek az van és más nem volt dicséri! Tapasztalat,hogy a tsr semmivel sem nyújt többet mint egy " nyitott" dt! Gyári adat szerint 24hp, az a 2 meg nem igazán érezhető...KDX ek már erősebbek CRM, RX...
Már be is kartonoztam.
Na a détét azt nem kel felrakni autóra.. a DT az megy a saját lábán!
egyébként ez az egy ami tetszik a platósokban, hogy valami ilyenre fel lehetne tenni a dötöt. mert azért van hely nálunk is hátul, de a dt egyben esélytelen...
,bár a mienk zárt, nem pick up, de a robogóim párszor azzal jöttek haza...
Az volt...szerettük is. Anno bátyám détéje és az én pony rometem nagyon kényelmesen el fért rajta. Nehéz volt átszokni az ignácra.
télleg, a hátsó ajtóban az a kerékjárati ív