Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mindezt ugye azért, mert megveszekedett őrült, aki azt hiszi, hoogy nem halálosan életveszélyes negyvennel vánszorogni, mondjuk a 8-as főúton.
De akár a városban is.
Akkor mégsem mondtam hüyleséget, és a Dt is iylen:)

A suzunál az első két betű nem azonos asszem az 50as Ac vel kezdődik a 80as meg nem.

NAm oylan rettenet sok motort kell tudnia a fakabátnak, hogy emgbukjon a80-as motor.
Persze, iylenkor is fa arccal kötni kell az ebet a karóhoz, hogy ez márpedig 50es.
Lefoglalni nem fogja, ha meg berendeli, mehet rá az 50es henger, azt csók.
A hengernek nincs száma, nem fogja tudni azonosítani, hogy nem az volt rajta korábban.

Amikor 2 éve kitalálták, hogy lesz rendszámozás, és teljesítményméréssel riogatták többek közt a simsonosokat is, egyből kitaláltam, hogy klubszolgáltatás a bevizsgálás idejére kölcsönözhető 2 loerős fojtott 50-es hengerszett:)

Szóval hiába meszelték le a kollégát százzal a vizsgálatra már csak egy döglött tehénként vánszorgó izével megy.

Oszt perejjenek be.
Akkor lehet félre értettelek. Mert úgty értettem ,hogy úgy gondolod, hogy az alvázszám pl 49 el ,vagy 79 el kezdődik. Azhiszem valami Honda pl ilyen . A dt nél ,akkor lehet bukni ,ha a szerv tudja ,hogy pl 53v a 80 LC2 kódja. Mert az alvázszámom úgy kezdődik ,hogy 53v-.....
De nem mellaseleg tényleg úgy van ahogy mondtam.
Gonosz gyáraknál, pl sutyuki az rg modell 50-80 kezdőbetűje nem azonos.
rutinos motoros rendőr meg kiszúrja.
HA a dt nem iylen, az külön előny.
ok
Akkor boccs
Dehogy provokáltalak , Te megemlítetted, hogy bizonyos típusok alvázszámából kiolvasható a gyári hengerűrtartalam, erre én válaszoltam minden rossz indulat-provokáció mentesen, hogy szerencsénkre az említett típus alvázszáma nem ilyen.
Provokáltál, ahogy most is a tapsikolással.
Nem most jöttem a holdról.
jujj ,egy jó indulattal írt közlésre micsoda morci válaszokat lehet itt kapni...
Múltkor amikor kinn voltunk /a dt 80 szakosztály / ferihegyen, ott volt egy srác egy 250es KDX -el, hát, ránézésre igen bitangnak tűnt. Ha megtehetném szívesen vennék ilyet hobbizni! Szóval szerintem az jelentős előrelépés egy 125 ös dötöhöz képest. És azthiszem az nem is "üzemórás" ,mivel enduro. És nagyon nem kellett szétforgatnia, hogy talajmozgatást végezzen...
hello mindenki!
Dt 125-öm van ,de erösebbet 125.öst szeretnék , crosst nemigazán mert azzal sok a gond, kiváncsi lennék a véleményetekre főleg kawasaki kdx 125-vagy 200 ast. esetleg tsr-200 ast. ti meiket ajánlanátok ha esetleg vennék? Lehet nem ebbe a topicba kellet volna irnom ha esetleg vlki tud olyan topicot ahol ezeket megtudom kérdezni nyugodtan szolhat:D Köszi előre is
Először is köszi szépen mindenki válaszát és segítségét.
Hát nem tudom 125 ccm-nél azért nagyobbat szeretnék venni mert úgy érzem hogy a 125-ös DT R-ből is kihoztam már azt amit lehet vele terepen és úton is. Tudom a felépítésem képek alapján nem úgy tűnik mintha nagy állat lennék, de hidd el eléggé meg tudom tartani a motort. Van annyi kajak bennem sztem simán hogy egy nagyobbat is megüljek. Egyik havernak van egy 450-es ktm exc-je a másiknak pedig valami 600ccm-nél nagyobb dög és azokkal sem volt semmi baj pedig azok aztán tényleg bitang gépek. Tudom hogy milyen erőre képesek ezek a vasak. Tehát úgy érzem hogy a DT-t lecserélni egy másik 125-ös-re nem érné meg. Direkt azért szeretném lecserélni mert már kevésnek érzem azt az erőt amit az tud. Tudom hogy a crosszok erősebbek az endúroknál de szerintem az az erőtöbblet csak egy újabb évre lenne elég és utána megint vehetném az újat. Ezért is szeretnék mindenféleképp 250ccm feletti motort.
Amúgy csizmát már azóta akartam venni amióta megvan a dt-m (tavaly augusztus óta) csak nem találtam sosem olyat amelyik jó lett volna. Vagy eszméletlen drágák voltak, vagy pedig nem találtam jónak. Páncél helyett pedig van protektorom ami szerintem azért elég jól véd.
De amúgy komolyan köszi sokat segítettél.
Ja és azért nem válaszoltam mert nem voltam itthon 2 napot.
Dzsi

Sorry, elnéztem, azt hittem annak írsz aki itt kérdezgette a 80/50-et!
Tudom nem követendő példa, stb... Haveromnak volt két tök ugyanolyan autója. Az egyik rossz állapotban, műszakival. A másik jó állapotban papírok nélkül. Fogta a rendszámot, és átrakta a jobb autóra, és úgy használta. Viszont volt egy balesetük, mentek főúton 80-90-nel, egy Golf pedig oldalról egy kereszteződésnél beléjük vágódott. Havert és a nőjét is egyből kórházba vitték. Természetesen nem ők voltak a hibásak. A kocsit elvitték haverom udvarába. Hetekkel később ment a biztosító kárfelmérője, körbenézte, fotózta a verdát, és ennyi. Pedig sem a motor-, sem az alvázszám nem stimmelt. Ha azt kibuktatják, akkor szerintem kicsit komolyabb hasznuk lett volna, mint egy smkp-val szenvedni. Szerintem.
Igazából nem biztos, én olyasmi válaszon sem lepődnék meg, hogy:
"Hiába bizonygatod most is, hogy a Simson jobb. A dt akkor is jobb motor, mint a simson. Mekkora a lábkörmöd vastagsága?"
HA balesetezik, akkor sem feltétlenül van gáz.

HA nem merül fel, hogy irgalmatlan gyorsan ment, akkor nem tartanak hatósági vizsgálatot, mert az drága.

Rendszerint a balesetben szereplő járművet nem foglalják le, nem vetik vizsgálat alá, csak ha felmerül az egyéb bűncselekmény gyanúja.

Normál esetben ha a motors megsérül, és a motorját a helyszínről nem tudja elvinni, mert őt vitte el a mentő, akor is csak elszálíltják a motort, és egy rendőrségi telepen őrzik, de hozzá sem nyúlnak.
Mondom: " néhány motortipusnál"

ebből mit nem értettél?

A suzuki rg, Honda Mtx-Mbx vázszámából egyértelműen kiderül, hogy a motor mekkora hengerűrtartalmú.

Azért nem így írtam:
" a yamaha bokorugró vázszámában ble bla"
mert nemtudom, hogy így van e vagy nem.

Viszont, egyéb tipusoknál előfordul.
Nem néztél el valamit? Előzmény gomb...
Srác szeretne egy DT 80ast és az erre való fórumban segítséget kért. Páran normálisan válaszoltunk is neki. Ha te erre nem vagy képes, akkor tedd meg hogy csöndben maradsz, mert a srácnak nyilván szarul esik egy másik motorostól az ilyen hozzáállás, nekem meg fölcseszed az agyam.
Csak jó tanács.
Segédmotorkerékpár meg ugye nem az, ami 50ccm-es. Hanem ami szikragyújtásű motornál maximum 50ccm-es és 45!km/h-nál nagyobb sebességre nem képes önerejéből! :)
Igazából nyugodtan csinálhatnád ctrl+c majd ctrl+v-vel ezeket a faszságokat. Helyet úgy is ugyanannyit foglalna és rajtad kívül így sem, úgy sem olvassák el, nem hat meg senkit :)
Csak jótanács.
Ha már hülyeségeket csinálsz, így legalább kevésbé fáradsz bele. :)
Szerintem a tulaj
és ugye azt sem szabad elfelejteni ,hogy a bírságok nem a rendőrségnek mennek ,hanem az államnak. azt nem tudom ,hogy a vizsgálatot ki fizeti? állam vagy a rendőrség?
Na ezt pont az mondja, akin szartig kiherélte a tompítóját
Nekem is 80as van. Állított meg nem egyszer a helyi jard, kapásból vágta, hogy 80as. De nem azért mert marhára ért a motorokhoz, hanem mert a DT-t pont ismerte, de nem jelentett fel. Ezenkívül sosem állítottak még meg. A hengerben ott van a 79ccm. Én azt egy vésővel, meg egy kalapáccsal pár perc alatt tökéletesen eltüntettem, aztán a helyét bekentem kipufogó trutymákkal.
Motor szám alapján lekérdezheti a köbcentit. De mivel 80ccm motor soha nem volt forgalomba helyezve itthon, így a diszpécser széttárja kezét, hogy ilyen nincs is. A magyar jogszabályok gyakorlatilag nem ismerik a 80ccm fogalmát, létezését.
A vizsgálat több mint 200ezrükbe kerül. A büntetésből meg fele annyi ha bejön.
Kisebb gondjuk is nagyobb annál a rendőröknek, mint hogy 80as motorokat buzeráljanak.
Egyébként 99% a hozzáálláson múlik, ha korrekt az ember, nem nagy a pofája és normálisan beszél a rendőrrel, akkor nem csesztetik. Normálisan kell közlekedni és akkor sima ellenőrzésnél sem lesz gond.

Bár 125össel már nem játszanám be.