Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ötösével menj lefele. De olyan 65-70 rémlik gyárilag. Service manualjában biztos írják.
Membránhatárolót szerezz be, ha a nyitott membrán azt jelenti, hogy tönkretették a határolót.
Sportikipufogónak nem tudom mekkora a végcsöve, de ha "kinyitották"=tönkretették, akkor könnyen elhűlhet a rezó és semit sem ér.
hali!
van egy am6-osblokk.
és az a jelenség ilyen időbe hogy indításkor míg beindul. 1-2mp ig kell a szívató utánna nem kell és tökéletesen jár. míg hidegegy kicsit megtorpan olyan 6-7 ezernél(de ez természetes)
eléri az üzemi hőfokot: 1-2-3 tökéletesn húz de csak 10e-ig onnantól 4-5-6 tartja a fordulatot de csak hörög tovább nem pörög.(pl: 7-8e) -PHBN 12mm karbi (0,95mm főfúvóka, szerintem nagy. kb hanyas főfúvial próbálkozzak?)
-20-as csonk nyitott membrán,
- Direktszűrő
- 50cm3, 41mm a dugattyú vas henger.(gyűrű hézag okés,hengernek nincs válla dugattyú újszerű,
- Nyitott sportkipufogó.

Vélemény? Ötlet?
Van amelyiken a habot és a levegőt is szabályzod egyszerre.
De tény, hogy igazad van. Előfordul ilyen is.
Mondjuk az már megint más kérdés, hogy ha dúsúl vagy szegényedik és nem veszi észre valaki, akkor meg úgyis feleslegesen állítja :)
Nálam ez alap, de megkérdem: Karbiban kipucoltad már a fúvókákat?
Akkor kicsi vagy koszos az alapjárati fuvókád.
De persze lehet meghibásodástól is. (pl falsch levegőt szív, szimeringes, akármi)
Félreértés ne essék Nem én vagyok, akinek állítani kell rajta.
Én azért írok ide, mert azt írták itt, (mindegy hogy ki) hogy ha henger felől van a csavar, akkor az a benyát szabályozza (és kifelé tekerve dúsít), ha meg légszűrő felől van, akkor levegőt szabályozza (befelé dúsít). Úgy lett írva, mint egy törvényszerűség. DE NEKEM HENGER FELŐL VAN ÉS A LEVEGŐT SZABÁLYOZZA, BEFELÉ DÚSÍT. Volt egy hónapom átnézni a járatokat, ameddig felraktam. Gyakorlat pedig igazolt. Szóval azért írtam, mert akinek Y12P vagy Y16P jelzésű gyári yamaha karbija van, az figyeljen, mert nem állja meg a helyét az állítás. A keverék csavar befelé dúsít, kifelé szegényít.
Nekem a légszűrőház felöl van a csavar és koppra be van tekerve.
éértem , kérdezte is az eladó az üzemi hőmérsékletet. Mondta ,hogy van az ócsóbb ami 100 fokig oké ,meg van a jóféle ami magasabb hőt is bír. Természetesen a hőt jobban viselőt vettem, tehát szerintem az lesz. Olyan 1500-2000 ft volt darabja
Igen, fluorpolimer alapanyagú. Ezért is a kódja FPM, amcsiknál FKM.
Szép fosbarna színe szokott lenni általában, ahogy mondod.
Hát hogy járműipari, legyen járműipari. :)
De pl az SKF katalógusban főtengely szimeringgel van egy számolás, ott NBR alapanyagú van a példában, de tény hogy olajos, benzines, meleg helyekre a viton alapanyagú a legjobb. :)

Színnek meg nem mindig szabad hinni, legjobb utánajárni, mert színezik az anyagát, persze tény, hogy a barna az általános, alapból így néz ki:
Nálam így néz ki egy hidegindítás 0 fok körül: Szivatóval párat rárúgok gyújtás nélkül, majd gyujtás, 1-2 rugásra indul, így szivatóval olyan 2 percig ketyeg, ilyenkor már érezhetően nem tezsik neki annyira szivató. ekkor szivató vissza, még egy olyan 2 perc cig jár. Majd lájtosan megyek egy olyan 3 utcát, itt még nem is nagyon megy, mögöttem kék köd . Majd kiérek a főútra, adok neki picit, és már jó is ez egy olyan 7-8 perces történet
ennyit problémázni...

Reggel beöntesz a légszűrőházba egy fél liter bengat, mire onnan efogy addigra bé is melegszik
Ugye a viton alapanyagú, az az ameklyik et "járműiparinak" hívják az skf boltban, és a színe a nem formált, nagy gyakorisággal előforduló székletre emlékeztet?

Mert ha igen nekem olyanok vannak...
Hali!
Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy ha DT 80ról lekötöm a YEIS-t a membránházról, a helyét pedig ledugózom, mi történik?
Ez pusztán elméleti kérdés, azért érdekel mert egy MBX 80-as hondára kényszerülök rátenni DT 80 karbit... a yeis-t pedig komplikált lenne beépíteni.... szóval menne-e anélkül..
Válaszotok előre is köszönöm!
Kérlek ne nézettek hülyének
Üdv!
én szerintem a csizma ad egy biztonság érzetet. legalábbis nekem
Megszokod és le sem tudod majd venni. Motorozni csak csizmában jó. Én anélkül ki sem megyek.
200asról volt szó. Nem 25ösről...
Azért lett volna jó akkor amikor mondtam, hogy illene (amikor 10fok alá ment a hőmérséklet) álíltani a karbin, mertakkor mg nem volt nagy a difi.
HA akkor kitapasztalod, hogy a nyárhoz képest mekkora elállítás kell, akkor most rutinból nyúlnál már hozzá, és a kezed sem fagyna le közben.
Értem.
Az alapjárati fúvi pedig a súber és a henger közötti részen található
Igen, jól értelmezed.
Kis fordulaton kis gázkar állásal menjen!
Köszönöm a részletesebb leírást. Ha jól értelmezem az egyes pontot, akkor, ha a levegő csatornát zárja a csavar, akkor a csavar a légszűrő felőli oldalon van. Tévedek? Abból következtetem, hogy eddig a csavar helye volt a mérvadó az írásokban.

Csak mert pont ezért írtam, hogy nekem a levegő csatornát zárja a csavar, de az alapjárati fúvi vonalában van, mert egy utolsó kanyar előtt szabályozza azt a csatornát. Befelé tekerve dúsít.
Dúsítanod.
Kis fordulat és kis gázkarállás nem azonos.
És szegényítenem, vagy dúsitanom kell, hogy hidegen jo legyen, és hogy ne keljen pörgetni hogy mennyen, tehát kis fordulaton is legyen benne erő!?