ha jól emlékszem. akkor itt nagyon kicsi volt a főfúvókának az átmérője talán olyan 50-es volt. de nemtudom pontosan. de szerintem főfúvóka probléma lehet . venni fogok egy készletet és addig cserélem és állítok utánna amíg tökéletes nem lessz:)
köszönöm a választ!
Tudtam XD Nekem is van egy ilyen karbim. Nekem bejött, jobban ment vele, mint egy 12-es teikei gyári yamaha(valaki mondta , hogy mikunihoz hasonló) karbival. Csak a keverékcsavart hiányoltam elsőre. Megfelelő fúvival nem is kellett volna hangolni sehova se. Én az af1 futurámról szedtem le. De annak am3-as blokkja volt. Viszont nekem csak úgy ugrott ki a szívató, ha nyélt húztam (már nem fojtott semmit a járatban) és még ráhúztam erősebben kicsit.
Nyugodtan írd le. :) De amúgy nem feltétlen rossz dolog, ha felugrik a szívató nyélgázon. Ameddig nem üzemmeleg, sokkal jobban kopik ha húzod neki. Szerintem.
Rohadjon meg a netje, amikor 125-ös manualt kerestem, akkor 50-est találtam, most meg csak 125-öst. Mindenesetre nem találok, hogy megnézzem neked mekkora a gyári ajánlás. Mindenesetre 5-ösével lefele, gyertyát ellenőrízve. Vigyázz, nehogy megakasszad.
Az nem szűkítő, áramlást javítja, merőleges felületek nem túl optimálisak az áramlásnak, illetve a karterteret csökkenti, növelve az elősűrítést.
Megnyugodtam, hogy nem egy elbarmolt kipu, szóval akkor gyári. Az jó, metrakitek nem is szoktak szarok lenni.
Nyálas így a gyertya?
Az a "szűkítő" tudod mire való? Arra hogy jobban menjen. Az arra való, hogy a karbi kör alakját átvezesse a memrán téglalap alakjára. KEll az átmenet, mert másképp örvények keletkeznek, ami nagyon nem tesz jót az áramlásnak.
kipufogó teljesen gyári(metrakit rendszer),nincs szétvágva semmi ilyesmi a membrának is megvan a határoló csak a szűkitő lett kiszedve az a müanyag ami gyárilag van benne. én is főfúvókára gondolok. csak be kell szerezzek egy szettet mert van egy 95-ös 105-ös és egy 100-as.
Direktszűrő alatt a boltban kapható "tuning" trágyát érted?
Mi az a nyitott membrán?
XD
12-es karbival fölösleg nekiállni bármilyen légszűrőtuningnak vagy membránnak, mert a 12-es karbi lehatárolja eléggé. Szerintem sokat kap. Én 12-es MÁSFAJTA karbimhoz 85-88 közötti fűfúvi volt jó, csak iránymutatás.
köszönöm a választ!
Melegen milyen gázállásnál, hol, milyen körülmények között nem megy jól?
Megnyugodtam, hogy nem egy elbarmolt kipu, szóval akkor gyári. Az jó, metrakitek nem is szoktak szarok lenni.
Nyálas így a gyertya?
Mi az a nyitott membrán?
XD
12-es karbival fölösleg nekiállni bármilyen légszűrőtuningnak vagy membránnak, mert a 12-es karbi lehatárolja eléggé. Szerintem sokat kap. Én 12-es MÁSFAJTA karbimhoz 85-88 közötti fűfúvi volt jó, csak iránymutatás.