Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De eladó külön az Sm-szett is, valamint a Wr fejidom, az Sm idomok. Jön a Karácsony, kell a pénzt gyűjtögetni :D
Az nagyon korrekt ár
Ha akar valaki üzembiztos Dt-t vásárolni ( lc2-es 125/50-es) Dt-t vásárolni, annak üzenem, hogy a Dt-m enduro szettel 100ért eladó!
Az állat...atom zsír kép!
Nekem is ilyen színű a gyertyám!Fasza:D
ha jól emlékszem. akkor itt nagyon kicsi volt a főfúvókának az átmérője talán olyan 50-es volt. de nemtudom pontosan. de szerintem főfúvóka probléma lehet . venni fogok egy készletet és addig cserélem és állítok utánna amíg tökéletes nem lessz:)
köszönöm a választ!
Dellorto SHA-n nagyon primitív szivató van. Mondhatni nincsen, egy előfolytószelep kb az egész. Van egy kallantyú, ami betakar a toroknak és kész :)
Ő, hát az SHA 12-14 számozása úgy jön, hogy 12-es a torokátmérő, 14-es pedig a az az átmérő, ami rácuppan a csonkra.
Ezzel pedig közel tökéletesen kéne mennie.
Melegen milyen gázállásnál, hol, milyen körülmények között nem megy jól?
Nálam is alap,mert addig be sem irkáltam volna ide a fórumra.A karbit teljesen szétszedtem és az összes nyílást átfújtam rajta kompresszorral.
Tudtam XD Nekem is van egy ilyen karbim. Nekem bejött, jobban ment vele, mint egy 12-es teikei gyári yamaha(valaki mondta , hogy mikunihoz hasonló) karbival. Csak a keverékcsavart hiányoltam elsőre. Megfelelő fúvival nem is kellett volna hangolni sehova se. Én az af1 futurámról szedtem le. De annak am3-as blokkja volt. Viszont nekem csak úgy ugrott ki a szívató, ha nyélt húztam (már nem fojtott semmit a járatban) és még ráhúztam erősebben kicsit.
szivatóval minden rendben. a gyári karbija volt SHA 12-14 egy olyan csonkal aminek az átmérője nevetséges 8mm:D de sok AM6-oson ilyen van. gyárilag.
Milyen karbi volt rajta amúgy?
Nyugodtan írd le. :) De amúgy nem feltétlen rossz dolog, ha felugrik a szívató nyélgázon. Ameddig nem üzemmeleg, sokkal jobban kopik ha húzod neki. Szerintem.
:)))) elszámoltam inkább 10-ig mielőtt "hozászólás elküldése" :)
Hidegen nem is kéne nyélen hajtani. Bár ha van keret, hogy fele annyit idő alatt újítsd fel...
nah sikerült fotót csinálni. nem a gyári karbi van már rajta mert azt utálom azt a kattanós szivatót amit ha lecsutkázom a gázkart akkor akad ki.
dehogy csökkenti, viszont barátod, nem fogja a motort.. Meghülyültem :)
Rohadjon meg a netje, amikor 125-ös manualt kerestem, akkor 50-est találtam, most meg csak 125-öst. Mindenesetre nem találok, hogy megnézzem neked mekkora a gyári ajánlás. Mindenesetre 5-ösével lefele, gyertyát ellenőrízve. Vigyázz, nehogy megakasszad.
csinálok egy fotót a gyertyától. jövök egy 2 perc.
Az nem szűkítő, áramlást javítja, merőleges felületek nem túl optimálisak az áramlásnak, illetve a karterteret csökkenti, növelve az elősűrítést.
Megnyugodtam, hogy nem egy elbarmolt kipu, szóval akkor gyári. Az jó, metrakitek nem is szoktak szarok lenni.
Nyálas így a gyertya?
Az a "szűkítő" tudod mire való? Arra hogy jobban menjen. Az arra való, hogy a karbi kör alakját átvezesse a memrán téglalap alakjára. KEll az átmenet, mert másképp örvények keletkeznek, ami nagyon nem tesz jót az áramlásnak.
am. Köszönöm a választ!:)
kipufogó teljesen gyári(metrakit rendszer),nincs szétvágva semmi ilyesmi a membrának is megvan a határoló csak a szűkitő lett kiszedve az a müanyag ami gyárilag van benne. én is főfúvókára gondolok. csak be kell szerezzek egy szettet mert van egy 95-ös 105-ös és egy 100-as.
Direktszűrő alatt a boltban kapható "tuning" trágyát érted?
Mi az a nyitott membrán?
XD
12-es karbival fölösleg nekiállni bármilyen légszűrőtuningnak vagy membránnak, mert a 12-es karbi lehatárolja eléggé. Szerintem sokat kap. Én 12-es MÁSFAJTA karbimhoz 85-88 közötti fűfúvi volt jó, csak iránymutatás.