lehet az én tudásom hiányos, de az YZ és a CRF "üzemórás" komoly cross motor. A DRZ-t meg enduro paripa, bizonyára jóval szerényebb teljesítménnyel mint a crf. Tehát a 3 gép ,2 elkülöníthető kategóriába sorolható. Kérdés mire kell.
Az utóbbi hetekben nagyon gondolkodóba estem és arra jutottam hogy ha lesz esetleg annyi pénzem akkor leváltom a kis dt-t valami izmosabb gépezetre. Érdekelnének a vélemények hogy ti melyiket vennétek/ ajánljátok a következők közül:
-Yamaha Yz 250
-Honda crf 250
-Suzuki DRZ 250
-vagy esetleg valamilyen KTM
Ja, a legangyobbat /aki pesti gondolom ismeri/ a Szegedi úti vasúti átjáróban szoktam adni neki, ha arra járok. Kockakő, kb 300 méter hosszan ,vagy 5 vágány + - 5 cm ,re vanna a sínek a hiányos kockaköves "út" "síkjától", és itt mindíg sietek ,mert ez az egyetlen vasúti átjáró ahol illegalizálni szoktam . Aki ismeri ,gondolom érti... bár erre nem vagyok büszke, nem is vagizásból írom..
Enyém is ésszel lett összerakva. De azért szerintem van egy kis különbség a két motor használatával kapcsolatban. Amúgy az enyémben is kb. 5-6 ezer lehet azóta, de arra is gondoltam, hogy nekem az eleje üt és lehet, hogy az is közrejátszik egy kicsit.
ki tudja ... iagz én is motorkerékpárba való olajat tennék bele, de végül is ezek az aluhengeres fűrészek elég tisstességeset pörögnek, néha emberes terhelés alatt. Igaz kényszerhűtésesek, de azért szerintem az a hűtés nem ér fel a mi vízhűtésünkkel.
ki tudja, 6000 km el ezelőtt cseréltem hátul csapágyakat /skf/ még teljesen lógásmentes. Az elsők már lógnak, most a téli pihi alatt leszen kcserélve. Egyik robogómban nagyon kivoltak a hátsó tengely- végáttétel csapágyak ,kicseréltem őket /egyik skf, amásik valami olasz volt/ fél év múlva lógott mint az állat , szerintem szakszerűen lett összerakva, és friss olaj is volt az áttételben.
Stihl olaj fűrész gépbe hibátlan. Ha DT-ről van szó, (mondjuk egy típust írhatnál ilyenkor) full szint 2 ütemű keverék olaj kell. Repsol/Shell/Castrol/Elf stb.
Szerintetek egy SKF csapágynak mit kéne kibírnia? 1 éve cseréltem e-h kerékben. Nem vagyok egy könnyű lény és nem utcára használom a gépet...hanem terep meg szikla..tehát kapja a terhelést. De már annyira lóg, hogy az valami hihetetlen. Anno kicseréltük az MZ-kben meg hasonlókban az éveket kibírt...nem nagyon értem
Amúgy ez olyan dolog hogy a büdös életben nem gyártottak és nem is fognak gyártani olyan motort ami mindenkinek megfelel és azt mondja rá hogy jó. Valaki úgyis azt fogja rá mondani hogy ezért meg azért sz@r. Nekem erről az a véleményem hogy "okos" emberek nem tudom hogy miért akarják megmondani hogy melyik motor a jó és melyik a sz@r. Nekem is Dt-m van és teljesen meg vagyok vele elégedve. Ezek mellett pedig az sem mind1 hogy ki mire használja. Van aki csak a városban/faluban gurulgat vele. És ekkor felteszem én a kérdést: Kell ahhoz erősebb vagy jobb motor? A válasz persze hogy mi a ráknak. Ezzel szemben viszont mondjuk a 2. dt tulaj terepen használja. Azoknak az embereknek akik fikázzák a motorokat azt mondom hogy mások az igények. Nem mindenki ugyanarra használja a motorját. lehet ezen veszekedni a végtelenségig is de úgyis maradnak emberek akik csak fikázni akarják a másik motorját.
Igazából meg akárhogy szarozhatják akármelyik motort, akármilyen stílusban, ha ők úgy látják, akkor számukra szar is, és teljes joggal kijelenthetik. El kellene fogadni más véleményét, függetlenül attól, hogy igazságos-e, bármennyire is nehezünkre esik vagy fájó. A vélemény egyénenként változó. Ha valaki nekem azt mondja, hogy 600ccm alatt nincs motor, akkor nem akarom meggyőzni, nem akarom átformálni, úgysem fog menni, max elmondom neki, hogy én így és úgy másképp látom. Aztán meg max hülyének néz. Én meg őt. Másnak köze nincs hozzá, hogy megszabja, ki és mit gondoljon. Szóval ha egy másik nézőpontból vesszük, szerintem meg ponthogy Neked nem kellene reagálni, akkor oldódnának meg a "problémák". Nézőpont kérdése. Mindig csak a másik álljon le... hogyne. Az állandó fikázásról meg annyit, hogy ez pont mint amikor valaki felkerül egy fikablogra, és elkezd vergődni, hogy őt márpedig szedjék le. Ha nem szólal meg, 5 perc múlva senki se figyel rá, így meg akár évek múlva is rajta röhögnek.
én tisztelem a simson mágusokat is,amig "külsőleg" olvasgattam a simsonklub-on is,addig nagyon nagyra beszültem minden szakit...
viszont ha ezt oda likelnénk,szerintem az ottani gány kisgyerek is kinevetne titeket
felölem kereshetünk egy vita topikot,biztosan jól ellenének ott az emberek,de ezt itt Yamaha Dt fórumnak hívják
Na ezek után aki jön dt-fikázni,küldök neki a képen látható "izé"-ből 2-3 kamion fuvart,és teli pakolom ÉN a házát
-Yamaha Yz 250
-Honda crf 250
-Suzuki DRZ 250
-vagy esetleg valamilyen KTM
Érdekelne az is hogy miért arra esett a választás
csak egy elmélkedés
http://robogotuning.hu/spd/M19...
egy kérdés az olajzás témával kapcsolatban , a stihl olaj az jó a gépbe , vagy inkább vegyek mondjuk másikat ?
A fékfolyadék tartály teteje meg van?
lazaság,nyugissan,meglehet mindent oldani a dt fórumon
- amik még vannak :
lendkerék (3500 ft)
főtengely hajtókarral (4000 ft), de a hajtókar cserére szorul kotyog
első fékbowden (1000 ft)
hűtő (4000 ft)
hűtőidom (1500 ft)
lábtartók (1000 ft)
láncvédő (1000 ft)
blokkvédő-haspáncél (1500 ft)
csomagtartó+hozzá tartozó idommal együtt (2000 ft)
első teleszkóppár új ATHENA simeringekkel (8000 ft)
hátsókerék tengely + láncfeszítők (1000 ft)
első sárvédő "műanyag" (2000 ft)
+ lehet van még 1-2 apróság, de nagyjából ennyi !
+ postázni tudom
Elérhetőségeim :
Mobil : 06303462198
E-mail : gabi910617@freemail.hu
E-mail 2 : gabi910617@citromail.hu
MSN : bubesz@windowslive.com
én tisztelem a simson mágusokat is,amig "külsőleg" olvasgattam a simsonklub-on is,addig nagyon nagyra beszültem minden szakit...
viszont ha ezt oda likelnénk,szerintem az ottani gány kisgyerek is kinevetne titeket
felölem kereshetünk egy vita topikot,biztosan jól ellenének ott az emberek,de ezt itt Yamaha Dt fórumnak hívják
Na ezek után aki jön dt-fikázni,küldök neki a képen látható "izé"-ből 2-3 kamion fuvart,és teli pakolom ÉN a házát