Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kedves DT Fúrum!
Nagy örömömre megérkezett nálunk is az első rendes hó...5. óra végén még eső esett..6.-óra óta esik a hó kegyetlenül...és már többm int 10 cm összegyült!és még holnap délig mondjuk hogy így fog esni!EZAAAAAAAAAAAAAZ :D
Üdv.

Nem tudna esetleg valaki DT125R-hez a 3 vezetékes power motort ?
előre is köszi.

Zoli
Ja tényleg most nézem az adatlapodon, hogy 80-asod van. Hát akkor tárgytalan.
Első kell és 80asra.
Hello. Első vagy a hátsó tartály teteje kell? Mert ha a hátsóé kell, az van nekem.
Ha van valakinek elfekvőben fékfolyadék tartályának teteje, arra vevő lennék!
A fehér lámpa, amúgy valóban nem annak a jele, hogy nincs semmi a közelben. Csömörön mentem át a hév átjárón fehér lámpánál, amikor láttam, hogy jön a hév a kanyarban 40 méterre. Sok degenerált "ezenmégbővenátférek" figura marad ott vasúti átjárókban, szóval csak ésszel.
!Szisztok még mindig keresek láncvezetőt meg km óra spirált :D Adatok: évj.:1998 ccm:124 Yamaha DT 125R
Hello. Ha rám halgatsz exc 200-250 csak 2t nagyon bírja a vallatást :D ebben a motorban megvan minden cross és endúró előnye :D ennek a motornak nincs semmi hátránya sztem de ahogy gondolod
Hello. Hát ez sahnos nem az de azért kösszi hogy szoltál
Nálunk a falu szélén az egyik vasúti átjáróban évekkel ezelőtt valaki kivitte az egyik lámpát. Mávos emberkék kimentek a helyszínre, felb.szták a platóra a kitört lámpaoszlopot, és ennyi. Így egyik irányból 2, másik irányból csak 1 villogó van. Ez még alapvetően nem is annyira gond, csak hogy szerintem a kábelek zárlatosak lettek, vagy fogalmam sincs, hogy össze-vissza működik a lámpa. Mentem arra még Simsonnal, elkezd pirosan villogni. Megállok, leállítom a Simsont. Egyszer csak villog fehéren a lámpa, pedig nem is jött vonat. De ment már el előttünk a vonat fehéren villogó lámpánál is...
Üdv. mindenkinek
A 125ös dt-mhez nem tudna valaki eladó powermotort ?
3bn-00 ás a cdi ami vezérli, a régebbi 3 vezetékes motor kellene .
íme pár kép a motorról, ha valaki tud szóljon.
nem csak nézni lehet.

Szoktunk kétórás balhét csinálni egy 680 méteres kisebb gokartpályán
(motosok is jártak oda edzeni, szóval azért annyir nem kicsi)

ez tök illegál, de jó balhé, akátr el is jöhetnétek idétlenkedni.
Kiskunlacházán szok lenni.
Szerintem nem olyan vészes fenntartani egy 2T krosszot. Egy dugóval elmegy minimum egy évet. Dt után meg, ha nem eszetlenül használod 2 szezont is bír. Szerintem vegyél egy 2T krosszot, tegyél rá kisebb áttételt és máris jó lesz endurozni.
Amit ajánlok: (ár függvényében persze)
-Suzuki RM 125 (1999-2002)
-Honda CR 125R (1998-2001) első aluvázas széria, nem rossz a vázat kell jól megnézni vásárláskor.
Nagyobbat szerintem ne is akarj elsőre 2tből, mert iszonyat buták és agresszívak, meg fogod utálni 2 hónap alatt. Majd pedig eladod.
4Tből a CRF250 is nagyon erős, még ha csak 40akárhány lóreő is. Felesleges. A DR250-nel ugartózni nem jó, mert szar hozzá a futómű, valamint a 250es 4T-k gyengék terepen, főleg ezek a régebbi típusok. Amit fent ajánlottam nagyon jó kis gépek hidd el! Havernak van egy 25ös RMje, 2001es évjárat, nagyon jól megy. Kb olyan kaliber felépítésben, mint te.

Még egy javaslat a végére:
Úgy vegyél ilyen motort, hogy ehhez páncél és csizma KÖTELEZŐ felszerelés. Nem viccből mondom. Ezekre tegyél félre pénzt, akár használtan, akár újan, de vegyél egyet! Egy csőröst ugrasz és már törik is a szegycsontod. Vagy egy facsök lesz az erdőben, és már ment is a bokád a levesbe. Nem vicc.
Remélem segítettem, ha kell még info, írj!
Hali! A bvsc uszoda mögöttire gondolsz ?! Na nekem ott háromnegyed óra várakozás a rekordom!
Akkor az yz, már az is üzemórás, és 40 körül van bele egy dugó, aztán második dugócserénél hajtókart is érdemes, és 4. után hengert. Most ezt ne vedd 100%ra, de kb ilyen fenntartási költségei vannak.
Egy 4t cross meg még sokkal drágább móka...

A dr 250 amit írtál az meg kb olyan erőben van mint egy nem kihegyezett 125 2t(mondjuk mint egy dt). A régi csak 17 Le, az újabbak 25Le.
robogotuning.hu 125R-hez van kormánycsapágyatok? Valami jobb minőségű kell meg láncszett Tegnap kimentem terepezni és ledobta a láncot, és a láncszem elhajlott oldalra! De legalább tudom mit kérek karácsonyra Meg új gumi tavasszal De leglaább rendbe lesz a kicsike
Akkor inkább az mondom hogy crossozni mert az lenne nagyobb százalékban
Igazából endurózni nem jó a cross moci, crossozni meg az enduró.
Igazából endúrózásra, hegymászásra és ugratgatásra használnám
hát az illegalizálást én úgy értettem, hogy a sorompók nem függőlegesen állnak.. ,csak ez egy rettenetes átjáró, és van ,hogy 20 percig is zárva van. Egyébként vasúti átjáróban mindíg nagyon körültekintőek legyetek, és ugye a villogó fehér ,csak annyit jelent, hogy elvileg a jelzőberendezés működik, tehát akkor is szét kell nézni!

Egy kis vasúti átjárós történetem: Este 10 óra Gödöllő főtér, haverral robogózunk ,sehol senki, még is piros a hév átjáró, hév a belátható 1 km en belül sehol. "Na jó ,guruljunk át..." . Ennek az lett a következménye ,hogy a 40.000 ft os birság kifizetése, lett a ballagás ajándékom
új kresz szerint lehet menni az általánosan megengedett sebességgel, pl városban ha más tábla nincs, akkor 50el. Legalábbis én így tudom. Első motoros vizsgámon ezért buktam meg :D egy 10el gyorsabban mentem át...
amit írtál
mit?
nem értem