Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát ha a kérdés szintjén felmerült, akkor nyilván a csövek összekötése.
értem, akkor sok sikert!
Újra?!? Nem Karika vagyok. Azt hittem világos lett, hogy ki indította ismételten. :)
Mindenesetre nyilván poénnak szántam :)
Egyet értek, de szerinted az illetőnek melyik lehet a kézenfekvőbb?
Ha megkérhetlek, ne az én hozzászólásomat használd fel, hogy újra elindítsd a vitát.
Mindjárt töltök fel egy videócskát, mit (is) alkottam az elmúlt irományok közepette. Remélem nem interferált kamera, meg a strobi, majd mindjárt elválik :)
Figy, én idén azt sem tudom miből és mikor fogok versenyezni. Nekem ez + az új kecó berendezése padlót jelent. Ot versenyeken megtalálható vagyok általában.
Simsonos találkozókra sem járok.
Szívesen mennék oda is, de nekem egy verseny még nézőként is nagyobb buli, mint egy simson vagy dt találkozó. Persze dt találkozón nem voltam, de nekem ez az elsődleges. Ezért mindent beáldoztam, de sajnos még ez is kevés.
Vagy a hajtását kiszedni egészen egyszerűen. Ez a legkulturáltabb. De végülis összekötni is jó.
Nem, nem motorról, komoly! motorról
szerintem ne kötsd ki. teljesen megbízhatónak tartom, és szerintem ideálisabban szolgáltatja az olajat a kopó alkatrészeknek ,mint a keverékolajzás.
Na GI, Emzoli, jöttök a dété találkozóra? már komolyan kíváncsi vagyok kik vannak a nevek mögött ,egyébként tényleg nagy hátrány a fórumban a hangsújok hiánya, lehet a valóságban még itt olyan is kijönne egymással, aki itt nagyon unszimpatikusnak tartja a másikat

Apuci, amit írtál a fórumokról, emberi kapcslatokról pár oldallal előreébb abban van igazság
hú, most is volt pörgés, a 3-4 új oldalon most is voltak magvasak...
Bár én megbízok az olajozómban.
Kösd össze a kimenő és bemenő csöveket, hogy legyen benne olaj. Ahova meg ment az olaj, azt tömítsd le.
Sziasztok egy kis sgítséget szeretnék kérni.
Ki szeretném kötni a dtm-ben a különolajozót (nem lenne jó ha beszarna)csak nem tudom hogy kell.
Valaki segítsen előre is köszi.
Remélem senkit sem sértettem meg, a szabad véleménynyilvánításommal.
Nekem meg a robogók a kedvenc motorjaim! Jaaa, hogy motorról van szó? xd
nekem akkor is a komár a befutó..enyi
Leszögeztem, többször próbáltam is, hogy a funkcionalitást ha meghatározzuk, akkor el lehet dönteni, hogy miben mi a jobb. Van amiben a dt jobb, van amiben egy simson. ~10x leírtam, ez a ~11. :)
Azt olvasd el amit én írok, ne hozzászólásaimra értekezett ljesen összefüggéstelen válaszok, fantazmagóriák alapján ítéld meg a véleményemet dolgokról :)
Az idősorrend, még mindig nem megy :)
Szerintem a DT akkó is jobb mint a cimcony.....
Nem?
Hát De!
Ha nem az volna, cimconnyal járnék.....


Befejeztem....
FEEEEJEEEEEEZÉÉÉÉÉÉTEEEEEEEEEKKKKKK MMMMMMMMMÁÁÁÁRRRRRRRRRRRR BEEEEEEEE! Tegnapi meg a mai elég szerintem!

Minden DÉTÉSNEK! GI és Emzoli meg a többi simson fan...soha nem fogja azt mondani, hogy a DT jobb mint a simson................a DT fanok meg azt nem fogják mondani, hogy a simson jobb mint a DÉTÉ! ENNNNNNNNNNNNNNNNNNNYYYYYYYYYYYYYYYIIIIIIIIIIIIIIIIII!
Itt:

Ez így van.
De mégis előhozzák folyamatosan a DT tulajok a menniyvel jobb, mint a simson témát. :) Az meg már no comment, hogy Karika és társai folyamatosan csúsztatgatnak, hogy mi kezdeményezzük. Mert hát ugye GI-nél riasztó van és társai beszólogatások,v ahonnan ez is indult. Na ezt a tulajdonságát tényleg kielemezhetné egy tényleg profi, nem csak önjelölt jellemtudós :)

Régen volt......
Ki csúsztat?
Sziasztok kéne nekem egy kis segítség a képen látható G.P.T giditális kilométer órához kellene nekem valami használati útmutató ha bekapcsolom van kép de egy service kulcs villog rajta sajna nem tudom mit tegyek használati útmutatóm meg nincs hozzá és kéne nekem hozzá egy jeladó is mert az sincs meg vele előre is köszönöm mindenkinek
Vallási hovatartozás?
Hmmm.
Te csak a leírtakat tudod elolvasni, azt sem mindíg....
Olvasd vissza a mai napot, és összerakod.
Nemhiába kérdeztem a jobbikot.....