Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Látom, azt nem vetted észre, hogy én itten sem vóótam nagyrészt.
(jobbikgyűlésre kellett mennem:)
szóvl nem megsérteni akartalak, csak rosszul esett nekem is. De remélem nincs harag.
Ez nem csúsztatás, ez a való világ.
Tegnap nektek is sikerült telebaszni 3 oldalt, pedig itt sem voltam.
Akkor pedig nem nálam van a hiba, és nem is a DT-s fórumosok között kereshető.
Ezen kéne elgondolkodnod.
Én okos embernek tartalak titeket, nagyon jól értetek a motorok működéséhez stb.....
De.
Erre voltam kíváncsi, és be is jött.
Tudod mit nem sajátíthatsz el fiatalon, a tudás mellett?
A bölcsességet.
Ha beleszakadsz, akkor sem.
Erre majd gondolj vissza 15 év múlva.
Egy ilyen izgalmas fórum sincs még egy...szeretem olvasgatni! Itt pezseg az élet!
"Ne általánosíts, itt Gi azt hangoztatja....sok olyan Aprilia van, ami olasz blokkal szerelt"

Szándékosan hazudsz és csúsztatsz vagy csak nem olvastad el megint, amit írtam.
Mert ha megnézed James válaszát nekem, abból is kiderül, hogy egyetértését adta. Egyébként az 50-esek minarellik, olaszok. :)
Szóval sok van.
Nagyrészt a 25ös(rotax 123as,122es blokkokra gondoltam),de valóbban nem kellett volna általánosítanom:)
Zoli!
Nyílván a vitát indító hsz. nem konkrétan Simsonosok lelkét akarta megsérteni. De akármilyen társaságban van szó "új" motorokról, és valaki valami kókány megoldást benyög, akkor kiröhögik az illetőt, és elmondják neki, hogy Simsonnál / Rigánál, stb-nél még elmegy ez a módszer. Azért, mert a falusi tizen éves évek alatt ez ugrik be mindenkinek. Aki Simsont látott sokat, annak az. Természetesen egy hozzáértőnek fájdalmas ilyet hallani, hogy lefeszigetik a lendkereket. Én is mindig lehúzóval csináltam Simsonon. Mert ez megoldás. A többi nem.
No para. Idegeskedni meg nem kell :)
Srácio még az hiányzik hogy a politikából is vita legyen. ezt már tényleg nem kellene
Bizony eltüntek...nem szívesen írogatok/fórumozgatok úton útfélen belekötnek az emberbe! Már már le akarok szokni:) Ezért töröltem mindent!
Nem jobbikos, de szerintem tisztában van vele. De egyébként nem mindegy, neked meg aztán főleg nem mindegy, hogy milyen párt tagja?
Vagy ezt neked kell tudnod, meg hogy mit gondol a politikáról?
Jujj neked is eltűntek a képeid?
Ez valami vírus lehet....
Ne általánosíts, itt Gi azt hangoztatja....sok olyan Aprilia van, ami olasz blokkal szerelt.
Sziazstok emberek.
Hogy tisztázuk a tegnapit, nem tartom magam nagy szerelőnek vagy iylesmi, csak amit GI már kicsit túlzásba vitt kezdett felidegesíteni. Tisztelem énis, mert biztos jobb szerelő mint én, de ne nézük le az ismeretlent. Mindenkinek egy a cél és a boldogsága, motorozni és motort szerelni. Apropó olvastam komit az autószerelésel kapcsolatban, nem csak azt tudom az autóknál hogy hol a generátor örmmel fogadtam a hírt, 2 napja, hogy a végzős osztályból én megyek SZKT (szakam legjobb tanulója) versenyre aminek nagyon örülök, és őszinte leszek, nem bírom a angyképű srácokat. Aki tőlem jobb csak tisztelni tudom, nem szégyen a másiktól butábnak lenni.
Szóval ha tegnap VALAKIT MEGBÁTOTTAM SZRETNLK EZÚTON BOCSÁATOT KÉRNI. De kérlek ne nézétek le a másikat.
Köszönöm szépen, hogy elolvastátok.
Hajrá DT


És még egy komira válaszolva végül: valaki felhozta, hogy nagy szerelőnek tartom magam, és én teszek fel kérdést a fórumba erre csak azt tudom mondani, aki még nem csinált ilyet az inkább kérdez, mint pl én. ahány motor anyi fajta. nem tehetek róla , hogy Dt-powerel még nem találkoztam.
ÜDV nektek!
Vannak emberek akik csúsztatnak. Tény, hogy sikerült nekik. Eljutott odáig az egész, ahova szerették volna, hogy arról szóljon a téma, hogy x ember azt állította, hogy a Simson mennyivel faszább motor.
Én állok elébe, legyen így, ha én ezt leírtam. Vállalom. De kérném, idézzétek már be, hogy hol tettem ezt.
Mert oké, hogy Karika és társai elemzéseket írnak, csak az a poén, hogy nem létező dolgokról :)

Az egész onnan indult ki, hogy x kolléga szerint simsonon elmegy sokminden kókány megoldása is, bezzeg a dt-n is. Véleményem szerint ez csupán a kollégát minősíti. Ennyi, nem több.
Tény, hogy az acél kuplungkosarat művészet eltörni, a dt spiáter fosát, meg könnyű, de ez emberi hülyeség, nincs mit ragozni rajta. :)
ez tuti én vagyok:)
Nem leszedték, hanem a nicket változtatták meg....
Nem ugyanaz.
Van rólam kép most is......és már találkoztak velem páran innen a fórumról.
Sokan nem is gondolnák,hogy melyik típust ki gyártja...Előítéletek pedig megvannak(ami Olasz az szar)! Pl NSR,CRM,MTX mind Olasz...xr 125 pl Brazil...Amit meg nagyrészt fikáznak Apriliákat osztrák szívvel vannak ellátva...
Ez a Te oldalad?
Mennyi ismerős arc.....:))
Gecsei, Laci CRM, és a többiek....
Cak egy kérdés:
Te Jobbikos vagy?
Tisztában vagy eme párt ideológiájával?
Jaja, azok akik még a nevüket is leszedték a fórumról. Valami Karika néven irogattak :)
dzsi légyszi ne.
Ne kezd el tételesen megmagyarázni, cáfolni, mert nincs értelme.

Szerintem leírtam ami kifogásolható, had emésszék az urak.
" Levagy maradva pár évvel, ki ül rá egy simsonra a mai világba már?"

És szerinted ki ül rá egy dt-re a mai világban már? :) De most tényleg.

"És a dt igenis jó motor, akármit mondasz, szerintem a szimszonok szarok tessék... én pénzt nem adnék egy simóért mert nézzük csak... futómű szar fékek szarok... és amikkel versenyeznek ami kp-i telós az az én szemembe már nem szimszon... "

2010-ben ez a DT-re is áll.
De ne vitázzunk. Szerintem félreértetek pár dolgot, hogy mi az én véleményem.

"és hogy a dt-be olasz blokk van... és a simsonba meg kelet német, ki nem szarja le hol csinálták a blokkját? "

Nem, ez az apriliákat szerelni kell hozzászólásra íródott a "motorszerelő" srácnak. Mert hát ugye az olasz szemét, csakhogy az olasz szemétbe japán meg osztrák blokk van, a japán csodájába meg olasz. Igazából ez engem sem mozgat meg fikarcnyira sem, hogy hol rakják össze. A gondolatmenet indítóját azonban érdekli, neki számít. Így aztán helyére kerülnek talán kicsit a dolgok :)
Álljunk meg, itt nagyon félre vannak a dolgok magyarázva, páran szándékosan félre értik.
A DT a céljának egy megfelelő motor. Nem rossz termék, ezt párszor leírtam.
De olyan mércén, amit itt páran eröltetnek, hogy mitől motor a motor, na ott éppen a mérce legeslegalját testesíti meg a DT is, a a sokat szapult keleti márkákkal egyetemben. Ezt lehet nem elfogadni, de így van. Eleve a dtk, mtx-ek 90%-át szerintem magyarországon pont a keleti blokk motorjainak kiesésével keletkező űrt töltik be. A Dt a 90-es évek Simson enduroja. Ezen nem kell felháborodni.
Na miért nem lehetett ezzel kezdeni? (hogy tőletek idézzek )
NAh, összefoglalva:

Azt szeretném kérni, hogy a dt fórum tisztelt lakói fejezzék be egyéb márkák pejoratív, dehonesztáló szövegkörnyezetbe helyezését, ezzel elkerülhető a szájkarate.

Ennyi volna a kérésem, és akkor ezt az asszót hagyjuk szépen lecsengeni
(hogy egy képzavarral éljek:)
Végigolvastam, pont ezért írtam amit írtam. És hadd ne kelljen kimásolnom pár idézetet a simson topicból
Amúgy meg mint mondtad, ha nem tetszik nem kell kommentálni, nem neked írták(na ezzel most magam ellen is beszélek :D )