Ilyeneket szerintem akárhány év után hülyeség. Egy szakma sokrétű, specializálódni lehet. Van aki autószerelő, autóból csak az önindítót, generátorát látta, mert arra állt rá. Gyakrolatice autót nem látott. Ettől függetlenül még "autószerelés" szakmában igencsak hasznos és nagy tapasztalattal bírhat.
LOL Én már 4. éve tanulok az autószerelő papírra, de még hátravan 3 . Ettől még nem mondanám biztosra egy ismeretlenről, hogy kevesebbet látott motort, mint én. Sose tudni.
Tudom, nem helyes amit írok. De szarni kell a kresszre. 85-ös meg 1-es főuton "elég" nagy a forgalom, ha valaki ismeri. Lehet menni 50-el simán. Csak nem kell lehúzódni, mert beelőznek, hanem kicsit középen menni, szélén, de pont annyira hogy ne előzzőn be, ne menjetek 3-an egymás mellett.
Pl amikor Simson találkozókra is mentem, totál kivoltam kattanva a végére, hogy menynire fostak országúton menni. Mások motorjai miatt 50-el mentünk. Na amikor hajnalban minden teherkocsi után meg kellett állni pihenni, akkor hagytam ott a faszba a társaságot és mentem tovább egyedül.
"Szóval miért rizikósabb egy papír nélküli 125-ös DT, mint az én 50esem?"
Mert nem vagy stohl andrás, meg császár előd és ha balesetet okozol vagy okoznak önhibádon kívül neked, úgy megkúrnak, hogy még mikor ide beírod a forumra az ország másik felén is rossz lessz olvasni.
Ha nincs papír, nincs országút. Ez alap.
Amikor a 40-es táblánál 75-tel mentem a külső sávban és ledudáltak az útról, akkor elgondolkodtam mit szólnának, ha szabályosan 40-nel mentem volna, a másik amiről elgondolkodtam, hogy MO-n gyakorlatilag nincs modern segédmotor-kerékpár. Önerejéből sík úton 45kmph-nál ha többet megy már mehet az A1-be. Szóval miért rizikósabb egy papír nélküli 125-ös DT, mint az én 50esem?
He he. Őszinte elszek, kicsit hazudtam, apukám motorszerelő, én cska a segéd avgyok. nekem lassan autószerelő papírom lesz:)
De nem vok ovodás hogy itt mutatom meg a tudásom, hidd el barátom, több motort raktam már össze és bontottam szét mint te megnyugtatlak nem tudnál megfogni benne. jah és enm vagyok a rotaxra szakosodva
jóééjt
Én szerintme tanulnunk kéne Milottól, mesélje el már nekem mik vannak a 125-ös meg a 250-es apriliák belsejében :)
Meséljen kicsit a rotax122-ről :) Ha már egyszer motorszerelő
Mindnekinek más motor jön be, mindneki más kategóriát szeret, és mindneki más tipust, valkinek fontosabb a teljesítmény mint pl a fogyasztás, és még sorolhatná, valakinek a kinézet fontosabb bárminél. öszeségében a Dt nem rosz motor .
Vannak motorok amik papíron jók, csak sokat szeretnek álni az emelőn . nah ez nekem pl nem jön be, inkább ne keljen hozzá nyúlni, nekem ez nagyon fontos.
Ezért 10x különb egy Simson 3.7Le-je, mint egy am6-os minarelli blokkos 6-7Leje. De hát ez csak ott számít, ahol presztízs az, hogy 65 helyett 75-el megy a szekér :) Szerintem k*rvára mindegy :) :)
Nem, de úgy állítottad be :) Eleve kérdeztem, amire te megsértődtél :)
Mindkét évszám éppen olyan poénos :) Csak hát megint az a fránya simsonozoás, amit megint én kezdtem biztosan :)
Nah midn 1, nekem ilyen emberekhez nincs kedvem akik nem értenek a motorokhoz. és ilyenele szórakoznak Nem bántom a simsont, de tudd hogy mihez hasonlítod Nah mind 1.
akárhogy próbál meggyőzni, én maradok a 125 ös DTr-em nél
Lehet több motort szedett szét, de kevesebbet rakott össze...ez a nagy duma
Pl amikor Simson találkozókra is mentem, totál kivoltam kattanva a végére, hogy menynire fostak országúton menni. Mások motorjai miatt 50-el mentünk. Na amikor hajnalban minden teherkocsi után meg kellett állni pihenni, akkor hagytam ott a faszba a társaságot és mentem tovább egyedül.
"Szóval miért rizikósabb egy papír nélküli 125-ös DT, mint az én 50esem?"
Mert nem vagy stohl andrás, meg császár előd és ha balesetet okozol vagy okoznak önhibádon kívül neked, úgy megkúrnak, hogy még mikor ide beírod a forumra az ország másik felén is rossz lessz olvasni.
Ha nincs papír, nincs országút. Ez alap.
Nah én léptem mert holnap meló van, nem motor, ahenm autó
Csáó mindnekinek
jóéjt
" hidd el barátom"
Ezt azért kikérem magamnak :)
", több motort raktam már össze és bontottam szét mint te "
Ebben egészen biztos voltam. :)
De nem vok ovodás hogy itt mutatom meg a tudásom, hidd el barátom, több motort raktam már össze és bontottam szét mint te megnyugtatlak nem tudnál megfogni benne. jah és enm vagyok a rotaxra szakosodva
jóééjt
Meséljen kicsit a rotax122-ről :) Ha már egyszer motorszerelő
Vannak motorok amik papíron jók, csak sokat szeretnek álni az emelőn . nah ez nekem pl nem jön be, inkább ne keljen hozzá nyúlni, nekem ez nagyon fontos.
Mindkét évszám éppen olyan poénos :) Csak hát megint az a fránya simsonozoás, amit megint én kezdtem biztosan :)
akárhogy próbál meggyőzni, én maradok a 125 ös DTr-em nél