Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tényleg! Most jut eszembe, viszont nálad többet szerintem a Dt topik nem rakott össze :) :)
Ilyeneket szerintem akárhány év után hülyeség. Egy szakma sokrétű, specializálódni lehet. Van aki autószerelő, autóból csak az önindítót, generátorát látta, mert arra állt rá. Gyakrolatice autót nem látott. Ettől függetlenül még "autószerelés" szakmában igencsak hasznos és nagy tapasztalattal bírhat.
GI! Vannak jobbak nálad, törődj bele!
Lehet több motort szedett szét, de kevesebbet rakott össze...ez a nagy duma
Sajnos nekem is, meg egy gázelemző :) Ma motorok voltak. :)
LOL Én már 4. éve tanulok az autószerelő papírra, de még hátravan 3 . Ettől még nem mondanám biztosra egy ismeretlenről, hogy kevesebbet látott motort, mint én. Sose tudni.
60-as és 80-as évjáratú dt50, az alma meg körte :)
Tudom, nem helyes amit írok. De szarni kell a kresszre. 85-ös meg 1-es főuton "elég" nagy a forgalom, ha valaki ismeri. Lehet menni 50-el simán. Csak nem kell lehúzódni, mert beelőznek, hanem kicsit középen menni, szélén, de pont annyira hogy ne előzzőn be, ne menjetek 3-an egymás mellett.
Pl amikor Simson találkozókra is mentem, totál kivoltam kattanva a végére, hogy menynire fostak országúton menni. Mások motorjai miatt 50-el mentünk. Na amikor hajnalban minden teherkocsi után meg kellett állni pihenni, akkor hagytam ott a faszba a társaságot és mentem tovább egyedül.

"Szóval miért rizikósabb egy papír nélküli 125-ös DT, mint az én 50esem?"

Mert nem vagy stohl andrás, meg császár előd és ha balesetet okozol vagy okoznak önhibádon kívül neked, úgy megkúrnak, hogy még mikor ide beírod a forumra az ország másik felén is rossz lessz olvasni.
Ha nincs papír, nincs országút. Ez alap.
Örülök hogy egyget értel.
Nah én léptem mert holnap meló van, nem motor, ahenm autó
Csáó mindnekinek
jóéjt
"Vele egykorú Dt50-et nem tudsz összehasonlítani, mert igaz volt, de azokból egy szál sem maradt fenn". Nekem akadt mégis egy körtém. ...vagy almám?
Hát mégis úgy apriliázol, mintha ismernéd.

" hidd el barátom"

Ezt azért kikérem magamnak :)

", több motort raktam már össze és bontottam szét mint te "

Ebben egészen biztos voltam. :)
Amikor a 40-es táblánál 75-tel mentem a külső sávban és ledudáltak az útról, akkor elgondolkodtam mit szólnának, ha szabályosan 40-nel mentem volna, a másik amiről elgondolkodtam, hogy MO-n gyakorlatilag nincs modern segédmotor-kerékpár. Önerejéből sík úton 45kmph-nál ha többet megy már mehet az A1-be. Szóval miért rizikósabb egy papír nélküli 125-ös DT, mint az én 50esem?
EZ nagyon rosz duma volt
He he. Őszinte elszek, kicsit hazudtam, apukám motorszerelő, én cska a segéd avgyok. nekem lassan autószerelő papírom lesz:)
De nem vok ovodás hogy itt mutatom meg a tudásom, hidd el barátom, több motort raktam már össze és bontottam szét mint te megnyugtatlak nem tudnál megfogni benne. jah és enm vagyok a rotaxra szakosodva
jóééjt
:) Félre ne érts, csak almát hasonlítnk körtével :)
Jaja, olaszok elég szar egy power megoldást csináltak a minarellinél a yamaha dt-be, itt elég sok gond van vele a fórumozók körében :)
Ezért is ment az 50es rx 1 hét alatt a háztól:)
Én szerintme tanulnunk kéne Milottól, mesélje el már nekem mik vannak a 125-ös meg a 250-es apriliák belsejében :)
Meséljen kicsit a rotax122-ről :) Ha már egyszer motorszerelő
Őszintén szólva csak leszögezni akartam pár dolgot, mielőtt válaszolok érdemben a kérdésedre. Nem volt ott semmi sértő vagy szívbe markoló.
Mindnekinek más motor jön be, mindneki más kategóriát szeret, és mindneki más tipust, valkinek fontosabb a teljesítmény mint pl a fogyasztás, és még sorolhatná, valakinek a kinézet fontosabb bárminél. öszeségében a Dt nem rosz motor .
Vannak motorok amik papíron jók, csak sokat szeretnek álni az emelőn . nah ez nekem pl nem jön be, inkább ne keljen hozzá nyúlni, nekem ez nagyon fontos.
Ezért 10x különb egy Simson 3.7Le-je, mint egy am6-os minarelli blokkos 6-7Leje. De hát ez csak ott számít, ahol presztízs az, hogy 65 helyett 75-el megy a szekér :) Szerintem k*rvára mindegy :) :)
Apa kezdődik XD
Ez így van,nekem pl sokkal fontosabb a karakterisztikája...
Nem, de úgy állítottad be :) Eleve kérdeztem, amire te megsértődtél :)
Mindkét évszám éppen olyan poénos :) Csak hát megint az a fránya simsonozoás, amit megint én kezdtem biztosan :)
Nem csak a teljesítmény adja meg egy motor értékét, bár kinek mi.
Nah midn 1, nekem ilyen emberekhez nincs kedvem akik nem értenek a motorokhoz. és ilyenele szórakoznak Nem bántom a simsont, de tudd hogy mihez hasonlítod Nah mind 1.
akárhogy próbál meggyőzni, én maradok a 125 ös DTr-em nél