Szerintem azt tiltsuk ki, aki hozzászólásokon belűl legtöbbször simsonozott :) :) Szépen sorban :)
A Simsonozás a ti szokásotok. Csináljál Ctrl+f-et :)
És láss.
Bár nyilván a kereső is köcsög elfogult simsonos :)
Ezt hol cáfolja bárki is hogy így lenne?
Itt oldalakon keresztül az megy, hogy a "dt" mennyivel jobb mint egy simson. Önigazolás igazolása :)
De gondolom menne haverod egy 250-ös jó állapotú YZ-vel, két 125-ös Dt-t is adna érte, meg grátiszba a 80-asat :) Mert ő olyan szempontok alapján választ, most erre mégis mit mondjak? :)
Ha van YZ topik és ott hasonló önigazolás kezdődik, akkor kb ez mehet:
Az YZ az egy komoly motor, Dt-hez meg jó a csapágylehúzós lendkerék leszedés is a parasztoknak, nekik jó mert elmegy az arol2t-vel is.
Anyire értelmetlen, minek egy Dt-t hasonlítani egy simsonhoz, felesleges. Egyértelműen egy dt jobb. nem kell itt vitatkozni 100 emebrből 98 aztmondja hogy dt, akit meg nem lehet meggyőzni az marad a simsonnál. Ismerősöm ment a 125ös dt- el, másnap már el is adta a simsonját, vett egy 80 as dt-t, aztmondta hogy 2 simsont is adna egy 80 as dt-ért. ez egy példa volt.
Én még két éve a legelső kiadású DT50-nel jártam, ha nem felejti el egy illető az olajcsövet visszanyomni a helyére ma is meglenne, 50-eshez képest nagyon ott volt a szeren. 2 személlyel a szőlősorok között az alföldi mély homokban 3., negyedik sebességben kis fordulaton elment, ritka volt, hogy lejjebb kellett váltani. Egy 1979-es szimónál nem volt igazán bonyolultabb, kevesebbet evett, jobban ment(pedig ugyanolyan széles sávban teljesített, lehet a mustang kipuff is közrejátszott :D ), stabilabb volt az úton, erősebb volt a váza, alkatrészek beszerezhetőek ugyanúgy, igaz drágábban, de legalább nem papírnehezéknek se jó cuccok voltak a boltokban 80%-ban. És "csak" annyira volt túlméretezve, hogy a 80as blokkját kapta mindenestől, csak a henger volt 50-es (plusz az ezzel járó dolgok)
Ez egy olyan gyenge ócsároló kérdés volt, hogy magamat aláznám meg ha neked erre az álltalános iskola 2. -3. osztályban illő mentalítású kérdésedre próbálnék választ adni.
Most miért kell falusizni?
A városi még a csavarhúzót sem ismeri meg. Nyilván emberi hülyeség lefeszegetni egy lendkereket. De a "városi" csak azért nem teszi, mert ahhoz is hülye, hogy erre rájöjjön, nem azért mert okos :) :)
Azonos minőségű, gyárival megegyező alkatrészekből nem hinném, hogy olcsóbb lenne a simson generálozás. Persze szarból nyilván az.
Számomra komolytalan a DT 80...de komolyabb mint egy simson. De jó lenne megnézni, hogy miből is indult ki a vita!
Asszem abból, hogy egy simsonnál tök leszarja a sok falusi, hogy csavarhuzóval szedi e le a lendkereket vagy egy lehuzóval. És az emberkék többsége a DT-nél már nem csinál ilyet mert egy KOMOLYABB motor és nem talál hozzá mindegyik méktelepen egy lendkereket...valamint nem kerül annyiba a felujitása mint egy DT 80-nak...és nem gonodl olyanra a sok falusi, hogy mennyire káros a főtengelycsapágynak a főtengely ütése...
Neeem, neem úgy van. A DT az egy remekmű.
De azért megkérdezném, igazán válaszolhatnál rá. Milyen hasonló enduro motort kéne ahhoz vennem, hogy ne tartsam annyira, mint egy 125-ös Dt-t? :) Mi van a Dt alatt? :)
Nem azt mondom, hogy jobb. Csak azt, hogy a te szempontjaid alapján nézve a te dt-d is egy komolytalan motor, éppen olyan, mint amire a Simsont tartod.
Ismétlem, a te szempontjaid alapján.
Most mitől jobb?
Bár nézhetjük onnan is, hogy miből jobb, csak le kéne szögezni, milyen szempontok alapján. :)
Nekem ne mondjad akkor sem, hogy egy simson jobb mint egy 80-as DT. Ki a rákot érdekel hogy ki mire becsüli meg mikor évjárat!? Szolgáljon ki és teljesítse azt amire ki van találva és amire vettem!
Bakker. Miért kell hasonlítani a totál más dolgokat, a simson azért simson, mert a hozzá kapott szerszámkészlettel, alapvető technikai érzékkel működőképessé lehetett tenni, szinte bármi hiba után. Még ma is megdrótozzák azt jóvan. Teljesség igénye nélkül. Pusztán, hogy kielégítse a funkcióját. Nem is volt akkoriban hova elvinni megjavíttatni, meg miből. Népmotornak tervezték, legyen elnyűhetetlen, és egyszerű, mint egy bot. Minél kevesebb hibaforrás. A DT az én szememben 1000x többet ér, mint akármilyen szimó, mert előszereteti értéke van. De magyarhonban akkoriban nem élt volna meg egy DT, beszart volna rajta valami, aztán mehetett volna a telepre, mert közelben sem volt hozzá alkatrész és szakértelem az átlagemberek között. (ezutóbbi ma is áll.) Miért van akkor még mindig szimó? Mert ilyen a magyar gazdaság, ha mindenkinek 1,5 millió Ft-ja lenne fölösben motort venni, nem járnának szimók. De ez van, kell az olcsó a pór népnek. Akinek meg telik drágára, az örüljön neki. Van a családban egy suzuki eco, 40-nél többet nem nem megy, de legalább 1 - 1,5 liternél többet nem eszik. A blokkja gyakorlatilag egy főtengely és egy röpsúlyos kuplung. Még olaj se kell bele a benzinhez keverten kívül. Akkor az is elavult? Vagy csak arra tervezték, amire?
Még anyit.
Mind egy hogy kienk mi van, egy a lényeg, mindneki azt szereti amilye van, és amire telik. Nekem is van simó is Dt is, mind 1 meikel motoroziok, mind 2 őt élvezem. ha valakinek egy babetára telik, az is valami, valaki még aztis írigyeli
megmondom őszintétn, annyira szertek motorozni, hogy tavaly órákat verettem a kunságban egy szaros babettával, mert ott csak az volt. És az is tök jó dolog volt..
Mi a mellébeszélés? :)
Most azt akarod bizonygatni, hogy neked egy régi fos motorod van, ami motoros körökben zéró becsülettel nem bír és hogy nekem még ennél is régebbi fos motorom van, ami még annyi becsülettel sem bír? :)
Ezen megy a harc? Mert ez így van :)
Tudod, vakok közt te vagy a félszemű :)
Egyszer megkéne nézned egy 70-es évekbeli malancát, aztán akkor lehet kicsit helyrerázódnának a dolgok, mert nem értenéd, hgy a 90-es évjáratű yamaha miért tűnik mellette egy elavult fosnak a műszaki megoldások színvonala miatt :) Aztán akkor tán helyére kerülnének a dolgok.
A Simsonozás a ti szokásotok. Csináljál Ctrl+f-et :)
És láss.
Bár nyilván a kereső is köcsög elfogult simsonos :)