Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jaja, ez így van
RX az osztrák rotax (122-123) blokkos, a Dt meg olasz

250-es blokkal kapcsolatban lenne egykét kérdésem, mehet? :)
Teljesítményben azért felér egy nem is annyira agyontunigolt egy 80ast...:) Aprilia meg hülyeség ,h sz@r....1szer kell megcsin normálisan és akk ugyan úgy nincs semmi probléma vele! Volt rx,rally,wind...
Figyelemre méltó az értő olvasásod. Szóval szerinted ha a hároméves Rubik-kockámat egy hároméves rc autóval hasonlítom össze - mert a fennálló körülmények korlátozó mivolta végett ezekkel tudtam megvalósítani az egyidejű összehasonlítást - akkor ebből kétséget kizáróan következik, hogy nekem nem számít a gyártás kezdete, ellentétben az én példányom életkorával? Amúgy szerintem a Dt125r esetében kevésbé felkiáltójeles a 2008, mint az S53 esetében a 2002.
Akármi is lesz meg akárhogy tuningolják a simsont, sosem fog felérni még egy alap 80 as DT vel sem szal enyit erről
Hát sok siekrt az aprilliához. Koma kismotor szerelő vagyok, elválalok 125 ös mocikat is néha 250 est is, de Apriliákal minden héten találkozom:) Sőtt hétvégén is jön egy rx Jobban megy mint a dt- de nem cserélném el nem azzal akarom eltölteni az időm h minden nap szerelem
Van még a gazdaggyerek, az RS50-ről ül át RS125-re, 250-re, aztán gixerre. De ő nem koszolná össze cipőjét egy DT-vel :) Oda azért nem alacsonyodik le :)
Ott a pont, ezért ne hasonlítsunk egy Dt-t egy Simsonhoz.
Sok fiatal srác simsonról dt-kategóriára vált, már egy 80 as is nagy különbség nekik, szóval ezt hagyuk is, mert felesleges vitatkozni.
A válazs egyértelmű
Hát áldjon meg a sors, sok "jó" japán motorral. Kívánom neked.
Volt egy szakadt simsonodamit feltehetőleg nem újonnan vettél, meg van egy dt-d ami jelenleg megy, na ne ebből induljunk ki kérem. :)
Itt páran abba a szakaszban vannak,amikor a tanulósmotor babetta, meg simson után átülnek a nagy yamaha termékére, azt gondolván, hogy végre van egy "igazi" motorjuk, mert hát az yamaha, világbajnos a gp-ben, meg r1, meg yz, meg akrámi :) És itt leragadtak, ennél a fázisnál. Most itt páran itt tartanak :)
Szerintem nem feltétlen azt akarják bizonygatni,hogy a dt egy Isten! Furcsa világban élünk érdekes mód a motorozó suhancok 99,9%-a cimcony után dt kaliberű motorokra ül át! Miért van ez így? Ez sztem mindent el is mond...
Persze ez egyértelmű, a dt-től sokkal jobb motor van. rengeteg.
de egy simsontól nehéz roszabat találni
Olvasd el amit írtam. :) Vagy ha elolvastad, akkor értelmezd :)
Ez arról szól, hogy egymásnak bizonygatjátok, hogy mennyire jó motor a DT :) Úgy legyen :)
Mi megy itt? Nevetséges nem értelek titeket, na mindegy.
Ne foglalkozz már vele, felesleges, nekem van mind 2 ő, d eze már vicces nah midn 1
Ezt jegyezd meg, hogy majd hogy gondolsz a dt-re, amikor komolyabb motort veszel :)
Ahamm, akkor neked nem a gyártás kezdetének dátuma, hanem a te példányod dátuma számít. Akkor nézzünk meg egy 2008!-ig gyártott hitech DT125R-et
Biztos afrikának, meg ázsiának, meg dél amerikának gyártják őket
Jobb hát...de látom te is szabadulni akarsz tőle!

U.i.: a simson jó motor, jó ha van de jobb ha nincs!
De a kérdésedre a válasz: Nem, nem 60-as évek beli DT-m volt.
Már kezd vicces lenni. tudod mit: asimson sokkal jobb imint a dt, és 100 szor többet ér, csak menyl már aludni4:) jóéjt!
Mint írtam, 1979-es simsonhoz hasonlítottam. Nem látom az előzményekben, hol volt szó 60-as évekről. Összehasonlításomban inkább az én volt DT-m és, egy nála 9 évvel modernebb S51B De lehetett volna egy simson.hu szerint 2002-ig gyártott hi-tech S-53 is.
Nah Emberek! Én befekszem a dunyha alá! Majd holnap beszélünk! Jó cakkkkát!


Hallod...ha a Kedves DÉÉÉÉÉTÉÉÉÉ Társaság hajlandó lesz összeszedni magát és rendezünk vmi összeröffenést el kell jönnöd neked is!
"Kurva picsázásért" mondjuk már voltak kitiltva innen szerintem
Pontosan! Lázadjunk a kereső ellen is!