Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ahogy nézem, agytekervény számban az itt írók közt Te elég jó vagy!
én szarok rá hogy simó ide dt oda..!nekem van mint2 hála istennek !és mindkettő ugyanúgy szeretem..azért a DT után nagyon jó egy kicsit visszaülni arra a motorra amin mindent tanultam!én a simsont is nagyon szeretem nem azokat a tuningosat hanem nekem az enyém bőven megfelel!meg lehet nézni mint két gépről van kép az adatlapomon!és felőlem ha akartok véleményt is írhattok
sziasztok.
Látom elégé öszehangolódtatok. Dt vs Simson?
Nekem volt midn 2 ő. egyiket sem bántom, de azért egy dt-hez ne hasonlítsunk egy Simsont. Külön kategória... Igaz a simson nem mai gyerek, de egy dt-t azért más motorhoz kellene hasonlítani, nem egy Simsonhoz. Lehet egy Dt hamarabb meghibásodik, mint egy simson, de nézük a technológiát is, mintha egy számítógépet hasonlítok egy pénztárgéphez.
Én úgy vayok vele, jó motor midn a 2 ő, de egy DT-t ne hasonlítsunk simsonhoz
az meglehet
Sziasztok!
Matrica készítéseket vállalok!
Autora,motorra,bármilyen járművekre,kirakatokba,falra stb.....
Egyénileg méretben,színben,formában!
Kivéve színátmenetes és fényvisszaverős matricákat!
Motor logokat,kínai és Japán jeleket,felíratokat,ábrákat...stb..OLCSÓN!
Ha érdekelj keress bátran!
Képeket esetleg az eddigi munkáimról az adatlapomon megtekinthetsz!:
Msn: gubazoltan15@hotmail.com vagy E-mail: mitozozi@citromail.hu
MINDEN e-MAILRE VÁLASZOLOK!
Nem érted mire szerettem volna kilyukadni:)
már megint kiragadtad a lényeget, és a szokásos "mellébeszélés". valami új?
pont ez az, valaki most is világbajnok gépnek tartja.
Jajj, megszólalt a Dt tulaj, akinek legoptimálisabb esetben egy 80-as évek végi fejlesztésű yamahája van, 2010-ben, hogy oda ne rohanjak
Cirka 20 éves konstrukció
ja, többike nem tudom ,hogy vannak vele, de én szívesen látnálak téged GI, és Emzoli ,pl. a tavasszal esedéked dt találkán.
De ne azt nézd már, hogy most mi van, hanem akkor mi volt:) Ez olyan mintha a 70éves öreg nénit hasonlítanád a szomszédból a 20 éves barátnődhöz:) A maga korában a szomszéd néni is jó nő volt
nem szeretnék sértő lenni ,pedig attól tartok az leszek.. egy vödör ,friss, meleg, erősen szagos kutyaszéklet mellé is le lehet tenni egy szép gyémánt nyakéket.
na kész a dt-m,király nagyon.várom a tavaszt
igen ,1965 ben volt az év autója.... 2010 van, nee
Szeretnék neked örömet okozni. Ha megnyerem a lottó, veszek egy détét, felgyújtom, átmegyek rajta autóval, majd mivel mind ezt HD minőségben felvettem ,kiiírom valami drága dvd lemezre, és eljuttatom hozzád ajándékdobozban. Majd megadod a címet ,ha bejön az 5 szám?
Nem kell konkrétan Simson szónak benne szerepelni, csak olyan emberi hülyeségnek, ami mellett szó nélkül elmenni nem lehet :)
Alapvetően az S51 pl nem 86-os fejlesztés, de egy vele egykorú fejlesztésű yamaha mellé nyugodtan odatehed a Simsont. De tényleg. Akár egy régi MTX-et.
A Lada is jó, 70-es években fiatként az év autója volt. 70-es évekbeli fejlesztés. Abban persze igazat adok, hogy 90-es évekre már őskövületnek számított.
ebben van valami... ,legalább színes ,és pörög a fúrum. A dt topikban legalább nem mindíg a fos détékről van szó, hanem néha legalább rendes motor is szóba kerül.
Mitől lenne komoly? Nem egy kategória.
Közuti enduro kategóriában, mert ez ugye a yamaha dt fórum, ott egy honda cr az nemhogy komolytalan, hanem egyszerűen minden szemszögből alkalmatlan motor.
Nem egy kategória.
Felesleges összehasonlítani.
Ott hogy CR-ekhez hasonlóakat akar valaki művelni egy DT-vel, vagy az ad összehasonlítási alapot számára, ott szintén a fejekben van a baj.
Hogy teljesen objektívek legyünk, azért el kellene mondanom, hogy a dt-k is éppen úgy a nem komoly kategóriába tartoznak. Azt azért leszögezhetjük, hogy egy felújított csillogó komárnak is nagyobb presztízsértéke van motoros körökben ma magyarországon, mint akármilyen csillivilli dt-nek.
Persze aláírom, hogy az átlag kocsmábajárós komárt még annyira sem tartják, mint az átlag dt-t.
Nullával való szorzás eredménye mindig nulla. Szóval ha a lepukkadt simson egy nagy nulla, akkor a dt max két nagy nulla. Mindenféle sértegetés, meg baszogatás nélkül, de terepmotorból nem tudom mit kéne vennem ahhoz, hogy elmondhassam, hogy a yamaha dt színvonala alatt legyek :)

Ez a csapágylehúzóval leszedjük ,meg lefeszítjük a dolgokat sosem azt jellemzi, hogy milyen a technika, minél megy el. Az ostoba embereknél megy el. Ez emberfüggő. Emberi hülyeség mércéje.
Már egyszer beszéltem róla, tudod yamaha dt kaliberű motorba jó az arol2t is sztori, minek bele jobb? :) :)
azé ha összevetsz egy 1986 os évjáratú Simsont, Mtx-et ,Dt-t vagy más pl. Japán típust, és a Simo-hoz viszonyítasz, akkor én igencsak komolynak tartom még ezeket is. a sámson egy elmaradott, már saját korában is másokhoz képest elavult ,bár olcsó a-b be jármű. Az ,hogy valaki ennek a fanatikusa, az egy dolog, az Ő dolga. Személy szerint nem értem mi benne a jó, ahogy pl. a Zsiguli fanokat sem, de senki sem egyforma amikor a zsigulis kezdi fikázni a suzukit, akkor szoktam kicsit mosojogni, és ráhagyni
sziasztok.
Valaki segítene nekem, Van egy 1996 os DT r 125ccm es endurom, a pover nem volt bekötve, most vettem hozzá egy pover vezérlő motort, csak nem találom a hozzá való vezetékeket. A vezérlő motorba 3 vezetk megy be. ha valaki tud kérem írjon nekem.
előre isköszönöm:)
Örök cimcony védöök!
Szerintem GI-nek és emzolinak van több beépített jeladója több fórumon is, és ha olyan betűket ütsz be, amiből ki lehet rakni a cimcony szót, náluk egy piros lámpa felvillan, és beindul egy háborús légvédelmi sziréna.
A számítógép bekapcsol, és egyből arra az oldalra ugrik, ahol vélhetően a "csintalankodás" folyik.