Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja, ha nem a szakszerű közép lehúzót használja valaki, hanem a széleknél fogva, vagy feszegeti, biztos szép kis ütést lehet beletenni:(
Ez még a simsonál meg a rometnél elmegy.. de egy DT.nél nem csinálnám meg az tuti.
mi csináltunk a két furatba lehuzót. Középen 10 es csavar meg fél centis lapos vas. Elhajlott...nem jött le.
vagy mégegy megoldas de nem ajanlom kettö csavarhuzo meg egy pontozo nem tud valaki elado kipufogot nem poveres
Bírom az ilyen tanácsokat...

Azzal ne próbáld meg levenni. Simán elcseszheted vele a lendkereket. Igazából 1-2 ezer forint egy lehúzó. Nekem is van itthon valahol egy.
hogyan csinálod körmös lehúzóval? hova akasztod be? ,mert itthon van 3 féle körmös lehúzó, de azokkal lehetetlen levenni az enyémről. Egy adaptert lehetne hozzá csinálni, ami pl. a két furatba kapaszkodik. Legalább is az enyénél ez a helyzet
d.i.d 125 szemes
szerintem körmös lehuzo én aval szoktam levenni nekim is dt 125 van
Szia!
Nincsen nektek benzincsap tömitésetek DT80-hoz?
Én azt mondom neked hogy valószínű keveset kap a gép, ugye azért már 0 fok körül van átlagban, ilyenkor a hideg levegőhöz több benzin kell, igazából ha nagyon nem értesz hozzá akkor hamar meg tudod ölni a gépet. Egy 2 ütemű motornál a hűtés jó részét, és a kenés egészét az üzemanyagból kapja, ha ez arányaiban kevés, akkor könnyen besülhet a motorod, és az bizony sok pénz...
Elég alaposan leírtad mit-hogyan kell csinálni!
Itthon megpróbáljuk, aztán ha nem sikerül majd hívlak!
Köszönök mindent!
Üdv: Romesz
sziasztok!
Akinek dt-125-e van az írja már meg milyen típusú lánc kell rá és milyen a mérete. Nagyon fontos lenne.Köszi sziasztok!
de a kályha se rossz
Disznópörzsölővel a legtutibb
Nem olyan nagy ügy kiégetni, otthon is simán kivitelezhető, ha van pl. kézi gázmelegítő + kompresszor /vagy rakéta porszívó ,én ezzel csináltam/ ja ,és este csináld, mert brutál füstöt csinál, és jól néz ki ahogy izzik
Hali! Mivel nem azonos típusú a Te géped az enyémmel, ezért szerintem előbb szedd szét, és utána vásárolj be. Én itt nálunk az SKF boltban vettem mindent. A lenkerék anyát ,ahogyan Apuci írta, úgy tudod meglazítani, vagy célszerszámmal /arra való rajta a két furat/ a leszedése okozhat ,gondot mivel lehúzó kell hozzá. /27*1 fordított menet ,pl yamaha jog robogóké jó hozzá/. Az én blokkomat egy ismerősöm vette ketté erre való szerszámmal, de akkor pont nem voltam ott tehát arról nem tudok érdemben nyilatkozni. Szerintem ,ha nem megy a széthúzás ne erőltesd, vidd el egy szerelőhöz ,hogy rántsa szét. Sok sikert!
köszi szépen, megpróbálom így! Valaki vállalja, hogy kiégeti a kipufogóm? természetesen nem ingyen kérem
Yamaha dt 50 1991 17W
Fogj rá a lendkerékre, szíjas, vagy láncos olajszűrő-leszedővel.
Szia.
Szerintem túlnyit.
Ha visszafelé állítasz rajta, talán erősebb lesz lent.
De csak levett kipunál csináld, hogy ellenőrizhesd!
Kontroll, állítás-kontroll, állítás.
Stimm?
Nem ebből élek, ez nekem hobby.
Tartom a licitet.....
Ha ki akarod hozni, itt a számom: 20-3308-392
50-es DT-ben is van párféle, pontosíts.
Szia olvastam a hsz-od, nekem 50-es dt-m van, a csapágyak és szimeringek ugyanazok vagy van eltérés a két motor között? ha nincs akkor eltudnád küldeni a csapágy és szimering méreteket? a blokkot hogy húzzam szét, lendkeréknél lévő anyát hogy lehet meglazítani, a kuplungot már szétszedtem nem szeretném újra összerekni! ja és még egy jó boltot ha tudnál ajánlani az alkatrészekhez, előre is köszi


Láttam, hogy pesten laksz én Százhalombattán, tavasszal vagy később szervezhetnénk egy kis gurulást!
Ez jobb:D
Hello Apuci!
Lenne egy olyan kérdésem hogy nekem jól nyit a power?:D
Adatlapomon van video is:D
Köszi a választ:D