Hát Zoli azért ez van. Simsont azért másra találták mint a kis dtket, komolyabb vevőknek mint akik a simsont vették(tudom, sokszor túlméretezett a simson, a dtben meg még kompressziót is kell mérni)
Neten keresel tömikekészítőt, elküldödneki, megbezséled, visszaküldi örülsz.
Ha csak a klingerit cucc kell, az eléggé szabványos szok lenni, vizes bóótban mint után találsz.
HA valami spec domború, izé eseglet, akkó megrendelős.
Komoly motor az CR125től kezdődik nálam. Itt az ár/használat dolgot értettem. De lehet máshol máshogy van, de nálunk a mék telepeken lehet találni elég értelmes simson dolgokat...és nyílván egy DT vagy hasonló motor alkatrészit (amik még jók is) nem nagyon találni.
Szerintem Ő arra gondolt, hogy a 50/80/125 dt a komoly motor. Ami azért elég vicces dolog. Bár a 125 ccm tanít engem is jelenleg és nem fordítva, de a komoly motor máshol kezdődik.
Nem akarok veszekedni...de a sok falusi, meg városi nép számára a simson az nem "komoly" motor. Hanem egy boltba járó kétkerekü szerkezet. Teljesen mások vagy Ti...akiknek igen csak sok pénze áll benne...nem 20-30 ezer, meg nem egy csörgő zörgő szarotok van ami tényleg csak arra jó, hogy boltba menjél vele. Remélem érthető voltam.
Persze simsonnál se megy el...meg semmilyen motornál se...csak simsonon elgörbül a lendkerék..kicsit körül néz az ember a sufniba azt talál hozzá..de egy komolyabb motornál már neccesebb.
Ha csak a klingerit cucc kell, az eléggé szabványos szok lenni, vizes bóótban mint után találsz.
HA valami spec domború, izé eseglet, akkó megrendelős.
:)
Hadjuk.
Egyrészt tönkremegy a lendkerék (elgörbül) másrészt a csapágyat sem illik ütögetni.
Mind1. Azért szívesen kölcsönadom