Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ráadásul azt írtam, hogy úgy tanultam meg, nem azt, hogy még mindig lógatom a lábam.
simson? Sztem nem olyan kicsi az én Dt-m se.
Szia 1500ft.
Nem tudom mennyit érhet,biztos van valami ötleted hogy mennyit szeretnél érte kapni!?
yahzee@freemail.hu címre írj...ha lesz időm, vissza fogok írni ;)
Írj egy mailt és elküldöm. Nem akarom itt alváz és motorszámokkal teleszórni a fórumot. vdani666@gmail.com
Üdv!
Van Yamaha DT125R-hez:
-1db első JTF558.16 lánckerekem
-1db hátsó JTR839.57 lánckerekem
-1db JT 428H erősitett 134 szemes láncom (gyári láncméret)
ZSIR ÚJAK még ki sem lettek bontva!
Ezeket egybe adom, együttes ára 7000ft

Van még egy rossz power szervóm ami alkatrésznek jó.Jó benne a motor, a végállás érzékelő, fogaskerekek, csak az elektronikában egy IC halt meg
Ára 4000ft
Utánvétellel vagy előreutalással is elküldöm
Szia. Baz megye mondj egy árat és megbeszéljük. Jó állapotban van amúgy.
Gyújtásnál keresgélj. Nagy előgyújtás.
Nem tudja valaki miért van az hogy a dt visszafele indul el ? nagy a baj ilyenkor ? vagy egyszerűen megoldható?
Mennyi lenne az ára? és merre vagy megtalálható?Milyen állapotban van?
multkor mondtad ,h a yamahában 1700 vagy mennyi.
Igen, 600as XT-vel egyezik. Itt van. Lehet drága, de egyszer kell megvenned és nincs szopás vele szerintem
Őőő nem tudom. De TT-ken, XT-ken is ilyen van.
Más mint a 125R-é?
Hol tudnék venni benzincsap tömítést?
Megadod a körülményeket és megmondom.
simsonnal könyebb ha hátra ülsz és egybe... de ez kicsit magasabb és biztos nem tenném le a lábam 1. könyebben elkopoik a cipőm talpa 2. rálépek a fékre. És meglátod hogy 2be könyebb kerekezni mint 1be csak próbálgasd
De kinek így kinek ugy
Bóóka! XDXD
Szia. Van eladó használtan. Ha érdekel írj.
viktormotor a leggagyibb kinai hulladékot árulja arcátlanul drágán.
Hali
Hol lehet szerezni DT-hez kilométreóra meghajtó műanyag kereket?
Vettem eggy ilyen szettet : http://www.viktormotor.hu/port...
De köze sincs hozzá nem megy be a helyére!
menyiért?:D
Amúgy ha már jól tolod a wheelie-t, egyesben sem forogja túl magát, nem kell gyorsan menni. Kis sebesség, kisebb kockázat. Lassabb események. Az 50-esemmel amúgy a végére 3.-ban kerekeztem. Emezzel az újjabbal meg nem tudok normálisan, teljes más a karakterisztika.
Én a helyedben nem a váltót félteném xD "kuplung nagygáz kuplung ki ... kicsit megrántom és hátrébb csúszok" de azért simán kijön kerékre
Én úgy tanultam meg, hogy teljesen hátra kiültem, 1.ben nem is kell akkora gáz se neki, nem kell kib*szni a kuplungot és kerékre áll, az a 10-15-ös tempó meg épp elég elsőre, én ott lógattam a lábamat, sokkal könnyebb úgy egyensúlyozni, és ha gáz van, 10kmph-nál még lábbal is vissza tudtam lökni a gépet előre, ha más nem futottam mögötte :D