Jó akkor műkszik az elektronika.
Le kell venni a fedelet, ami a hengerfejen van baloldalt, amibe a bovdenek mennek.
Beindítod.
Mikor beindul, a tárcsa hátrafelé fordul, óramutató járással megegyezően.
Mikor gázt húzol, előrefelé kell fordulnia, órával ellentétesen.
Namost ez visszafelé fog elvileg.
Meg kell fordítani a bovdeneket.
Utána beállítani a povert.
Kipu le, gyújtás fel, és beujjazol.
Elvágólag kell lennie a povernyelvnek a hengerfejben, magyarul nyitva.
Ha nem, a menetes orsókkal beállítod.
Összerakod, oszt húzd neki!
De ha kihozod megcsinálom neked, mert lehet az elektronikában a végálláskapcsolót is át kell fordítani.....
így van amikor először teszem gyújtásra akkor3 ha leveszem megint fel egymás után többször akkor, van amikor 3 szor és van amikor csak 2 szer, nem tudom van-e ennek jelentősége.
Igazából kb 1 éve vettem és akkor az előző tulaj azt mondta hogy gyári elektronikus fojtás van benne ha lehet neki hinni.
Azóta úgy nem nagyon foglalkoztunk vele mert csak 50 esre volt jogsim és csak itt környéken motoroztam papírok nélkül, idén júliusba tettem le 125-re a jogsit és úgy voltunk vele ogy majd télen megcsináljuk(megcsináltatjuk).És múlthéten jutottam el addig hogy elkezdjem feltérképezni az információkat.Jelenleg is ebben a fázisban tartok.
Álló helyzetben lehúzod nyélre, meddig forog le?
Cdi-s tiltás nincs benne, le kéne forogjon 6.-ba is....
Ha gondolod hozd ki Gödöllőre, és hét végén viheted....
Esténként kipuccantok mindent, megkeresem a hiba okát.
Valszeg karburálási probléma lehet....
Amúgy ezt régóta csinálja, vagy nemrég kezdte?
az előzőt szépen elmostam, majd két vége összehegszt, és itt figyel a szobámba. csak ha bármi olyan történne a ház előtt, parkolóba ,akkor legyen mivel lemennem....
16-57 a gyári áttétel.
Nekem az SM szetten 15-55 van a 2 személy miatt, de így is simán leforgott 100-110-ig.
"Anyuci" mostanában nem motorozott velem a műtéte miatt, így vettem késő ősszel egy 17-es lánckereket előre, hogy magasabb legyen az utazója.
Viszont így hogy kitoltam a váltáshatárokat, így már érezhető, hogy nagyobb az áttételi különbség 5. és 6. között.
Ezzel a konfiggal le kell húznom 5 -be 100-110-ig, hogy utána vigye rendesen tovább.
Nem csodálkozom, hogy nem bír leforogni....
Régebben beszéltük, hogy mosás ,vagy eső-tócsázás után szeret berohadni a hátsó fék-kulcs. Ma ezt is szédszedtem és megállapítottam ,hogy jófej srácok voltak a ki japik ,mert tettek a az alaplap fékkulcs furat külső részére egy tömítő-szigetelő filc gyűrűt. Csak szerencsétlen már szétment, és nem tömít semmit, ezért ázik ott be. Be kell ide tenni egy szimmeringet /20*14*5/ és már is lehet tengeralattjárózni
Hát igen durván 95 környéke a vége, nem rosszból de szerintem nem az a baj.
Szerintem itt félreértés van mert ha nem tud kiforogni 6. ban amit te mondasz attól még a többi sebességi fokozatban fel kéne pörögnie tiltásig(elvileg)legalábbis 1-2 ben. Na most az enyém nem csak 6.ban tilt hanem 5.ben is de akkor kicsit magasabb fordulaton 6.hoz képest kb 500ford/perc. Illetve a többi fokozatban sem lehet 8000 fölé forgatni. Minnél alacsonyabb a sebességi fokozat annál magasabb fordulaton tilt(szóval fordítottan arányos).
És még annyi hogy amikor úgymond"lefojt" akkor nem az van hogy vége van a motornak és nincs ereje, hanem belehúz a "fojtásba"(úgy értem, hogy még menne )
Remélem elég alaposan le tudtam írni.
Köszönöm az infókat.