én ugyszoktam hogy 1.be tökfölösleges felvenni mert ott ulforgná magát a motor.... 2.ben ilyen 30körüli temponál kuplung be nagygáz kuplunk ki és egy kicsit megrántom a motort meg hátrébb csúszok. simán kijön kerékre, lehet is fayán tartani holtponton csak nehogy sokelgyen, aztán ha összejön akkor ellehet váltani a levegőbe :D de akkor nem lesz hosszú életű a váltód
Én egyszer szépen megfogtam a holtpontot és mentem olyan 150 métert kb aszittem megyez nekem és egy kis gázzal hátra is estem. tehát lábad a féken
Te ha nagyon szépen megkérlek, akkor meg tudnád kérdezni az én motoromat is? Mert van egy hondám, és érdekelne hogy mennyire lenne nehéz forgalombahelyezni.
Jah, és nézem a képeid...ha erre használod a DT-t ami a képeken van, akkor sürgősen újíts be egy csizmára! Meg egy páncélra! Nem fogod megbánni, viszont ha nem veszel, azt megbánod!
Rengeteg gyakorlás... meg még egyszer annyi...
Én a helyedben puha földes úton gyakorolnám. 1-2ben kuplunggal felveszed az elejét. Az megy?
Csússz kicsit hátrébb (könnyebb az egyensúlyt fenntartani) Lábad a féken és játsz a gázzal!
Ha már ez megvan, akkor meg fent kell tartani. Akkor vagy holtpontközel, ha az első sárvédő horizont közelben van. De ezt innen nem tudod megtanulni. Ha túlhúzod, akkor a fékkel tudod korrigálni. Lassú tempoval vedd fel, nem fogsz akkorát esni. Egyik ujjad legyen mindig a kuplungon... nagyjából ennyi...
Lenne egy kérdésem.
Aki szokott egykerekezni az hogy csinálja vagy mi a legjobb módja az egykerék megtanulásához? Én még sosem próbáltam de már illene megtanulnom úgy érzem :)
Szerintem nem véletlen....
Ha megnézed a fotógalériát, másik henger van rajta, aminél nem megoldható a hosszú tőcsavar.
Mivel a hengerbe csak így tud menetet fúrni, így el kell fordítani a hengerfejet...
Pont most tettek fel, cimconyos galériát....abban látni az okát...
Dt-hez van készen ablakolt. Igazából szerintem az lényegesen olcsóbb is lehetne, de hát az alkatrészkereskedés az ilyen, ott nem 5%os haszonkulccsal dolgoznak :) Alkatrészkereskedések pl ótószerelőknek is 40%-os kedvezményt adnak és társaik.
Perselyt meg hónolt aluval, illeszve én készen szoktam kérni, 10-be simán bennvan pl egy 48-as furatú. A többi meg a munkadíj. Igényesen megcsinálva úgy hogy ne legyen lépcső a cuccban, midnen úgy álljon benne ahogy kell, az azért nem fél óra.
Mondjuk 250-esnél legalább egy valami jó, van benne hely.
Én egyszer szépen megfogtam a holtpontot és mentem olyan 150 métert kb aszittem megyez nekem és egy kis gázzal hátra is estem. tehát lábad a féken