Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Acélt?
GI!
250es Suzuki RM-be mennyiért lehet acélperselyt készíttetni?
az aksi új,most vettem, s igen van benne sav
autósaksira kössem rá a Dt-t?
régi akksit töltsd fel és rakd bele nézd meg azzal mit csinál ;) amugy van benne sav? vagy zselés vagy milyen ez az akku?
Kipróbáltad már autóakksival? Én megpróbálnám, vagy a gyári akksival, csak esetleg rábikázni.
De előfordul ám hogy zárlatos egy akksi, még gyárilag is.
Sziasztok, már nem birom, aksi fel van töltve,minden fasza,de egyszerűen nem csekkol a power az index meg úgyszintén csak erőlködik! Miért lehet ez? beázhatott valahol? vagy mi? köszi a válaszokat ha valaki tud valami tippet,mit nézzek át
hali, ha valakit érdekel, eladó a Wr fejidomom!
http://kepesmotor.hu/idomok_pl...
Hali! a kuplungtengely másik végén bronz persely van ,minden csapágy-szimmering simán beszerezhető hozzá, én a tűgörgős csapágytól ami a lánckerék tengely ,kuplung oldalán van eléggé tartottam, hogy egyáltalán lessz e, erre 4 napot vártam rá, és INA gyártmányú, 850 ft .Ha kell minden csapágy -szimm. számát, méretét meg tudom adni. Hajtókart nem javaslom ,hogy keress bele, ha nem vagy miliárdos, inkább újítasd fel. Ha pesti vagy a Tábori tuningot javaslom, de a Négy Kelemen motorosboltba /Zichy Jenő u./ semmi képpen NE VIDD!

bármi elakadás ,kérdés van kérdezz nyugodtan
Nekem a volt munkahelyemen van galván üzem. Sárga és kék horganyt készítenek (lúgos nem tüzi). A krómozáshoz több fázis (munkaütem) kell, drága a réz, a nikkel, a króm. 3szor több energia kell a felvitelhez. Nem szeretik a galván üzemek. A specializált üzemek foglalkoznak vele ahol kapsz fényes és fekete krómot. Sajnos elég drágán. Nagyon fontos a totális rozsdamentesség, mert semmit nem ér az egész.
Hát akkor passz. Tévedtem.
Ja jut eszembe, egy kádban voltak a cuccok, és simán belenyúkáltak kesztyűvel, szóval galvanizálás lehetett az
A hely neve elvileg galvanizáló üzem, ettől függetlenül lehet hogy az olcsóbbik megoldást használják. Nekem 700 forintot kellett fizetnem egy simson kormány befogó, csomagtartó, fékpálca meg az első hátsó kerék küllőiért.
http://www.kepesmotor.hu/fek_k...
yamaha dt alkatrészek
és egyéb krossz/enduro alkatrészek, kiegészítők itt! nézz be, megéri!
Jó bele akár ifáé is...de a kocsiké is jó bele. Bontóba pár szát forintért kapsz bele.
Hello!
Azt szeretném kérdezni hogy mennyibe fáj Dt125-höz indexrelé (86os évjárat)
Ja és hogy hol lehet kapni:D
Köszi a válaszokat
Srácok eladtam a dt-met!
Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget amikor szükség volt rá
A galvanikus horganyzás sejtésem szerint éppen olyan drága lenne. Viszont a tüzihorgany technologiája miatt nem az. De ez csak szigorúan szerintem.
Illendő fúratni!
Sziasztok Azt szeretném megkérdezni,hogy amikor dugattyút és gyűrűt cseréltek akkor a hengerrel nem kell semmit csinálni?(fúrni cserélni)
A pannóniánk miatt érdeklődtem én is, de sok tízezer lenne.. Nem értem mi kerül benne ennyibe. Horganyzás meg miért van meg tized ennyiből se.
hát én most nem számolom ki, de a két kipu van vagy, negyed négyzetméter....eladni akarom, nem kiállítani
De azért kösz ;)
Egyik cégnél érdeklődtem 1 éve, és 700 Ft/dm^2 árat mondtak
wieviel kostet es?
Króm?