És akkor mi az ördögöt csináljak vele? Porfestés bírja a hőt?
Hallod, szelepeket becsiszolni, beállítani lenne időd vmikor? Nem szólnak nagyon, csak el akarom adni a motort és ilyeneket meg szeretnék csinálni vmikor...
Nem ég ki csak össze áll benne nagyon az olajtól .Egy idő után megint hangos lessz de nem annyira mintha nem lenne benne.De ehhez sok idő kell.Én már nagyon régóta ezt használom a lányom quadjánál mert abba se volt semmi,valami rohadt hangos volt.Volt egy Yamahám annál is csináltam tök jó lett.Kitömtem gyapottal és végűl raktam középre egy alumínium rácsból készült hengert.Szép hangja lett.
Január-február környékén én is szétkapom a 80 DT-m blokkját. Felújítás a főtengelyen, komplett csapágy, szimering csere. Milyen hajtókar szettet érdemes belevenni? Tömítés készlet komplett van hozzá? A váltóban ezidáig 2db golyós csapágyat véltem felfedezni és egy tűgörgőt. A kuplungtengely végén nem tudom még mi van. Persely vagy tűgörgő? A robbantott ábrán nem látszik semmi.
Még semmilyet, valami üveggyapot vagy mi lesz benne. tudod olyan sárgás színű, és szigeteléshez használják vízcsöveknél. remélem jó lesz, de először ki fogom próbálni gyapot nélkül, hogy úgy hogy szól
Milyen gyapotot raktál bele? Mer én kiheréltem a kipumat de igy szerintem nagyon hangos, meg mintha nem lenne annyira nyomatékos...vagy nem tom de fojtottan jobban tetszett. Nah igen...és ugye nekem is kéne bele majd gyapot.
A végdob már elég olajos volt, hát ma kapott.... fémtisztára kiégettük. Kap majd új gyapotot. a rezó végcsövét is kiégettük, de abban úgy tűnik nincs annyi kaka ,hogy beinduljon a "láncreakció", tehát azt nem bírtam végbüntetni. Még jó ,hogy előszilveszterkor elég brutál tüzet szoktunk rakni , szerintem a rezó abba bele fog figyelni egy órácskára. Talán akkor kiég belőle az a kevés is. Ilyen volt a végdob:
Nálam a morini leömlőjéről pikkpakk leégett a hőálló fekete. Pedig nem gyilkoltam. Heti mondjuk félórás használatnál egy hetet bírt. De végülis tény, hogy nem lett fémtisztára lecsiszolva.
Persze elektronikusan. Vettem hőelemet az 1300fokig bírja.Lett hozzá elektronika csinálva és multiméterrel kalibrálva.Autós tuning bolba lehet venni meg kazános boltokban ilyen hőelemet.
Szerintem se hülyeség megtölteni. Érdemes megtölteni esetleg kisütni is és megint megtölteni. kapacitása 1/10 kell tölteni tíz órán át vagy 1/20-ával 20 órán át.
Hallod, szelepeket becsiszolni, beállítani lenne időd vmikor? Nem szólnak nagyon, csak el akarom adni a motort és ilyeneket meg szeretnék csinálni vmikor...