Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Feszmérővel rámérsz.
persze mentem is vele hátha töltődik,de ugyan olyan.. Nem tudom,nincs aksi töltőnk:S mással mivel tudom megnézni?
Nincs lemerülve az az új akksi?
Vagy beindítva próbálgattad?
sziasztok! Vettem a DT-be egy új aksit(szárazat) mert ami benne volt megadta magát. (aksi nélkül no index+power) Na most az új aksit beleraktam és nem igazán akar működni az index gázadásra picit erőlködik! Ha ráadom a gyújtást, nem hallani hogy a powermotor csekkolna! Mi lehet a gond?Köszi előre is a válaszokat (és ugyanolyan aksitvettem ami volt benne12V4Amh)
Üdv!Az jó lenne ha meg kérdeznéd!Köszönöm!
azt meg tudjátok mondani hogy kb mennyi kéne hogy legyen a normál kompresszionak?
mint pl. az enyém, 14.000 van benne ja ,hogy az 45.000...
Azt meg tudom neked kérdezni, hogy forgalomba helyezhető-e.
Ha gondolod. A km nem annyira sok benne szerintem. Reális inkább. Vagy jobb szeretnél egy visszapörgetett kmóra állású motort megvenni?
Hali ,igaz nem engem kérdeztél, de a 30.000 km szerintem egyáltalán nem sok, jó esetben 3 szezon . szerintem elég jól mutat a paripa
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_dt125r-4331574
Szia!Mit
szólsz ehez?Km elégé sok van benne ahoz képest hogy 1999!Meg a papírjaival is van valami ziccer!Nincsen a tulajnál sem a forgalmi sem a rendszám!Csak a törzskönyv meg valami határozat hogy kivonták forgalomból!Azt gyanítom hogy hívatalból vonták ki forgalomból mert valamit nem fizetett!Szerinted hogy lehet ez vagy hagyni kel az ilyet a francba!
De itt meg már fölösleges... Azért ezt már illik észrevenni műszer nélkül is.
Monnyuk, a 2mm-es gyűrűvég-hézag, az tényleg kiderül komprezzsióméréssel:)

Kérdés, hogy ha már annyira elkopik, akor annak a szerencsétlen motornak már miylen traktor hangja van.
Nekem azért idáig még nem sikerült eljutni.

Pedig volt már, rozsdáshenger megcsiszolva kézzel, találomra "ponjó" dugó (valami emi belefért a likba:) arra meg a másik találomra hazsnált tárgy a gyűrű.
Csörömpölt meg detonált mint a barom, nem erőltettem (akkor csak csörömpölt:)

Szóval én nemtom hogy lehet iylan kopásig eljutni, vélhetően már eleve nem a furatba való gyűrű volt benne.
De szerintem a problémára egy jó kis kompressziómérés a megoldás
Most hogy mondod
Hüje vagyte, hézagmérővel derégszögellést kő mérnyi
Igazából ezt hézegmérővel szokták mérni, és nagy általánosságban ha már fél miliméter akkor csere.
Pont abban van a Yeis?

Akkor röviden:

A szívás megkezdésével megindul egy levegőoszlop a karbin át a karterba.
Amikor a membrán lezár, a levegőoszlop még haladna tovább, mert van tömege, és így tehetetlensége is.
A csukott membránról visszapattan, a légszűrő felé indul, ahonnan megint részint visszapattan, mivel a légszűrő voltakáppen egy üregrezonátor.
Tehá A megindult levegőoszltop ott mingpongozik a karbin keresztül, és mivel a z elporlasztó előtt többsör is elhalad, közben túldúsul.
Namst, ha membrán mögött van egy másik üregrezonátor, akkor azzal "le lehet szivatni" ezt a káros pingpongozást.
(vannak egyéb magyarázatok is, nekem ez a szimpi:)
a 11/a és 11/b nem jön be bakker, nem lehet megszerezni valahonnand máshonnand, mert hibát ir ki sajna
itt keress választ a yeisre:
http://www.mforce.hu/tuning.ht...
ezt úgy hívják YEIS a Yamaha találmánya.
Ezt egy hirdetésben olvastam, az eladó arra hivatkozott, h idő hiány miatt akarja eladni a motort... ez szerepel a leírásban (idézem, szó szerint):
"Mielőtt végleg letettem azért teljesen felújítottam..."

Hihető...
én ugytudom, és a használati kézikönyvből ahogy forditottam mert német, a levegőt és a benzint összekeveri mielőtt átmenne a membránon
annak a vákumdobnak mi a jelentősége?
áh köszike, a légszürő fele van a csavar, holnap ki is probálom reméljük sikerül is beállitani valamennyire:)
Ha a súber légszűrő felőli oldalán van az állító csavar, akkor befelé tekerve dúsítasz a keveréken.
Ha viszont a súber henger felőli oldalán van a csavar, akkor kifelé tekerve dúsítasz.