sziasztok! Vettem a DT-be egy új aksit(szárazat) mert ami benne volt megadta magát. (aksi nélkül no index+power) Na most az új aksit beleraktam és nem igazán akar működni az index gázadásra picit erőlködik! Ha ráadom a gyújtást, nem hallani hogy a powermotor csekkolna! Mi lehet a gond?Köszi előre is a válaszokat (és ugyanolyan aksitvettem ami volt benne12V4Amh)
Azt meg tudom neked kérdezni, hogy forgalomba helyezhető-e.
Ha gondolod. A km nem annyira sok benne szerintem. Reális inkább. Vagy jobb szeretnél egy visszapörgetett kmóra állású motort megvenni?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_dt125r-4331574
Szia!Mit
szólsz ehez?Km elégé sok van benne ahoz képest hogy 1999!Meg a papírjaival is van valami ziccer!Nincsen a tulajnál sem a forgalmi sem a rendszám!Csak a törzskönyv meg valami határozat hogy kivonták forgalomból!Azt gyanítom hogy hívatalból vonták ki forgalomból mert valamit nem fizetett!Szerinted hogy lehet ez vagy hagyni kel az ilyet a francba!
Monnyuk, a 2mm-es gyűrűvég-hézag, az tényleg kiderül komprezzsióméréssel:)
Kérdés, hogy ha már annyira elkopik, akor annak a szerencsétlen motornak már miylen traktor hangja van.
Nekem azért idáig még nem sikerült eljutni.
Pedig volt már, rozsdáshenger megcsiszolva kézzel, találomra "ponjó" dugó (valami emi belefért a likba:) arra meg a másik találomra hazsnált tárgy a gyűrű.
Csörömpölt meg detonált mint a barom, nem erőltettem (akkor csak csörömpölt:)
Szóval én nemtom hogy lehet iylan kopásig eljutni, vélhetően már eleve nem a furatba való gyűrű volt benne.
A szívás megkezdésével megindul egy levegőoszlop a karbin át a karterba.
Amikor a membrán lezár, a levegőoszlop még haladna tovább, mert van tömege, és így tehetetlensége is.
A csukott membránról visszapattan, a légszűrő felé indul, ahonnan megint részint visszapattan, mivel a légszűrő voltakáppen egy üregrezonátor.
Tehá A megindult levegőoszltop ott mingpongozik a karbin keresztül, és mivel a z elporlasztó előtt többsör is elhalad, közben túldúsul.
Namst, ha membrán mögött van egy másik üregrezonátor, akkor azzal "le lehet szivatni" ezt a káros pingpongozást.
(vannak egyéb magyarázatok is, nekem ez a szimpi:)
Ezt egy hirdetésben olvastam, az eladó arra hivatkozott, h idő hiány miatt akarja eladni a motort... ez szerepel a leírásban (idézem, szó szerint):
"Mielőtt végleg letettem azért teljesen felújítottam..."
Ha a súber légszűrő felőli oldalán van az állító csavar, akkor befelé tekerve dúsítasz a keveréken.
Ha viszont a súber henger felőli oldalán van a csavar, akkor kifelé tekerve dúsítasz.
Vagy beindítva próbálgattad?
Ha gondolod. A km nem annyira sok benne szerintem. Reális inkább. Vagy jobb szeretnél egy visszapörgetett kmóra állású motort megvenni?
Szia!Mit
szólsz ehez?Km elégé sok van benne ahoz képest hogy 1999!Meg a papírjaival is van valami ziccer!Nincsen a tulajnál sem a forgalmi sem a rendszám!Csak a törzskönyv meg valami határozat hogy kivonták forgalomból!Azt gyanítom hogy hívatalból vonták ki forgalomból mert valamit nem fizetett!Szerinted hogy lehet ez vagy hagyni kel az ilyet a francba!
Kérdés, hogy ha már annyira elkopik, akor annak a szerencsétlen motornak már miylen traktor hangja van.
Nekem azért idáig még nem sikerült eljutni.
Pedig volt már, rozsdáshenger megcsiszolva kézzel, találomra "ponjó" dugó (valami emi belefért a likba:) arra meg a másik találomra hazsnált tárgy a gyűrű.
Csörömpölt meg detonált mint a barom, nem erőltettem (akkor csak csörömpölt:)
Szóval én nemtom hogy lehet iylan kopásig eljutni, vélhetően már eleve nem a furatba való gyűrű volt benne.
Akkor röviden:
A szívás megkezdésével megindul egy levegőoszlop a karbin át a karterba.
Amikor a membrán lezár, a levegőoszlop még haladna tovább, mert van tömege, és így tehetetlensége is.
A csukott membránról visszapattan, a légszűrő felé indul, ahonnan megint részint visszapattan, mivel a légszűrő voltakáppen egy üregrezonátor.
Tehá A megindult levegőoszltop ott mingpongozik a karbin keresztül, és mivel a z elporlasztó előtt többsör is elhalad, közben túldúsul.
Namst, ha membrán mögött van egy másik üregrezonátor, akkor azzal "le lehet szivatni" ezt a káros pingpongozást.
(vannak egyéb magyarázatok is, nekem ez a szimpi:)
http://www.mforce.hu/tuning.ht...
"Mielőtt végleg letettem azért teljesen felújítottam..."
Hihető...
Ha viszont a súber henger felőli oldalán van a csavar, akkor kifelé tekerve dúsítasz.