Ha szívató nélkül beindul akkor sokall. De ha állítasz rajta, ettől függetlenül, először adj még neki kaját a levegőhöz, ha rosszabb lesz, akkor majd elveszel, ameddig jó nem lesz. Kézzel be lehet ezeket még indítani, jó állapotban sincs akkora ellenállása a berúgókarnak, hogy pár nagyobb nyomással ne lehessen indítani.
kérdezted, igen szivato nélkül is beindul könyen, hát van alapjáratom, visszaesik talán kicsit lassabban mint a normál, és a berugokart simán kézzel nyomom le és indul :(
Hogy van kikötve? Ahova menne az olaj,az ugye le van tömítve. Ha keverék gondja van és a súbertűhöz, fúvókákhoz nem lett nyúlva, akkor biztosan lehet vele javítani sokat. De egy helyes beállítás megfelelő fúvókákkal és tűállással működik.
hamarabb válaszoltál, mint kérdeztem. Próbálj meg a karbin először dúsítani a keveréken, több benyát neki, ha mégrosszabb, akkor el kell venni belőle fokozatosan. Ha jobb lesz, adj még neki. Azért ne elvegyél először, mert nem tudhatod mennyire szegényíted el a keveréket, meg ne ragadjon. Először adj neki benyát, az a biztos.
Árulkodó jel, ha szívató nélkül is beindul viszonylag könnyen. Akkor sokall, árulkodik az is, ha nem lehet normálisan levinni az alapjáratot, vagy elég lassan esik vissza alapjáratra. Utóbbi esetben kevesel. Ha a gyertya nem szép barna, hanem fehér, vagy fehéresbe megy át, akkor az is lehet jel, arra hogy keveset kap. Fuldákol valamilyen gázra?
Ha nagyon kicsi a kompresszió, tényleg nem fog tudni szívni rendesen, illetve sűríteni. Gyertya 10 perc normál menet után hogy néz ki? Az hogy nem pörög ki, és nem megy jól, könnyen lehet rossz karbi beállítástól. Lehet azzal a kopott dugóval is többet kéne még tudnia jóval.
Így van. Én a DT-mre eddig azt mondtam, hogy milyen full zsír jó állat. Aztán aki ért a DT-khez, lehet felsorolta volna a hibáit hallásból. :D Simsonokat szereltem annyit, hogy már ismerem. DT-t nem. Mutatja ezt az is, hogy bedöglött a DT-m, és nem boldogultam vele, szerelőnél van.
2mm tényleg sok, nem azt mondom, csak hogy nem FELTÉTLENÜL egyértelmű jel a henger totális elkopásának. A ciripelésen a vízhűtés is tompít, előéleti tudás hiányában az is meglehet, nem jó méretű gyűrűt kapott.
Oké-oké, vágom! 70-es Simsonban nekem is volt 2 mili körül. Eléggé le volt gyilkolva akkor már a gép (vagyis kb felújítás után 1 hónapig nem volt, és fél évente felújítás ), és ilyenkor pénzhiány miatt voltak az olcsó javítások. Gyűrűzés... szigorúan 80 ft-os gyűrűvel! Aztán bejáratás: következő utca végéig 2-3 ezres fordulat, ott egy mad-max kör, és GO! Szerettem a Simsonomat, mindent kibírt.
Ha az enyémbe, a "króm gyűrű" helyett, legolcsóbb szimógyűrűt raknék, biztos ki tudna kopni annyira, sőt könnyen el is törne, az már csak a szerencsén múlik (félreértés ne essék, én a rossz minőségű ócsó simson gyűrűről beszélek, nem a kiváló minőségűről)
Értem én. Ezt a mérést Simsonnál sokszor megcsináltam. De ott ha már 1 mm fölött volt, akkor csörgött, mint a picsa. Szerintem 2 mm-es gyűrűhézag elég durva már.
megnéztem a szerelési könyvében és nekem is 0,15-0,35öt(kolbenring-stossspiel) ir gyárilag, de van még 1 adat ott hogy 0,03-0,05 (kolbenring-höhenspiel)
Te válaszoltál, kedves fórumtárs valamire, aminek ott az előzményében, hogy mit kérdeztem: "és amikor magát a gyűrűt a hengerbe belepróbáltátok, a végei között mekkora rés volt?"