Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na de 2 mm?
Várjunk már. Most kinek is írok, és miről? Nem akarom keverni a témákat
Gyűrű végek közti hézagot ne keverjük mással. Egy gyenge minőségű gyűrű elkophat jóval a dugó és henger határértéken túli kopása előtt.
De holnapra megkérdem.Mekkora a normális távolság ami hideg állapotban kell hogy legyen?
Oké.Értem.A régi dugót rakták vissza ,csak másik gyürü lett bele rakva.Azt nem láttam mekkora volt a távolság
A membrán teljesen nem nyit ki jó esetben, vagyis nem folyamatosan, ha folyamatosan nyitva lenne, akkor nem tudna sűríteni a motor. Annak a feladata hogy zárjon, amikor elősűrít a motor, nyisson amikor szív. Lyuk van a dugó oldalán, ezért nem a dugó, hanem a membrán zárja el a járatot elősűrítésnél. A két gyűrűvég között az ÉN 50-esemben 0,15-től 0,35mm a megengedett táv. Valószínű, hogy már érett a fúrás is a gépnek. És az a gyűrű, amit most kapott? A régit írtad le csak.
a membrán ha jár a motor akkor nyit-zár. végül is egy egyirányú szelep. alapjáraton is nyit szíváskor ,meg nyélen is. Nem összetévesztendő a power szeleppel!
Annak a membránnak hány ezress fordulatnál kell kinyitnia teljesen?
2 mm? Majdnem fúrás érett, dugó-gyűrű cserés. (Szerintem.)
http://www.kepesmotor.hu/fek_k...
yamaha dt és egyéb enduro/krossz kiegészítők, alkatrészek! nézz be, megéri!
hát én 195 vagyok, de a motor fel van emerlve pedig, felülésnél fel kell huzni a nadrág ülepét rendesen :D
hát nem tud kipörögni, oylan 6-7 ezerig kb elpörög és annyi
mert meghalt a fordulatszámmérő spirálom sjana, igy passz, huzom neki azt egy ponton megáll, nem pörög ki mint anno 10-11 ezerig meg azt lehet is hallani hogy kipörög rendesen
Üdv.Kb 2mm a régi gyürűnél.Az a baj hogy a berugókart simán kézzel is lehetett mozgatni.A másik gyűrű már jobb de az se az igazi.Mentem vele,de nem pörög ki teljesen olyan mintha nem nyitna ki rendesen a membrán a henger és a karbúrátór között.Arra gondoltunk hogy kevés a kompresszió és nem tudja kinyitni.Kb olyan 6000 ig pöröghet ki,sajnos nem jó a fordulatszám mérő rajta,ezért nem tudom pontosan.De amikor még jó volt akkor 12000 volt a vége.
mihez képest, azért csodát nem lehet várni a kis-dt től hogy érted ,hogy gyenge? nem vagy alacson azt látom. én 192 vagyok de mellettem jóval nagyobbnak tűnik a dötö mint melletted
a gyürüt megkérdezem mert nem emlékszem rá sajna, de mindjárt utánna járok :)
a kipuffogo most volt kiégetve, másik gyertya van benne, karbit szoktam idönkét tisztitani, de az is volt, a légszürő házat még kitisztitom
és amikor magát a gyűrűt a hengerbe belepróbáltátok, a végei között mekkora rés volt?
először kitakarítanám a karbit alaposan minden járatot, légszűrőt, kipufogót (már amennyire hozzá lehet férni), raknék bele új gyertyát, ha esetleg gyanus hogy 1000 éve nem kapott másikat
most lett beletéve "másik"
nincsenek eltörve a gyűrűid?
Power szelep nincs a 80asban.
sziasztok lenne egy kérdésem, hátha tudtok mondani valami okosat nekem:) az kérdezném hogy van ötletetek miért nem pörög ki rendesen a motor? vagy kapcsol be a "powerszelep", hengerfurás uj dugo+gyürü sokat segitene vagy én már nem tudom mi lehet a baj, mert nem hiszem el hogy ez a motor ilyen gyenge lenne(dt 80 lc2)
válaszotokat előre is köszi
Jelenleg mindegyiket :D
de nem érdekel, csak mérgemben felvéstem ide is...
http://www.kepesmotor.hu/fek_k...
yamaha dt és egyéb alkatrészek! nézz be, megéri!
melyik videódat ócsárolják?
Jah...nem lesz orgazmusom
Csak szeretem a rendezett normális dolgokat. Ma amúgy is kissé morcos napom van, ezért akadtam ki. Ráadásul az egyik ilyen kis ratyi egy 12éves román gyerek (hogy rohadna meg)... nem is ismerem őket, akkor meg mi a f...ért fikázódnak?!?!
mindegy is