Hát ez az! Nem írja a könyv, de gondolom én, legalábbis remélem, Yamaháéknál vagy proxéknál van egy szabvány, hogy miszerint írják a dugóra a méretet. Logikusnak tűnik, hogy a legnagyobb méretet írják.
A service manual a henger- és a dugóméret különbségének 0,035-0,04mm határértéked ad meg, ennyit kophat a henger, és fúrni kellene? (persze úgy értem, hogy ha veszek egy új gyári dugót és azzal ekkora)
Én is ezt vettem ki...de akkor hogy is van? GI-állításával értek most egyet. Vagyis nem értem ezt a ledugós dolgot. De mondjuk gyürük nélkül vékonyat lehet h le lehet tolni!?
akkor muszály levenni a hengerfejet a termosztát kiszedéséhez?
A hengerfej nem vmi pasztával van odaillesztve a hengerhez?
vagy csak van közte a lemez és kész?
mert akkor már kicserélem a hengerfejtömítést is, vagy nem tom...
(bocs ha hülyeséget írok)
7 évig volt Világbajnok, de nem azért ahogy kigurult a gyárból, hanem mert a szerelők tudták a típushibáit, és orvosolták őket.
Amúgy veszett jószág ha jó.....bár ez nem mindig elmondható, sőt inkább kevés-szer....
Szóval a derékszögelést, nem derékszöggel végezzük, hanem hézagmérővel.
Elvileg összeszerelt állapot, henger dugattyúval befűzve, gyűrűk nélkül.
Csapszegnél 2 oldalt hézagot mérsz letolva a hézagmérőt szoknyáig.
Így középen lesz a dugattyú kisebb súrlódás, gyűrű központosan tömít.
Stimm?
Rutinosaknak hézagmérő nélkül is megy.
Hogy miért is kell mégis, ha előtte jó volt mikor lerántottad a hengert?
Mert nem tudod ki javította előtted, és ezt megcsinálta -e.
Tudom faramuci, de a hajtókar hajlításával lehet állítani a szögön.
Csoda hogy ragad?
Korábban kelj fel, ha le akarsz járatni...
Vagy te hogy szoktad?
Szemre?
Dugattyúszoknya, vagy dugattyútető?
Mert nem mindegy....
Dugattyútetőnél 3-4 század?
Versenyszerelők....
Ne fárasszál már...
Bocs az értetlenkedésemért, félreolvastam valamelyik sorodat:)
Hengerfej tetején van! Kívülről szerelhető!
Csak akkor cserélj tömítést, ha termosztát nélkül is melegszik.
Addíg ne!
akkor muszály levenni a hengerfejet a termosztát kiszedéséhez?
A hengerfej nem vmi pasztával van odaillesztve a hengerhez?
vagy csak van közte a lemez és kész?
mert akkor már kicserélem a hengerfejtömítést is, vagy nem tom...
(bocs ha hülyeséget írok)
köszi
túlnyomás? nem vágom
nem löki kifelé a vizet, meg ilyenek...
Amúgy veszett jószág ha jó.....bár ez nem mindig elmondható, sőt inkább kevés-szer....
Volt részünk olyanban is....
Ritka egy Fos autó....ha sokat akarsz látni, lemész Tóth Janikához begyűjtötte az összes fost.
Már rég elkelt hála a magasságosnak.
Vegyél nekik pit, vagy pocketbikeot!
Ahhoz legalább van alkatrész...
Elvileg összeszerelt állapot, henger dugattyúval befűzve, gyűrűk nélkül.
Csapszegnél 2 oldalt hézagot mérsz letolva a hézagmérőt szoknyáig.
Így középen lesz a dugattyú kisebb súrlódás, gyűrű központosan tömít.
Stimm?
Rutinosaknak hézagmérő nélkül is megy.
Hogy miért is kell mégis, ha előtte jó volt mikor lerántottad a hengert?
Mert nem tudod ki javította előtted, és ezt megcsinálta -e.
Tudom faramuci, de a hajtókar hajlításával lehet állítani a szögön.