Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is fáradok, miért írhattam oda, hogy remélem....
Remélem az első 3 soron kívül a többit nekem szántad? Nem úgy tűnik. Csak, hogy ne legyen félreértve semmi.
Hát ez az! Nem írja a könyv, de gondolom én, legalábbis remélem, Yamaháéknál vagy proxéknál van egy szabvány, hogy miszerint írják a dugóra a méretet. Logikusnak tűnik, hogy a legnagyobb méretet írják.
Már látom fáradt vagy.....dugattyútetőnél, 3-4 század?
Csoda hogy ragad?
Korábban kelj fel, ha le akarsz járatni...
Vagy te hogy szoktad?
Szemre?
Hol mérve?
Dugattyúszoknya, vagy dugattyútető?
Mert nem mindegy....
Dugattyútetőnél 3-4 század?

Versenyszerelők....
Ja nem! Csak már megszoktam hogy köztük megy a csata általában.
GI?
A service manual a henger- és a dugóméret különbségének 0,035-0,04mm határértéked ad meg, ennyit kophat a henger, és fúrni kellene? (persze úgy értem, hogy ha veszek egy új gyári dugót és azzal ekkora)
Én is ezt vettem ki...de akkor hogy is van? GI-állításával értek most egyet. Vagyis nem értem ezt a ledugós dolgot. De mondjuk gyürük nélkül vékonyat lehet h le lehet tolni!?
Gyakorlatilag azt írtad, hogy attól lesz jól derkészögelve, ha kétoldalt megméred a hézagot, és már pöpec is lesz. Vagy nem tudok olvasni?
Letolsz egy 3vagy 4 százados hézagmérőt a dugó mellett?

Ne fárasszál már...
Ha kinagyítod, bejelöltem a termosztát elhelyezkedését!
Rendben, köszi mégegyszer!
Bocs az értetlenkedésemért, félreolvastam valamelyik sorodat:)
Nem kell levenni!
Hengerfej tetején van! Kívülről szerelhető!
Csak akkor cserélj tömítést, ha termosztát nélkül is melegszik.
Addíg ne!
ja együtt vettem le:)

akkor muszály levenni a hengerfejet a termosztát kiszedéséhez?
A hengerfej nem vmi pasztával van odaillesztve a hengerhez?
vagy csak van közte a lemez és kész?
mert akkor már kicserélem a hengerfejtömítést is, vagy nem tom...
(bocs ha hülyeséget írok)

köszi
nem fogy
túlnyomás? nem vágom
nem löki kifelé a vizet, meg ilyenek...
7 évig volt Világbajnok, de nem azért ahogy kigurult a gyárból, hanem mert a szerelők tudták a típushibáit, és orvosolták őket.
Amúgy veszett jószág ha jó.....bár ez nem mindig elmondható, sőt inkább kevés-szer....
Halottam rossz hírét, de én sose vágytam rá, külsőre se jön be.
Az is egy szar!
Volt részünk olyanban is....
Ritka egy Fos autó....ha sokat akarsz látni, lemész Tóth Janikához begyűjtötte az összes fost.
Üdv:
Már rég elkelt hála a magasságosnak.
Vegyél nekik pit, vagy pocketbikeot!
Ahhoz legalább van alkatrész...
Szóval a derékszögelést, nem derékszöggel végezzük, hanem hézagmérővel.
Elvileg összeszerelt állapot, henger dugattyúval befűzve, gyűrűk nélkül.
Csapszegnél 2 oldalt hézagot mérsz letolva a hézagmérőt szoknyáig.
Így középen lesz a dugattyú kisebb súrlódás, gyűrű központosan tömít.
Stimm?
Rutinosaknak hézagmérő nélkül is megy.
Hogy miért is kell mégis, ha előtte jó volt mikor lerántottad a hengert?
Mert nem tudod ki javította előtted, és ezt megcsinálta -e.
Tudom faramuci, de a hajtókar hajlításával lehet állítani a szögön.
Végre látok egy értelmes példányt ebből a bulis kis törpéből. Tavaszra szeretnék egyet a két fiamnak. Ez,spec,nem lesz eladó azidőtájt?
éppen arról is beszélhetünk, a dt és a simson henger-hengerfej rögzítése lényegében egyforma
De most nem dtről beszélünk?