Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amikor közelít a piroshoz a mutató, akkor fogd meg a hűtőt, hogy milyen meleg. Ha nem meleg, akkor nem nyit a termosztát - cserélni kell. Ha meleg, akkor valószínűleg nem termosztát gondja lesz.
És ha 5-ös átlagot érsz el, akkor orgazmusod lesz?
Ha ez kell, én megyek pontozni, rám számíthatsz....
Ne vedd fel...
Vannak az életben sokkal bosszantóbb dolgok....is.
ezt kifejthetnéd bővebben
YAMAHA DT 80 ALKATRÉSZEK ELADÓK !

- alkatrészek amik még vannak :

lendkerék (3500 ft)
főtengely hajtókarral (4000 ft), de a hajtókar cserére szorul kotyog
első fékbowden (1000 ft)
hűtő (4000 ft)
hűtőidom (1500 ft)
lábtartók (1000 ft)
láncvédő (1000 ft)
blokkvédő-haspáncél (1500 ft)
csomagtartó+hozzá tartozó idommal együtt (2000 ft)
első teleszkóppár új ATHENA simeringekkel (8000 ft)
hátsókerék tengely + láncfeszítők (1000 ft)
első sárvédő "műanyag" (2000 ft)

+ lehet van még 1-2 apróság, de nagyjából ennyi !

+ postázni tudom

+ képeket is tudok küldeni

Elérhetőségeim :

Mobil : 06303462198
E-mail : gabi910617@freemail.hu
E-mail 2 : gabi910617@citromail.hu
MSN : gabi910617@freemail.hu
nem picsázol.Így tovább:D
Úgy nézem sikerül kifognom az össze buzeránst, aki lepontozza a videóimhoz szólókat. Hát a jó kurva anyját az ilyen csicskaképű buziknak. Ennyit a sportmotorról...
Lötyög a hengerben (kicsit azért kell mozognia), húzások vannak rajta, sötét foltok a szoknyán, bemattult beégett foltok, hiányzik belőle, lyukas a teteje.. hosszú a lista
hello! az lenne a kérdésem h a dugon mit lehet észrevenni mikor már cserése szorul?csak ennyi lenen köszi:D
http://www.kepesmotor.hu/fek_k...
yamaha dt alkatrészek! nézz be, megéri!
Szia! Már tegnap este összeraktam. Csak annyit tudok amit a fotókon látsz.
hát csak ilyen gumi van itthon nekem is jobban tetszene egy 110-es de hát nincs :S ha elállna az eső kiderülne hogy menyire fogja vissza a motorkát
Szia
Darabokban van még a DT-d?
Megszámolnád a kuplung kosáron mennyi fog található,és a főtengely végén lévő fogaskeréken?És érdekelne a motor kódja a bloknak!előre is köszi szépen
A felni szélesség még egy dolog, de a motor ereje jobban befolyásol.. 130-as hátsóval vettem a sajátom, és teljesen felesleges rá. Azzal a gumival stander és láb nélkül megálltam egyhelyben.
szegény dötö, a 130 az már drz méret nem? amúgy a gyárinál jóval nagyobbat szerintem ne erőltesd mert a felni szélesség egy adott gumimérethez való
mielőtt kikapod a termosztátot, azért azt nézd meg, hogy amikor már igen melegnek gondolod a vizet, akkor pl. a hűtőradiátor mennyire meleg?
Használj inkább szappanos vizet, ha a szappan megszárad, akkor már nem csúszik.
A mosogatószer meg igen...
vizet nem locsoltam bele mert ígyis rozsdás belülröl a felni de mostmár az jön :S nem rohad csak látszik hogy kezd :S gumikalapács mindennel próbálkoztam, de reggel leengedem és mosogatószeres víz... 130/90-es gumi szépen áll a felnin nem huzta nagyon össze majd kiderül hogy visszafogja-e fogni
Nemértek a bokorugrókhoz, nemtom eltekeri e a gumit vagy nem, de én a normál gumit mosogatószerrel kenem be, meg a felnit is, akkor szépen kiugrik, ha kevés levegővel pattogtatja ez ember.

Lehet, hogy ezt trepezéshez nemszabad, normál gimnál bevált, a víz simán kimossa.
Én is megszoptam 130-as cross gumit ráraktam de hiába püfölöm engedem le meg fújom föl meg minden, de ez nem ugrik olyan könnyen a helyére, mint kéne Délelőtt még püfölöm ha nem megy rá ugymarad sárba mindegy ugyse fogom érezni ha ver...
A te motorod, nem ez én dolgom.
Ez úgy megy, hogy ezt csinálom vele, bevállalom, hogy ennek ez lesz a műszaki következméyne.

HA szeretek blokkig pocsolyában menni, hamar kinyúvad a motor.
élvezem, bevállalom.
Szeretek kerekezni,, kuplung, láncszett, satöbbi.
stopizni, fék, telók ésígytovább.
ez a szórakozás ára.
akkor én okos gyerek vagyok, ha 1be is ugy indulok hogy végig csúsztatom? mert ugy jobban indul és nekem jobban tetszik ? meg 2.be nem rádobom hanem csusztatva veszem fel kerékre?
Na, ez már tök korrekt.
Teheted be a mosolyfejeket napestig, az mitsem változtat azon, hogy egy 3 százados (gyakorlatilag fólia) vékonyságú egyenes lapkát nem fogsz legyömöszölni 50+ mmm hosszan a dugó mellett.

A derékszögelésnek normális motorban, normális alkatrészekkel illene eleve jónak lenni.
(élek a feltételezéssel, hogy a yamaha egy normális motor:)

Ha meg valakinek már sikerült elgörbítenie a hajtórudat, azt hézagmérővel-többek között az imént vázolt de egyéb okokból sem- lehet ellenőrizni.
Vannak erre módszerek, krétázós, vagy olajleházós, vagy akármi, de a hézagmérés kis dugónál a az ív miatt nem játszik.
Megyek alunni jócaka...m.kinek
Olajjal a legegyszerűbb.
Bekened a hengerfalat, és ha feltekered a dugattyút, ahol nekifeszül a falnak, feltolja az olajat, arra az oldalra feszül.
Így szemmel is látható.
Bár ha keresztbe áll a dugó, akkor mindkét oldalt letolja az olajat a hengerfalról.
Így kétesélyes....annak aki még nem csinált ilyet.