Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt hiszem ez annyira nem meglepő
pont erről írtam, hogy egy olyat mint a simson, nem tudsz úgy egybe lehúzni ,hogy a hengerfejtömítés cseréje ne lenne szükséges.
Ez echte Integrale motor, csak összehegesztve V alakban kettő.....
Tudtam volna. Persze perverzióm hogy gányolt szarokat veszek, így nekem úgyis le kellett húzni
A tiéden egyben van lefogatva?
Nyilván simsonon nem tudod ezt megtenni. De a simsonomat leszámítva eddig mindegyiken meg tudtam ezt tenni.
tök aranyos
átlag /tőcsavaros/ módon szerelhető hengert-hengerfejet, hogyan szedsz le !egybe!? az egybe azt jelenti ,hogy a kettő illesztése nem lazul....?
Egyszer egy ilyet is kipróbálnék
Sok sztorit hallottam már róla
Közé nehezen. Max a dugó tetejére a hengerben. De ennek sincs semmi értelme. Dugattyú teteje nem derékszögű, de ha ferdén rakod fel a hengert, a dugattyú akkor is ugyanúgy fog állni a hengerben, nyilvánvaló okok miatt. Igazából én jópár helyen láttam azt hogy a hengerfejet nem szedik le, mert akkor tömítést kell cserélni, ami meg nem megy tönkre csak úgy magától, így ha nem szeded szét teljesen fölösleges leszedni.

De amúgy kíváncsi vagyok ezt mért kell megtenni, és egyáltalán mit lehet ezzel elérni, és főleg hogy hogyan is lehet ezt megtenni.
Nah még egy.
Igen a Cimcony egy életérzés, egy Retro feeling.
Ezt én is eljátszottam, csak nem cimconnyal, hanem Romettel abból is a Minivel.
Kurv@ra ráértem vettem egy halálraítéltet, akarom mondani halottat, és újraélesztettem.
És rájöttem.
Amit régen javításnak neveztünk 14-15 éves korunkban az messzemenően nem volt az.
Akkor eme motor 40-45km/h-s tempójával doszt elég volt.
Mostani ésszel összerakva, 100km járatás után 55-60km/h vitte a 90kg-om alatt.
De rájöttem, nem nekem való, mert volt már időközben jobb motorom is, és nem igazán nyújtott élvezetet.
Kényelemszegény.
Beszéljenek a képek:
és szerintetek hány km-nél cseréljek a DT be vezérműszíjat? mert érzem ,hogy úgy 4710 és 5120 as fordulat közt 3. ban belibeg. ?
Az utcai ferrarikban szerintem főleg szíj van.

http://www.romanvirdi.com/tusc...

http://www.oldworldmotorca
rs.c...
sajna jah !
Legyen mina.
Csak hogy jobban aludj éjjel.
Mikor lent voltak az idomok, a váztól elkezdve a rugóstagig stb, felfedeztem vagy 7 vagy 8 Yamaha Made in Japan feliratot.
Engem lehet átbasztak, és valaki gúnyból telematricázta.
Mindegy a Jogtól többet ér, akárki akármit mond, mégha nemis egy cimcony...
Na jócaka mindenkinek.
Szép havas csapatós álmokat.
Ha ott elesel, legalább nem fáj.
Tökmindegy, évezred végére gyakorlatilag 2t-t már (sajnos) nem fejlesztették és kb csak olaszoknál gyártottak, akármi is legyen a márkajelzés (nomeg kínában gagyit)
csak vigyázz mert ha 90 fokos megsüti a kezedet!
Beteszem a derékszöget a dugattyú, meg a henger közé....
az enyém nem minarelli
:D robogorol volt szo és megemlitettem hogy a jog ok minák és joval többet elmennek 2000 nél szakolás nélkül .de télleg nem nagyon ide valo és persze dt is mina
Van egy olyan mondás, hogy a ditech legjobb barátja a karburátor :)
Víz nem fogy, nincs benne túlnyomás?
Onnan indult ki a Simsonozás, hogy Karika kartárs irónikus hozzászólása szerint a Simson előrefele fejlődés :)
Ezt azért leszögezhetjük.
Én meg kifejtettem, hogy most már elmúltak azok az idők, amikor hagytak vastagon anyagot a dolgokban. Most éppen annyit bír ki, ami elég, egy perccel sem többet.
Minarelli alatt a yamaha dt-re és tz-re gondol. :)
Minarelli blokk, ha jól tom verlicchi váz, legalábbis tzr esetén tuti, olasz fék, olasz kerék, olasz futómű és egy yamaha logó :)
A láncos motor alapvetően nem szar.
A szar lánc a szar.